Gå til innhold

Vi kjøper nye kroppsdeler for å bli hot. Innrøm det !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tør du innrømme det?

De fleste av mine venninner som har skaffet seg silikonimplantat, gjort et kosmetisk inngrep, tatt Botox eller noe annet innrømmer i et ærlig øyeblikk at de stort sett har gjort det for å bli mer sexy. I venninnegjengen min er har de aller fleste fått gjort et eller annet.

Det har jeg selv også gjort. Jeg ville bli deiligere og fikk plantater for et år siden. Og ja, jeg innrømmer det gjerne! Og ja, det gir mye mer sex med deilige jenter og kjekke gutter enn jeg hadde før. Har aldri pult så mye som jeg gjør nå etter at puppene er på plass. Jeg så bra ut før, men ville bli enda mer hot.

Når jeg leser her inne om alle "unnskyldningene" mange av dere har for å kjøpe nye pupper så er jeg sikker på at det bare er halvsannheter. Det er ikke noe gale med å være forfengelig, opptatt av kropp, klær og mote når man får så mye igjen for det i sengen og det sosiale livet ellers. Det krever ganske mye av en person å se så bra ut som for eksempel meg.

Jenter, vær nå ærlig, vi gjør det kun for å bli deiligere ikke sant ? Sier du noe annet lyver du :jolie:

Hilsen jente 30



Anonymous poster hash: 3e7a1...564
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver lille celle på min kropp er naturlig...

Puppene er drit fine og 100% naturlige. Trenger ikke plastikk for å bli hot jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt nye lepper, pupper, rompe, tatt et par ansikts operasjoner, permanent sminke, kappa 2 tær slik at de ble helt perfekte, stramma skjønnsleppene. Kan knaps kjenne meg igjen :-) Jeg er vakker!! whoo whoo



Anonymous poster hash: eb2f2...77b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, vær nå ærlig, vi gjør det kun for å bli deiligere ikke sant ? Sier du noe annet lyver du :jolie:

Fantastisk grunnlag for diskusjon.

At det blir mer sex på deg er nok fordi du føler deg mer selvsikker - ikke fordi du nødvendigvis er 'hottere.'

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle?

Ja jeg synes jeg er finere med silikonpupper enn uten. Har nå en perfekt timeglassfasong og mer sex appeal. Har aldri hevdet noe annet heller.

Men når man er såpass tolerant og fri med hva folk velger, så kan man jo tillate seg samme toleranse ift. grunnene de viser til. Ingen har noen opplysningsplikt overfor meg om hvorfor de velger A eller B.



Anonymous poster hash: 77636...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle?

Ja jeg synes jeg er finere med silikonpupper enn uten. Har nå en perfekt timeglassfasong og mer sex appeal. Har aldri hevdet noe annet heller.

Men når man er såpass tolerant og fri med hva folk velger, så kan man jo tillate seg samme toleranse ift. grunnene de viser til. Ingen har noen opplysningsplikt overfor meg om hvorfor de velger A eller B.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Hvis du tror du får mer sex appeal ved å skaffe deg falske pupper tar du veldig feil. Har du veldig lav selvtillitt eller?

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Spiller det noen rolle?

Ja jeg synes jeg er finere med silikonpupper enn uten. Har nå en perfekt timeglassfasong og mer sex appeal. Har aldri hevdet noe annet heller.

Men når man er såpass tolerant og fri med hva folk velger, så kan man jo tillate seg samme toleranse ift. grunnene de viser til. Ingen har noen opplysningsplikt overfor meg om hvorfor de velger A eller B.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Du blir nok den hotteste baben på gamlehjemmet også, når den tid kommer :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du får mer sex appeal ved å skaffe deg falske pupper tar du veldig feil. Har du veldig lav selvtillitt eller?

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

Nei har ikke lav selvtillit.

Hadde råd til det, og tid. Gått fra en B til en C. De er myke og pene og jeg er veldig glad for dem.

Jeg bryr meg ikke om andres årsaker, om det bare er at de er perfeksjonister eller om de har dårlig selvtillit. Det sier langt mer om en person om man må pirke borti valg som ikke har med en selv å gjore.

Anonymous poster hash: 77636...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok den hotteste baben på gamlehjemmet også, når den tid kommer :fnise: .

Er nok ikke noe mål, men har et generelt over middels utseende, så skal ikke se bort ifra det ;)

Anonymous poster hash: 77636...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke lav selvtillit.

Hadde råd til det, og tid. Gått fra en B til en C. De er myke og pene og jeg er veldig glad for dem.

Jeg bryr meg ikke om andres årsaker, om det bare er at de er perfeksjonister eller om de har dårlig selvtillit. Det sier langt mer om en person om man må pirke borti valg som ikke har med en selv å gjore.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Jaja, fortsett å leve inni din lille rosa boble du. :fnise:

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bra mennene velger ikke plastikk damer som kun har fokus på sitt eget utseende... nå tenker jeg ikke hvem de puler, men hvem de gifter seg med...det er en forskjell ;)

sier ikke det for å være teit altså, men det er sannheten. De bra mennene velger naturlig vakre og smarte damer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bra mennene velger ikke plastikk damer som kun har fokus på sitt eget utseende... nå tenker jeg ikke hvem de puler, men hvem de gifter seg med...det er en forskjell ;)

sier ikke det for å være teit altså, men det er sannheten. De bra mennene velger naturlig vakre og smarte damer.

Jepp. Naturlig skjønnhet vinner alltid. :)

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du 30? med dine ord her, så tiper jeg du er 15



Anonymous poster hash: f0701...a02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, fortsett å leve inni din lille rosa boble du. :fnise:

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

Har et flott liv og er mer bereist og erfaren enn de fleste. Men det har ingenting med brystene mine å gjore.

Folk kan drive som de vil. Men jeg synes synd på dem som må rakke ned på andre for å bedre egen selvfolelse. Jeg tror ikke en operasjon endrer det, jeg vet ikke hva som hjelper egentlig.

Anonymous poster hash: 77636...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bra mennene velger ikke plastikk damer som kun har fokus på sitt eget utseende... nå tenker jeg ikke hvem de puler, men hvem de gifter seg med...det er en forskjell ;)

sier ikke det for å være teit altså, men det er sannheten. De bra mennene velger naturlig vakre og smarte damer.

Åh? Har du en oversikt over bra menn og hvem de ender opp med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bra mennene velger ikke plastikk damer som kun har fokus på sitt eget utseende... nå tenker jeg ikke hvem de puler, men hvem de gifter seg med...det er en forskjell ;)

sier ikke det for å være teit altså, men det er sannheten. De bra mennene velger naturlig vakre og smarte damer.

Nå er det mange naturlig vakre som fortsatt endrer ting.

Jeg er enig i at det mest attraktive mennene ikke velger kvinner som SER fake ut. Men alle jeg kjenner som har diskre arbeid utfort, der du knapt ser at noe er endret, er i forhold med bra menn.

Ingen er tjent med ballongpupper. Men jeg forstår ikke hvorfor det er vanskelig for noen å akseptere at enkelte endrer på seg selv kosmetisk med meget bra og diskre resultater. Det er som om de ikke vil at det skal forekomme.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har et flott liv og er mer bereist og erfaren enn de fleste. Men det har ingenting med brystene mine å gjore.

Folk kan drive som de vil. Men jeg synes synd på dem som må rakke ned på andre for å bedre egen selvfolelse. Jeg tror ikke en operasjon endrer det, jeg vet ikke hva som hjelper egentlig.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Virker heller som du sliter med et eller annet siden du hele tiden må bekrefte at du er erfaren og fantastisk, og at dine silikonpupper er deilige, myke osv osv, for å få bedre selvfølelse.

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker heller som du sliter med et eller annet siden du hele tiden må bekrefte at du er erfaren og fantastisk, og at dine silikonpupper er deilige, myke osv osv, for å få bedre selvfølelse.

Anonymous poster hash: 6cc53...be8

Jeg sier det ikke hele tiden. Jeg svarer det bare når jeg blir anklaget for det motsatte.

Anonymous poster hash: 77636...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å skjems for? Selvfølgelig gjør man slike ting for å forbedre noe :)

Hvis noen er naturlig vakre, helt topp. Alle er ikke det, og kan noe fikses på, hvorfor ikke?

Er man glad i seg selv fra før av er alt annet en bonus. Baserer man derimot HELE sin eksistens på skjønnhet - eller mangel på skjønnhet - så har det sikkert sine negative psykologiske konsekvenser på sikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å skjems for? Selvfølgelig gjør man slike ting for å forbedre noe :)

Hvis noen er naturlig vakre, helt topp. Alle er ikke det, og kan noe fikses på, hvorfor ikke?

Er man glad i seg selv fra før av er alt annet en bonus. Baserer man derimot HELE sin eksistens på skjønnhet - eller mangel på skjønnhet - så har det sikkert sine negative psykologiske konsekvenser på sikt.

Helt enig i dette.

Dessverre kommer mange troll frem i slike diskusjoner. Det finnes ekstremt overfladiske mennesker - enten de er operert eller ei. Det at en operasjon er "drastisk" for ett menneske betyr ikke at det er det for alle.

Anonymous poster hash: 77636...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...