Shinigami Skrevet 11. mars 2015 #1801 Skrevet 11. mars 2015 For sikkerhets skyld, så kan man også gå inn i sitt bibliotek i origin og høyreklikke på spillet. Da skal man kunne velge "se etter oppdatering". Men det oppdateres vanligvis automatisk da
Gjest Blubberella Skrevet 11. mars 2015 #1802 Skrevet 11. mars 2015 Har du prøvd å slette kjøleskapet, eller å resette simmen? Vet du om det gjelder kun den simmen eller andre også? Anonymous poster hash: 44607...3d5 Jeg har bare én sim i huset så jeg aner ikke om noen andre simmer får det til å funke. Jeg har ikke prøvd å slette kjøleskapet eller resette simmen men det blir vel neste steg om det ikke har sluttet av seg selv neste gang jeg går inn i spillet. Og gratis kjellere!?! Jippi! Jeg trodde de kom i jobb-pakken. Jeg gleder meg som en unge til april og ny tilleggspakke. Blir nok ikke snakkanes til på noen uker etterpå
Shinigami Skrevet 12. mars 2015 #1803 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Noen som vet eksakt når på jobben blir utgitt? Vet at det er April, men finner ikke datoen. Mulig jeg er blind EDIT: Så 31. Mars i NA. Bra t jeg har fri den første helga i April da Endret 12. mars 2015 av Shinigami
Kragebein Skrevet 13. mars 2015 #1804 Skrevet 13. mars 2015 Noen som vet eksakt når på jobben blir utgitt? Vet at det er April, men finner ikke datoen. Mulig jeg er blind EDIT: Så 31. Mars i NA. Bra t jeg har fri den første helga i April da 31. mars i NA og 2. april i Europa. Jeg kommer nok til å gjøre som da Sims 4 først kom ut, bruke VPN den 31. See så mange nye ting som kommer! Og så mange nye bakeoppskrifter! Og her står det litt mer om de forskjellige aktive karrierene. 2
Shinigami Skrevet 14. mars 2015 #1805 Skrevet 14. mars 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre først en gang i den nye pakka tror det blir timesvis med underholdning for å si det sånn Jeg har ikke spilt sims aktivt siden begynnelsen av desember og begynte å spille igår igjen for å bli litt vant til det igjen Nå spiller jeg en dame som skal bli gravid med så mange forskjellige menn som mulig. Har hatt lyst til å spille sånn lenge, men var kjedelig uten slektstre. Har også lagt merke til at simmene blir fortere sjalu nå. Før så bare sto de der som at ingenting skjedde når man var utro rett foran dem, sjeldent at dem reagerer. Men nå reagerer simmene hver gang Savner at de reagerer med å bitchslappe den utro simmen da 1
Alethia Skrevet 15. mars 2015 #1806 Skrevet 15. mars 2015 Gleder meg så sykt til å lage butikk. Har savnet det leeeeenge. Håpet på at det skulle komme til Sims 3, men den gang ei. Endelig! 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1807 Skrevet 17. mars 2015 Åh! Eg elskar sims 4 - mykje betre enn 3-eren Anonymous poster hash: 50c9c...910
Gjest Blubberella Skrevet 17. mars 2015 #1808 Skrevet 17. mars 2015 Jeg gleder meg til aliens! Greia med den der Sixam-verdenen der man kan fange utenomjordiske skapninger og høste utenomjordiske planter høres stilig ut. Det at man kan velge mellom flere hudtyper/farger til aliens og forskjellige mønstre på hud og i øyne høres også stilig ut. Men at man foreløpig bare kan velge mellom to typer antrekk og at aliens ikke kan ha hår (ikke en gang øyenbryn) høres kjedelig ut. Det nytter liksom ikke at de kan forvandle seg til vanlig sim for å se normal ut, det er jo det å pare vanlige simmer med aliens og få hybridbarn som er gøy. Men jaja, jeg gleder meg uansett. Her er en forhåndsomtale fra en som har fått tjuvstartet og spille Get to work: https://www.platinumsimmers.com/articles/the-sims-4-get-to-work-hands-on-impressions/ 3
Shinigami Skrevet 18. mars 2015 #1809 Skrevet 18. mars 2015 Jeg gleder meg til aliens! Greia med den der Sixam-verdenen der man kan fange utenomjordiske skapninger og høste utenomjordiske planter høres stilig ut. Det at man kan velge mellom flere hudtyper/farger til aliens og forskjellige mønstre på hud og i øyne høres også stilig ut. Men at man foreløpig bare kan velge mellom to typer antrekk og at aliens ikke kan ha hår (ikke en gang øyenbryn) høres kjedelig ut. Det nytter liksom ikke at de kan forvandle seg til vanlig sim for å se normal ut, det er jo det å pare vanlige simmer med aliens og få hybridbarn som er gøy. Men jaja, jeg gleder meg uansett. Her er en forhåndsomtale fra en som har fått tjuvstartet og spille Get to work:https://www.platinumsimmers.com/articles/the-sims-4-get-to-work-hands-on-impressions/ Tentakkeltrær?!? D: D: D: Men dette virker veldig lovende Tror jeg skal få besøk den helga da, så får ikke spilt så mye som jeg hadde håpet
Kragebein Skrevet 18. mars 2015 #1810 Skrevet 18. mars 2015 Halvtime lang video som viser gameplayet fra Get to Work 4
Shinigami Skrevet 19. mars 2015 #1811 Skrevet 19. mars 2015 Sixam planeten ligner på planeten i Avatar
Chiyo Skrevet 24. mars 2015 #1812 Skrevet 24. mars 2015 De sa noe om at man kan sende gravide menn til sykehuset for å føde alien babiene sine... men kan man det? Føde på sykehus altså. Hvis det er en ting jeg HATER med The Sims 4 så er det at jeg ikke kan gå fritt i nabolaget og at jeg ikke kan ha bygninger som sykehus osv. Vurderer sterkt å gå tilbake til The Sims 3... Det eneste kule med det nye spillet er CAS. 1
Shinigami Skrevet 24. mars 2015 #1813 Skrevet 24. mars 2015 De sa noe om at man kan sende gravide menn til sykehuset for å føde alien babiene sine... men kan man det? Føde på sykehus altså. Hvis det er en ting jeg HATER med The Sims 4 så er det at jeg ikke kan gå fritt i nabolaget og at jeg ikke kan ha bygninger som sykehus osv. Vurderer sterkt å gå tilbake til The Sims 3... Det eneste kule med det nye spillet er CAS. Jupp, man kan dra på sykehus å føde ja tror også at man kan bli syk og kan dra til sykehuset Sånn sett, så blir sykehuset mye bedre enn i sims 3 for min del. Man bare forsvant inn i bygningen uansett. 1
Nanami Skrevet 24. mars 2015 #1814 Skrevet 24. mars 2015 Jeg gleder meg :D storkoser meg med gartnersimmene mine nå. De skal få alle samlingene og leve uten en jobb. Det går på skinner. Kjempegøy. Hun driver med planter og han med stein og fisking.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1816 Skrevet 24. mars 2015 Jupp, man kan dra på sykehus å føde ja tror også at man kan bli syk og kan dra til sykehuset Sånn sett, så blir sykehuset mye bedre enn i sims 3 for min del. Man bare forsvant inn i bygningen uansett. Åja fordi nå kan man bli lege og da kan man ha sykehus og da kan man føde der! Det hadde jeg helt glemt. Gleder meg til den nye pakken kommer! :D Anonymous poster hash: 10047...8d0 1
Chiyo Skrevet 24. mars 2015 #1817 Skrevet 24. mars 2015 Åja fordi nå kan man bli lege og da kan man ha sykehus og da kan man føde der! Det hadde jeg helt glemt. Gleder meg til den nye pakken kommer! :D Anonymous poster hash: 10047...8d0 Ops. Det var meg... ble anonym der hehe. :D
Sitronmelis Skrevet 24. mars 2015 #1818 Skrevet 24. mars 2015 Nå har jeg kjøpt ny pc, så da er det bare å spille når den kommer! GLEDER MEG til å endelig kan få spille the sims 4 ordentlig, og spille sims på jobben når det kommer :D :danse:
Shinigami Skrevet 25. mars 2015 #1819 Skrevet 25. mars 2015 (endret) Jeg begynte å spille sims igjen forrige uke og har spilt at man skal bli gravid med så mange menn som mulig. Tror jeg endte opp med 28 barn. Fikk noen sett med tvillinger, så tror det ble barnmed 20 og noe forskjellige menn. Spiller på normal livslengde og bruker ingen foryngelseseliksirer, men bursdagene hennes ble lokevel utsatt noen dager pga graviditet Jeg spiller på neste generasjon nå hvor en jente og en gutt har tatt over. Hun har 10 barn med 10 forskjellige menn og han har 50+ barn! Han har fått mange tvillinger/trillinger, så vil tippe at han har hatt mellom 25-30 kvinner. Jeg vet ikke hvorfor han får så mange tvillinger/trillinger. Kjøpte fruktbarhetsbelønningen til moren hans, så kanskje han har arvet det. Men den står ikke blandt trekkene hans da. Rare greier Endret 25. mars 2015 av Shinigami 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #1820 Skrevet 25. mars 2015 Hmmm, aliens? Hvordan gjør jeg mennene gravide med dem i Sim 4? Finner ikke en enste liten alien, jeg... Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå