Gå til innhold

Flytte til Oslo, usikker på område. Linker til finnannonser!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Rødtvet/Kalbakken og stortrives! Det er rolig, kort vei til marka, veldig godt kollektivtilbud, to treningssentre, butikker med godt utvalg. Etter godt og vel tjue år i Oslo har jeg funnet min plass, og blir nok boende i området her.

Jeg har aldri opplevd noe skummelt, alle naboene mine er norske, og jeg har opplevd to fester i blokka på ti år.

...og jeg skjønner ikke helt hvor den utrivelige bebyggelsen på Kalbakken er, da den stort sett består av fireetasjers blokker i rød murstein, med noen få unntak.

Eller områder med rekkehus og trivlige 4 mansboliger :) Og de få untakene når det kommer til blokker er vel de 4 høyblokkene nede ved Gangstuveien

Anonymous poster hash: fdb13...870

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste som bor et sted trives jo, hvis ikke ville vel de fleste funnet seg et annet sted... Furuset er nok det siste stedet, av de områdene TS nevner, jeg kunne tenke meg å bo, men det er klart.... de som bor der trives nok...

Anonymous poster hash: 6fb43...70a

Man må nødvendigvis erfare å bo der for å trives bedre/dårligere. De færreste bor en og samme plass.

Jeg trives mindre i min nåværende bydel enn den forrige, men bor her fortsatt da man ikke bare kan knipse seg til ny bolig i ønsket område med foretrukne fasiliteter til rett pris.

Anonymous poster hash: 7a09a...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...