Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som likte spanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Muligens. Jeg tenker at det må være lov så lenge vi ikke dømmer de som ikke har samme syn på det som oss. :)

Ja helt sant. Folk må få like akkurat det de ønsker. Skaper det glede for noen så kjør bånn pine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Vi spanker hverandre. Med flathånd, pisk og nå sist belte (ville ikke bli stoppet i tollen etter ferien med fullt rideutstyr i kofferten). Han liker best å gi, og jeg liker best å få. Men så gir jeg han noen heftige omganger med strapon da, som takk for innsatsen, og alle blåmerkene på rumpa.

Anonymous poster hash: 0365c...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Sammenligner du det å bli sugd samt det å slå noen på rumpa? Jeg vet ikke om deg, men min håndflate får ikke akkruat noe ut av å bli slått på en rumpe, eller en vegg for den slags skyld. Det jeg sier er at av mannen og jenta, så er det jenta som oftest får noe ut av å bli knadd, strykt og klasket på rumpa, ikke mannen. Og mannen gjør jo dette pga jenta liker det, på samme måte som at jenta runker, eller suger gutten pga han får noe ut av det og tenner av det som en årsak.

Som sakt, av alle mine venner, så er det ingen av dem som "tenner" på det å kunne slå på ei rumpe generelt sett. Dog flere av dem tenner på det å kunne være dominante, og der er "ris" endel av pakka. Med andre ord, det vil ikke være det faktum at jenta ikke liker å få ris som er det verste, det vil isåfall være at jenta ikke er med på dominanse og underdanig leken som vil være hardt for enkelte å takle.

Virker som du henger deg opp i fysisk tenning/stimulans, slik at siden håndflata ikke uten videre opplever seksuell stimulans av å treffe rumpa, er det heller ikke tenning i det for den som slår?

Virker utrolig pussig å tenke på det på den måten, i og med at det sannsynligvis ikke finnes et eneste menneske på kloden som "får noe ut av" rent fysisk stimulans alene, siden det alltid (alltid) også er psykisk tenning til stede.

At handa i seg selv ikke fungerer som en pikk gjør, og at man ikke får godt i handa av å slå, har jo null å si for om man tenner på å slå.

Selvsagt er det mange som tenner på å slå, og ikke bare fordi partner liker å bli slått.

Du rusler ned en ensom vei om du mener antall nerveender i lemmet som blir brukt har særlig innvirkning på hva man får ut av handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten innrømme at jeg blir litt tent av det, ikke sånn for grovt.. Men litt klasking her og der, forsiktig men samtidig litt lugging osv. er jo helt greit.. :P Synd ikke typen min gjør det, selvom han vet jeg liker det litt hardt og sånn.. :fnise:



Anonymous poster hash: af2ee...6e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og synes ikke spankinga i seg selv er digg, men det er en del av pakken når kjæresten er dominerende, da er det herlig med lugging og bli slengt her og der. Men spanking alene er jo ikke så spennende.



Anonymous poster hash: d4d6a...d29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lesbisk så jeg vil er dame som vil bli spanket av dame. Og da mener jeg sånn skikkelig over fanger ris til baken blir skikkelig rød. :rodmer:

Jeg hadde selvførlig gjort det samme for henne. Jeg liker helst tanken på å bli spanket, men det er ikke utenkelig at jeg kan like å spanke også. Å kreve å bli spanket, men ikke gjøre det tilbake syns jeg er urettferdig.

_spank__revamped_by_arrioch.gifkinkysmiley1.gifblueass.gif



Anonymous poster hash: e18ed...2a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Singelgut37

Dette er jo ikke Noget at bli uvenner over , hver sin smak , hvor de som begge liker må man jo håper Finder hverandre :)

Jeg selv liker hårete jenter og de er jammen sjeldent å :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...