Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som likte spanking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man bruker fantasien kan det godt tenkes at en kvinne kunne ha flettet noe funksjonelt av tanntråd!

Og det ville isåfall være helt og holdent ok. Jeg tåler en dask ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det ville isåfall være helt og holdent ok. Jeg tåler en dask ;)

Det var da godt å høre. Tanntråd hørtes i utgangspunktet ut som et redskap for pingler, og du hadde muligens knust en rekke KG-hjerter om du viste deg å være en pingle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da godt å høre. Tanntråd hørtes i utgangspunktet ut som et redskap for pingler, og du hadde muligens knust en rekke KG-hjerter om du viste deg å være en pingle!

Er jeg pingle om jeg bruker tånntråd?

Fenalåret får ikke plass mellom tenna :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg pingle om jeg bruker tånntråd?

Fenalåret får ikke plass mellom tenna :sur:

Nåh, slik jeg oppfattet det var det snakk om hvilket redskap du foretrakk om en kvinne skulle gyve løs på deg. Gikk tydeligvis glipp av at det var for å rense tennene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en som likte å få dask, helt greit for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det er kanskje ikke så mange menn som liker å gi det :(

Jeg er vel en av dem det liksom ikke helt naturlig har falt meg inn bare :laugh: ....Men etter å ha lest tråden blir jeg prøvelysten. Nå er jo damerumpe noe av det beste man kan ta på da, så å gi den noen lette til middels klasker må vel bare være pirrende det? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen spanker meg? Super ja takk! :D

Har inntrykk av at ganske mange av kvinnene som skriver her, kan tenke seg å få ris, men ikke å rise mannen. Hvorfor...? Misliker dere å slå noen? Synes dere det er umandig dersom han ligger med rumpa i været og blir spanket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spanking blir det jo uansett, eller er det bare meg?

Men om jeg skulle blitt spanka til blods hadde jeg nok sakt nei, kunne derimot gjordt det mot noen andre :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har inntrykk av at ganske mange av kvinnene som skriver her, kan tenke seg å få ris, men ikke å rise mannen. Hvorfor...? Misliker dere å slå noen? Synes dere det er umandig dersom han ligger med rumpa i været og blir spanket?

Jeg vet ikke helt. Vi personlig liker best at han spanker meg. Har selvfølgelig vært borti å dasket han litt, men det ligger bare ikke for oss å gjøre det den veien. :)

Smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja, selvsagt. Dasker han på rumpa bare for tull, er mest sånn at det er jeg som blir daska på. Liker det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Amémonos

Har inntrykk av at ganske mange av kvinnene som skriver her, kan tenke seg å få ris, men ikke å rise mannen. Hvorfor...? Misliker dere å slå noen? Synes dere det er umandig dersom han ligger med rumpa i været og blir spanket?

Skal være dønn ærlig og veldig politisk ukorrekt nå.

Ja, jeg synes det umandig og det er derfor veldig avtennende for meg. Har klasket til noen menn på rumpa, men da bare fordi jeg visste at de ikke likte det og ville legge meg over fangene sine for å ta hevn.

Jeg er nok litt skadet av tradisjonelle kjønnsroller selv om jeg hater å innrømme det, men jeg er altså klar over at det er hos meg problemet ligger og ikke hos dere menn som nyter å bli spanket. Jeg skjønner dere veldig godt, for å si det sånn. :fnise:

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skal være dønn ærlig og veldig politisk ukorrekt nå.

Ja, jeg synes det umandig og det er derfor veldig avtennende for meg. Har klasket til noen menn på rumpa, men da bare fordi jeg visste at de ikke likte det og ville legge meg over fangene sine for å ta hevn.

Jeg er nok litt skadet av tradisjonelle kjønnsroller selv om jeg hater å innrømme det, men jeg er altså klar over at det er hos meg problemet ligger og ikke hos dere menn som nyter å bli spanket. Jeg skjønner dere veldig godt, for å si det sånn. :fnise:

Jeg syntes faktisk du er inne på noe jeg :) går helt fint å få en liten dask om man går forbi henne...men for meg å legge meg med stumpen til værs med det formål at hun skal klaske meg rød er bare.....rart. jada...er vel litt "gammeldags" jeg og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg syntes faktisk du er inne på noe jeg :) går helt fint å få en liten dask om man går forbi henne...men for meg å legge meg med stumpen til værs med det formål at hun skal klaske meg rød er bare.....rart. jada...er vel litt "gammeldags" jeg og? :)

Muligens. Jeg tenker at det må være lov så lenge vi ikke dømmer de som ikke har samme syn på det som oss. :)

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...