Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som likte spanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har rett... Blir bare lettere sjokkert over enkelte superkipe svar her på KG. Men jeg burde antagelig ikke det, folk er jo forskjellig...

Svaret mitt er absolutt ja. Har ikke spesielle følelser rundt dette annet enn at jeg synes det virker ganske klisjemessig...

Anonymous poster hash: f6f7b...68e

Syns du mitt svar var superkjipt? Jeg var bare ærlig vedr et spørsmål om meg og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall aldri spanka samboeren min, ta på rumpa er greit men spanker ikke en mann :P

Å herregud?

Man spanker ikke en mann?

Gådd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mannen spanker kvinnen og at kvinnen ikke spanker mannen. Noe galt i det?

Ikke noe galt i det. Jeg foretrekker å "grisebanke" dama, klaske henne opp etter veggen med klaps, rapp, klyp, bit, kvelertak og stygge ord. Nei :sjokk: sorry, glipp. Glemte det viktigste; det er hun som foretrekker at jeg gjør det.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Å herregud?

Man spanker ikke en mann?

Gådd.

Nei jeg spanker ikke menn. Har du et problem med det eller?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg spanker ikke menn. Har du et problem med det eller?

Faktisk, ja. Hva er det som skiller kvinner og menn her? Er det noe som tilsier at kvinner fortjener dette mer enn menn? Fortjener ikke menn å få seg en real omgang?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

Faktisk, ja. Hva er det som skiller kvinner og menn her? Er det noe som tilsier at kvinner fortjener dette mer enn menn? Fortjener ikke menn å få seg en real omgang?

Å herre, la meg gjøre hva jeg vil så får du be damene dine spanke deg om du har et så stort behov. Om du er dame derimot, får du vel bare spanke menn du møter deg da, ingen som stopper deg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk, ja. Hva er det som skiller kvinner og menn her? Er det noe som tilsier at kvinner fortjener dette mer enn menn? Fortjener ikke menn å få seg en real omgang?

Mange har jo preferanser i senga, f.eks at de liker at mannen er dominerende, eller omvendt.

Så man må jo bare finne en bra match :) For deg høres du ut som du vil finne en dominerende kvinne som kan ta deg et tak.

Jeg foretrekker at mannen er den dominerende i senga :twisted:

Anonymous poster hash: 61f8a...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre, la meg gjøre hva jeg vil så får du be damene dine spanke deg om du har et så stort behov. Om du er dame derimot, får du vel bare spanke menn du møter deg da, ingen som stopper deg.

Hvorfor må du være så fiendtlig? Hva er det som gjør at du må ta et så steilt standpunkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hvorfor må du være så fiendtlig? Hva er det som gjør at du må ta et så steilt standpunkt?

Haha uff, du har lite å gjøre?

Edit: snakker om fiendtlighet, du som kalte med sicko fordi jeg ikke spanker menn.

Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg knøvla deg? Jeg bretta deg dobbelt og ga deg det du fortjente? Det er vel det du vil ha, er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ris er luksus. Men absolutt best når hun har gjort seg "fortjent" til det.

Kunne du blitt sammen med en dame, som likte å bli spanka?

Eller en mann/dame som absolutt ville spanke deg?



Anonymous poster hash: 61f8a...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

Hva om jeg knøvla deg? Jeg bretta deg dobbelt og ga deg det du fortjente? Det er vel det du vil ha, er det ikke?

Nei takk, typen er mer enn nok for meg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke være mange aktuelle kandidater igjen på bibelskolen nå...

Anonymous poster hash: f6f7b...68e

Skulle det at man ikke ønsker å bli spanket være fordi man er religiøs, prippen e.l.?

Jeg vil verken bli spanket selv eller spanke en mann, og jeg er ateist.

For meg er det vaniljesex som gjelder.

Så nei, jeg kunne ikke blitt sammen med en mann som tenner på spanking.

Anonymous poster hash: ce57a...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en helt normal del av et sexliv jeg? Dvs at mannen gjør det på kvinnen, ikke omvendt.

Mihi! :biggrin: det høres bra ut! men hvordan gjør man det? har dere en lek som dere spiller ut, eller et slags skuespill sånn at dere gjør en big deal ut av det? eller er det bare sånt som skjer impulsivt når dere er i senga?

Jeg kunne tenkt meg å foreslått å gjøre slikt sammen med neste partner..men hvordan sier man det? spank me?! blir ikke det litt.. kleint? :smoke:

Anonymous poster hash: 61f8a...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Kunne du blitt sammen med en mann/dame, som likte å bli spanka?

Eller en mann/dame som absolutt ville spanke deg?

Anonymous poster hash: 61f8a...de9

Jeg tenner ikke på å få ris. Det ville vært rart å være sammen med en kvinne som ikke ble tilfredstilt fordi hun ikke fikk rise meg. Det hadde vært lettere den andre veien, å gi ris... Men uansett, alltid villig til å prøve, men hvem vet, kanskje man blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg selv tror jeg kunne blitt sammen med en som kanskje likte å spanke, litt som en slags lek der han var den dominerende.

Men jeg hadde nok ikke likt å vært den som spanka noen, jeg hadde følt at han da var litt feminin?

Er det mange som gjør slikt på soverommet? Altså ligger naken over den andres fang? :danse:

Anonymous poster hash: 61f8a...de9

Hadde kona på tvers over fanget i senga i natt. Liker det. Hun enda mer. :rodmer:

Jeg mener at mannen spanker kvinnen og at kvinnen ikke spanker mannen. Noe galt i det?

Det kan du mene så mye du vil for deg og din partner. Dersom du mener at det skal være slik for alle så ja, det er noe galt med det. Ikke kjekt at noen bestemmer for andre hva man skal få lov å tenne på. Fordommer er for øvrig ikke noe tiltalende egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hadde kona på tvers over fanget i senga i natt. Liker det. Hun enda mer. :rodmer:

Det kan du mene så mye du vil for deg og din partner. Dersom du mener at det skal være slik for alle så ja, det er noe galt med det. Ikke kjekt at noen bestemmer for andre hva man skal få lov å tenne på. Fordommer er for øvrig ikke noe tiltalende egenskap.

Men herregud. Jeg skrev det fordi hun/han ikke forstod hva jeg mente. Jeg mente at JEG ikke spanker min partner. Har da aldri sagt at andre damer ikke får spanke mannen sin, slapp helt av du. Har jeg noen gang sagt at jeg har fordommer mot menn som liker å bli spanket? Nei, så slapp helt av. Jeg ville ikke gjort det, og har mindre grunner. Jeg må jo få lov til å mene hva søren jeg vil, akkuratt som deg. Som du og hun/han andre skal vri om på alt jeg skriver.

Endret av alegria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men herregud. Jeg skrev det fordi hun/han ikke forstod hva jeg mente. Jeg mente at JEG ikke spanker min partner. Har da aldri sagt at andre damer ikke får spanke mannen sin, slapp helt av du. Har jeg noen gang sagt at jeg har fordommer mot menn som liker å bli spanket? Nei, så slapp helt av. Jeg ville ikke gjort det, og har mindre grunner. Jeg må jo få lov til å mene hva søren jeg vil, akkuratt som deg. Som du og hun/han andre skal vri om på alt jeg skriver.

Hvem har skrevet at du ikke får mene det du vil ? Det du skrev ble oppfattet som at du mener at menn kan spanke kvinner, men ikke omvendt. Så ber du andre om å slappe av fordi du formulerer deg på en slik måte som oppfattes feil av mange andre. Og nei, har null interesse av å vri om på det du mener, er mest interessert i meningene dine - ellers hadde jeg ikke lest innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...