Gå til innhold

Gir du etter hvis partner praktiserer sexnekt som pressmiddel?


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier:

Gir du etter for dette som pressmidel, hvis partneren bruker det overfor deg for å få viljen sin?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei med en slik fyr hadde jeg dumpet ham.

Jeg ville aldri brukt det som pressmiddel selv heller.



Anonymous poster hash: 4e4d7...c36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

X-en min gjorde det på meg en gang men hun forstod sin tabbe da hun forstod at jeg kan gå mye mye lenger uten sex en hva hun kunne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat i humør til å ha sex, hvis jeg er sur for noe da. Klassifiserer det til å praktisere sex-nekt?



Anonymous poster hash: 3176d...fd7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok heller ikke prøvd meg på mannen dersom han tydelig var sur for noe, synes ikke det hadde vært en turn-on akkurat.

Husker jeg hadde kranglet med en eks engang, og han hadde oppført seg utrolig dårlig mot meg. Plutselig prøvde han seg på meg rett etterpå, og jeg syntes bare det var utrolig upassende....

Man må jo ordne opp før man kommer dit at det er naturlig å ha sex igjen? Eller er det bare jeg som føler det slik?



Anonymous poster hash: 3176d...fd7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forresten hende jeg har misforstått innlegget ditt, ser du bruker "pressmiddel", fremfor "krangling" som jeg tolket det som.

Hva mener du med pressmiddel egentlig?

At f.eks partner vil på hytta til helga, mens jeg vil være hjemme, og at han ikke vil ha sex med meg hvis han ikke får viljen sin?

Det hadde jeg isåfall syntes var utrolig barnslig, og jeg håper jeg ikke møter på en fyr som har en så dysfunksjonell måte å løse problemer på.



Anonymous poster hash: 3176d...fd7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Det funker på mannen min. "Får ikke jeg hamburger får ikke du sex", funker alltid, da hiver han seg i bilen med en gang!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får ikke jeg den diamantringen til 40.000, får ikke du sex?" :lur:



Anonymous poster hash: 3176d...fd7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten hende jeg har misforstått innlegget ditt, ser du bruker "pressmiddel", fremfor "krangling" som jeg tolket det som.

Hva mener du med pressmiddel egentlig?

At f.eks partner vil på hytta til helga, mens jeg vil være hjemme, og at han ikke vil ha sex med meg hvis han ikke får viljen sin?

Det hadde jeg isåfall syntes var utrolig barnslig, og jeg håper jeg ikke møter på en fyr som har en så dysfunksjonell måte å løse problemer på.

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

Det kan være sånne ting som dette, ja.

Jeg tenker på en partner som vil ha gjennom noe og som er sur fordi du som partner ikke gjør dette og derfor demonstrerer ved å nekte å ta imot tilnærmelser og nekter å ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke akkurat i humør til å ha sex, hvis jeg er sur for noe da. Klassifiserer det til å praktisere sex-nekt?

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

Nei, det er ikke sex-nekt. Det er å ikke ha lyst på sex.

Jeg tenker på en person som heller vil tilfredstille seg selv på badet, enn å ligge med deg, sånn at personen kan få det sånn som personen vil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Får ikke jeg den diamantringen til 40.000, får ikke du sex?" :lur:

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

Den typen nekt, ja.

Ville du da kjøpt ringen så partneren ble glad og i humør til å ha sex med deg, igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den typen nekt, ja.

Ville du da kjøpt ringen så partneren ble glad og i humør til å ha sex med deg, igjen?

Jeg ville nok ha funnet meg en annen partner..

Anonymous poster hash: 3176d...fd7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier:

Gir du etter for dette som pressmidel, hvis partneren bruker det overfor deg for å få viljen sin?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Sexnekt er et tåpelig pressmiddel, en sånn partner vil de fleste ikke ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

Altså, jeg hadde ikke blitt i et forhold hvis sex skulle bli et forhandlingsmiddel. Det kommer jeg aldri til å bruke selv, og hadde ikke funnet meg i at noen brukte det mot meg heller. Sex er ikke noe man gir, men noe man har sammen, og noe av det mest irriterende jeg hører er når jenter (sier jenter fordi mitt inntrykk er at å bruke sex som pressmiddel er mye vanligere blant jenter enn gutter) omtaler det som å "gi kjæresten sex".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hadde jeg hatt en så umoden kjæreste som praktiserte sex-nekt hver gang han ikke fikk viljen sin, hadde vi aldri blitt kjærester i utgangspunktet. Synes det er utrolig barnslig oppførsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har det med å bruke andre virkemidler dersom jeg blir utsatt for psykisk utpresning eller trusler. Disse virkemidlene er ikke spesielt hyggelige.



Anonymous poster hash: 790bf...33d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sexnekt. Da er jeg bare utro.

Utroskap er greit men fyre en j med noen gode venner i parken er galt?

Gratulerer. Du beviste netopp at du er blåst.

Anonymous poster hash: a9a01...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...