Gjest Neferet Skrevet 21. april 2014 #21 Del Skrevet 21. april 2014 Selv om jeg egentlig ikke er innom før i morgen, må jeg legge igjen et spor her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 21. april 2014 #22 Del Skrevet 21. april 2014 Heihei! Leser og følger med, selv om skriving ikke er lett med en baby hengende fast døgnet rundt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. april 2014 #23 Del Skrevet 21. april 2014 Overlevde du svigers? Har du et greit forhold til de, eller blir det fort for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. april 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 21. april 2014 Selv om jeg egentlig ikke er innom før i morgen, må jeg legge igjen et spor her! Heihei! Leser og følger med, selv om skriving ikke er lett med en baby hengende fast døgnet rundt:-) Skjønner ikke hva du snakker om! Overlevde du svigers? Har du et greit forhold til de, eller blir det fort for mye? Overlevde Ble sittende og snakke med ei som hadde en 10 dager gammel baby (sååå liten!!). Hun var førstegangs, og hadde ca en million spørsmål Har et greit forhold til svigers, men å treffe dem hver dag blir litt heftig, i hvert fall når det ikke er selvvalgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2014 #25 Del Skrevet 22. april 2014 Overlevde Ble sittende og snakke med ei som hadde en 10 dager gammel baby (sååå liten!!). Hun var førstegangs, og hadde ca en million spørsmål Har R vokst så mye på så kort tid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 22. april 2014 Ja, hun var faktisk gigantisk ved siden av han! Han veide en halv kilo mindre enn henne ved fødsel, så jeg tipper han maks veier nå det hun gjorde da hun ble født. Og bolla mi har næringsvett, for å si det sånn! Skal på helsestasjonen i morgen, blir spennende å se hvor mye hun har gått opp I dag er hun 1 måned gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. april 2014 #27 Del Skrevet 22. april 2014 1 måned alt, himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 22. april 2014 Ja, det er helt uvirkelig! Tida går altfor fort! Det er ganske interessant å sitte i sofaen med en sovende baby på brystet og høre S styre på i andreetasje etter leggetid. Hun er dessverre i ferd med å innse at hun kan gjøre "hva hun vil" når jeg er alene med henne og opptatt med R. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2014 #29 Del Skrevet 22. april 2014 Har litt å henge fingrene i om dagen, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 22. april 2014 Ja, det skal være sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2014 #31 Del Skrevet 22. april 2014 De lærer fort, de små rakkerne! Hva slags ablegøyer er det hun setter i gang med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. april 2014 #32 Del Skrevet 22. april 2014 jeg lurer på hvor på rommet hun kommer til å sovne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. april 2014 #33 Del Skrevet 23. april 2014 1 måned allerede, som tida flyr! Lykke til på helsestasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 23. april 2014 De lærer fort, de små rakkerne! Hva slags ablegøyer er det hun setter i gang med? Hun styrer noe voldsomt hver kveld med å få lagt dukka si. Han må ofte tisse, så jeg har pleid å ta på han bleie så ikke hun trenger å gå på do med han hvert femte minutt, men nå har han visst slutta med bleier.. I tillegg må hun lese alle bøkene sine for han hver kveld, og noen ganger bråker han så fælt at hun ikke får sove... I går, da hun forstod at jeg var opptatt med R, begynte hun å trille tur med dukkevogna i gangen utenfor rommet. Jada.. jeg lurer på hvor på rommet hun kommer til å sovne! Utrolig nok ender hun alltid opp i senga med dyna pent over seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2014 Forfatter #35 Del Skrevet 23. april 2014 1 måned allerede, som tida flyr! Lykke til på helsestasjonen! Ja, det går så fort! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. april 2014 #36 Del Skrevet 23. april 2014 Så søt hun er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 23. april 2014 #37 Del Skrevet 23. april 2014 Hun styrer noe voldsomt hver kveld med å få lagt dukka si. Han må ofte tisse, så jeg har pleid å ta på han bleie så ikke hun trenger å gå på do med han hvert femte minutt, men nå har han visst slutta med bleier.. I tillegg må hun lese alle bøkene sine for han hver kveld, og noen ganger bråker han så fælt at hun ikke får sove... I går, da hun forstod at jeg var opptatt med R, begynte hun å trille tur med dukkevogna i gangen utenfor rommet. Jada.. Utrolig nok ender hun alltid opp i senga med dyna pent over seg! Litt oppfinnsom den ungen der Og veldig lurt å slutte med bleier,da MÅ han jo få tisset hvert 5. minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2014 Forfatter #38 Del Skrevet 23. april 2014 Så søt hun er!! Jepp. Søtest, faktisk Det morsomme er at hun aldri har brydd seg om dukker tidligere, men plutselig hadde en av dem fått både navn og personlighet. Har vel en viss sammenheng med at hun ble storesøster Apropos det, nå ligger lillesøster på fanget mitt og driter med et salig ansiktsuttrykk. Får vel skifte og så gå på helsestasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 23. april 2014 Litt oppfinnsom den ungen der Og veldig lurt å slutte med bleier,da MÅ han jo få tisset hvert 5. minutt Ja nemlig! Men det blir jo en smule kavete når både hun og dukka må på do ti ganger hver etter leggetid Kan ikke akkurat nekte henne å gå på do heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 23. april 2014 Himmel og hav, fortsetter denne vektoppgangen kommer R til å bikke 10 kilo innen st hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå