Gå til innhold

Gir du etter hvis partner praktiserer sexnekt som pressmiddel?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Man må jo ordne opp før man kommer dit at det er naturlig å ha sex igjen? Eller er det bare jeg som føler det slik?

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

Det spørs jo helt på krangelen, men det blir jo en litt annen opplevelse å ha sex kun for sex'ens skyld når man er små sinna og irriterte på hverandre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utroskap er greit men fyre en j med noen gode venner i parken er galt?

Gratulerer. Du beviste netopp at du er blåst.

Utroskap lar deg ruse deg på det adrenalin og det er faktisk lovlig.

Å blaze i parken er bare så max knark man kan få det. At ett dophue oppfatter meg som blåst er vell og bra, det kan jeg fint leve med. Når narkovrak eller andre psykisk utviklingshemma mennesker kaller andre for blåste, så beviser de til alle nettopp hvor amøbe de er i skallen. Ganske komisk egentlig. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sex-nekt. Det er å ikke ha lyst på sex.

Jeg tenker på en person som heller vil tilfredstille seg selv på badet, enn å ligge med deg, sånn at personen kan få det sånn som personen vil

Ikke opplevd akkurat dette som pressmiddel men en eks av meg praktiserte ofte selvtilfredsstillelse på badet fremfor å ligge med meg... Til slutt mista jeg lysten totalt. Dette er bare ødeleggende for forhold. Når man har sex nærmer man seg hverandre på en intim måte, og med det blir også enhver konflikt mindre. Man klarer også mer å slappe av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så bruker ikke typen min det som pressmiddel, og det gjør ikke jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap lar deg ruse deg på det adrenalin og det er faktisk lovlig.

Å blaze i parken er bare så max knark man kan få det. At ett dophue oppfatter meg som blåst er vell og bra, det kan jeg fint leve med. Når narkovrak eller andre psykisk utviklingshemma mennesker kaller andre for blåste, så beviser de til alle nettopp hvor amøbe de er i skallen. Ganske komisk egentlig. :fnise:

Hva i hælvete gjør at du syns det er greit å si at psykisk utviklingshemmede er "amøbe i skallen"??? Glad jeg ikke kjenner rasshøl som deg!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det noen gang skjer, er det over og ut der og da. Ingen 2. sjanse. Et så alvorlig tillitsbrudd kan jeg kke akseptere.



Anonymous poster hash: b562f...c2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo ordne opp før man kommer dit at det er naturlig å ha sex igjen? Eller er det bare jeg som føler det slik?

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

sinnasex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den form for press har aldri vært tilstede i mine forhold. Heldigvis. Og her er jeg enig med Kråkefras at det ville vært dumpegrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd meg i hjel:-) Mannen synes det er krise hvis vi ikke har sex 1 dag, så jeg hadde latt han nekte så lenge han ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier:

Gir du etter for dette som pressmidel, hvis partneren bruker det overfor deg for å få viljen sin?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Prøv deg hadde jeg bare sagt. Det har vært begynnelsen til slutten om ikke begynnelsen hadde begynt for lenge siden så dette ble avlsuttningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt på krangelen, men det blir jo en litt annen opplevelse å ha sex kun for sex'ens skyld når man er små sinna og irriterte på hverandre da.

Nå var det ikke snakk om å være i en krangel, da. Eller at den ene var sint.

Det var snakk om at hun sier "Nei, det blir ingenting på deg før xyz." og at hun så holder tilbake på all kos og seksuelt samvær mens hun venter på å få det sånn hun ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gir ikke eter for sånt, da lar jeg bare være å ha sex til det går over

Hva hvis man ikke er den typen som har såpass lite behov for seksuell kontakt med den man lever sammen med, og det ikke er en løsning for deg å bare si at hun kan nekte å ligge med deg pga det hun vil ha gjennom, så lenge hun vil?

For min del kan det bli ganske ubehagelig rent fysisk å leve med dette.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heldigvis ikke sammen med noen som gjør noe så lavmål, og gjør det ei heller selv, så for meg er det problemstilling jeg ikke kan relatere meg til overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Hva hvis man ikke er den typen som har såpass lite behov for seksuell kontakt med den man lever sammen med, og det ikke er en løsning for deg å bare si at hun kan nekte å ligge med deg pga det hun vil ha gjennom, så lenge hun vil?

For min del kan det bli ganske ubehagelig rent fysisk å leve med dette.

Men det er feil at hun skal bruke musa si til å få makt over deg og få igjennom sine ting.

Lat som om du er uinteressert overfor henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen nekt, ja.

Ville du da kjøpt ringen så partneren ble glad og i humør til å ha sex med deg, igjen?

Jeg tenker det er mer fornuftig å bruke de 40k på horer.

Anonymous poster hash: 915eb...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er feil at hun skal bruke musa si til å få makt over deg og få igjennom sine ting.

Lat som om du er uinteressert overfor henne.

Jo, men det er ganske vanskelig når man har puls i hundre når man ligger ved siden av hverandre når man har lagt seg på kvelden, fordi man er kåt på henne.

Hun vet det veldig godt.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i klubben

Så hvordan håndterer du det.

Gir du etter?

Eller slår det tilbake på den personen det gjelder, sånn at du mister lysten på vedkommende og den personen bidrar til å ødelegge sitt eget forhold-sånn som flere sier over her?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

jeg hadde ikke funnet meg i sex som pressmiddel.. hadde bedt vedkommende vokse opp eller ryke og reise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...