Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som likte spanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det var du som skulle ha det til å være så ekstremt, så jeg sammenlignet det bare med noe som er det. Jeg fatter ikke at du finner tanken på at noen faktisk kan tenne på å "stryke, kile og klappe" noen så uhørt, men som sagt, deg om det.

:ler2:

Har du noen sinne opplevd at noen har tent på selve motionen av å kile deg? Det er jo ikke kilinga som er tennende i en slik setting. Såpass forstår vell du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Timza, du undervurderer menn basert på en gjeng koselige kompiser. Enkelte av oss har møtt ekte sadister.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sinne opplevd at noen har tent på selve motionen av å kile deg? Det er jo ikke kilinga som er tennende i en slik setting. Såpass forstår vell du også.

Du får spørre noen som tenner på å bli kilt. De har sikkert møtt andre kileelskere og kan uttale seg om kilingens gleder og viderverdigheter.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timza, du undervurderer menn basert på en gjeng koselige kompiser. Enkelte av oss har møtt ekte sadister.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Folk er sadister i alle former, jenter og damer også. Les på vg idag så har du jo ei britisk dame som hadde 7-8 døde spedbarn i sin egen garasje.

Uansett, det er heldigvis et fåtall, og det å diskutere det her er meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre noen som tenner på å bli kilt. De har sikkert møtt andre kileelskere og kan uttale seg om kilingens gleder og viderverdigheter.

Du forstår at det er en forskjell på å tenne på å bli kilt/spanka samt det å tenne på å kile/spanke i seg selv? Hvilke av disse trur du er mest vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er sadister i alle former, jenter og damer også. Les på vg idag så har du jo ei britisk dame som hadde 7-8 døde spedbarn i sin egen garasje.

Uansett, det er heldigvis et fåtall, og det å diskutere det her er meningsløst.

. Meningsløst? Jeg understøtter Cathrine88s påstander. Dine kompiser er ikke representative for alle tenningsmønstre.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skjønner: Timza mener at spanking i de fleste tilfeller er en snill tjeneste for damen.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Meningsløst? Jeg understøtter Cathrine88s påstander. Dine kompiser er ikke representative for alle tenningsmønstre.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Du understøtter henne ved å si at det finnes sadister? Den koblingen du gjør der tar jeg rett og slett ikke gitt.

Men skjønner: Timza mener at spanking i de fleste tilfeller er en snill tjeneste for damen.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Ja. Korrekt. Altså det vil ikke være et problem for kvinner som liker å bli spanka å få typen til å ville gjennomføre det da de fleste uansett liker å gjøre det nettopp pga jenta digger det og tenner på det. Du vil sjeldent finne en fyr som vil bli skuffet om han ikke får spanke deg, da det er et ekstremt nisje ting å tenne på.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du Timza? At det ikke finnes ekte sadister?

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er virkelig sånn at ingen liker å spanke. Hvorfor i all verden blir jeg spanka nesten hver gang jeg er ute? :P Henger liksom ikke helt på greip om det er bare for jenta sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du understøtter henne ved å si at det finnes sadister? Den koblingen du gjør der tar jeg rett og slett ikke gitt.

Ja. Korrekt. Altså det vil ikke være et problem for kvinner som liker å bli spanka å få typen til å ville gjennomføre det da de fleste uansett liker å gjøre det nettopp pga jenta digger det og tenner på det. Du vil sjeldent finne en fyr som vil bli skuffet om han ikke får spanke deg, da det er et ekstremt nisje ting å tenne på.

. Sukk! Ja, hadde det bare vært så enkelt ;) Du er nå søt.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Sukk! Ja, hadde det bare vært så enkelt ;) Du er nå søt.

Anonymous poster hash: 7c3f3...883

Er nok den første delen der du må skaffe typen som er litt verre ja. ;) Og takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd seg uten forvarsel.. Og jeg slår tilbake. Rein refleks.

Kan godt bli sammen med en som liker det, men han skal vite hvor grensa går, og respektere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er virkelig sånn at ingen liker å spanke. Hvorfor i all verden blir jeg spanka nesten hver gang jeg er ute? :P Henger liksom ikke helt på greip om det er bare for jenta sin del.

Hvem har sakt at ingen liker å spanke?

Man spanker jenta som en test som oftest for å se om hun liker det. Dette gjør man pga de fleste jenter liker det. Hvorfor skulle man ikke gjøre noe som de fleste jenter liker? Man går jo veldig ofte ned på jentene også, og som oftest handler ikke det om at vi digger å slurpe rundt der nede men at man gjør det for å tilfredstille og gjøre akten så bra som mulig for jenta. Jo bedre hun reagerer på det og viser at hun liker det, jo mer tenner man jo på å gjøre det også, samme om det er spanking, fingring, slikking osv.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men må man ha av trusen?? Jeg vet ikke om jeg vil ta av den :P



Anonymous poster hash: 61f8a...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sakt at ingen liker å spanke?

Man spanker jenta som en test som oftest for å se om hun liker det. Dette gjør man pga de fleste jenter liker det. Hvorfor skulle man ikke gjøre noe som de fleste jenter liker?

Tviler på at du har vært med et representativt utvalg der.

Anonymous poster hash: 0e3a3...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...