Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det tok utrolig lang tid før jeg kom inn i sims 4 og faktisk likte det... første gangen jeg spilte det syntes jeg det var gørrkjedelig. Det eneste problemet jeg har med det nå er at jeg ikke kan bevege meg fritt rundt i verdenen, og at det virker vanskeligere å bli rik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle verden får man fylt ut rapporter, næringsliv jobb?

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg synes det er forferdelig vanskelig å jobbe seg oppover i karrieren og bli rik. Min nåværende sim har kommet til nivå 9 i karrieren som kriminell (orakel-grenen) og først nå tjener hun høvelig godt. Det har vært så vanskelig å få henne opp i karrieren at jeg måtte stoppe aldringen på henne for å unngå at hun skal dø av alderdom før hun når toppen. Greit at det skal være utfordrende men det er ganske mye som må klaffe før man klarer å bli forfremmet. Nå bør man jo oppfylle følgende:

- Velfylte behovsmålere og godt humør

- Riktig type (ideell) følelsestilstand, som f.eks. konsentrert

- Nå et visst nivå på to bestemte kunnskapsmålere (det heter noe annet men hjernen min fungerer ikke i dag)

- Få full prestasjonsmåler, noe som tar litt tid uansett hvor fornøyd og flink simmen er på jobb

Min sim må bli skikkelig god på å være rampete og det tar laaang tid å bygge opp. Jeg har prøvd både sosiale samhandlinger som er rampete, trolling på forum, bølleringing og leking med voodoodukke, men det tar så inn i granskauen lang tid å øke nivået.

Jeg savner mer å gjøre i spillet. Det er kjedelig i lengden å bare fylle behovsmålerne, samhandle med naboene og jobbe. Spøkelser, basseng og nye karrierer var forsåvidt morsomt men hjalp ikke så veldig på. Jeg er veldig spent på gamepacken i januar med ny verden og flere ting å gjøre for simmene. Håper den blir bra! :)

• Liker 1
Skrevet

Drittlei av å vente til at det skal komme til Mac. Er så urettferdig!! :murvegg:

• Liker 3
Skrevet

Drittlei av å vente til at det skal komme til Mac. Er så urettferdig!! :murvegg:

Jeg også! Skulle akkurat til å skrive det samme :P

Skrevet

Jeg også! Skulle akkurat til å skrive det samme :P

Dårlig gjort av de. Lei av å lese om hvordan andre synes det er og så kan jeg ikke få prøve det selv :dry:

• Liker 1
Skrevet

Dårlig gjort av de. Lei av å lese om hvordan andre synes det er og så kan jeg ikke få prøve det selv :dry:

Helt enig! Syntes i det minste det kan komme en dato :P

Skrevet

Jeg setter livstiden til simmene på lang, og da har jeg lett fått dem på toppen av karrieren før de blir gamle og grå :)

Sist jeg gjorde dette, så fikk jeg begge to til nivå 10 i karrierene sine, og de hadde fortsatt masse tid igjen som unge voksne.

De fikk ingen barn før de kom til toppen av karrieren.

Eneste er at det blir kjedelig når de har kommet til tops :P Da har de ikke mer å gjøre.

Skrevet

Helt enig! Syntes i det minste det kan komme en dato :P

Ja. Ikke at det hadde hjulpet spesielt siden jeg allerede er så lei av å veeeeeente. Føler vi må vente langt ut i 2015!

Skrevet

Hvordan i alle verden får man fylt ut rapporter, næringsliv jobb?

Trykk på en pc - (flere valg) - Nett... - Fyll ut rapporter

Jeg er også spent på game packen!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke om jeg skal ha den gamepacken eller ikke. Jeg venter og ser litt hvordan den er tror jeg. Spiller ikke sims for tiden uansett.

• Nyttig 1
Skrevet

Gleder meg skikkelig til game packen jeg. Synes det ser skikkelig moro ut. Hvis jeg ikke har misforstått så skal den bare koste 150 kr.

• Nyttig 1
Skrevet

Spør igjen.

Jeg har ikke fått den nye karriere oppdateringen? Har fått julegensere osv men finner ikke karrierene når jeg går på jobb? Hjelp??
Det er ingen oppdateringer heller, spillet er oppdatert.. :klo:

Skrevet

Spør igjen.

Jeg har ikke fått den nye karriere oppdateringen? Har fått julegensere osv men finner ikke karrierene når jeg går på jobb? Hjelp??

Det er ingen oppdateringer heller, spillet er oppdatert.. :klo:

Samme her...

Skrevet

Samme her...

Hmmm :klo:

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke spilt sins etter oppdateringen, så jeg vet ikke. Men har dere prøvd å høreklikke på spillet i oricin og velge se etter oppdtering? Eller vet jeg ikke...

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke spilt sins etter oppdateringen, så jeg vet ikke. Men har dere prøvd å høreklikke på spillet i oricin og velge se etter oppdtering? Eller vet jeg ikke...

Ja har prøvd, men den er blank på en måte, sånn at det ikke går ann å trykke. det står spillet er oppdatert :S

• Nyttig 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Har dere prøvd å gå inn via Origin og reparere spillet? Aner ikke om det funker men det er kanskje verdt et forsøk.

Skrevet

Hvordan kjører spillet hos dere med pc? Jeg er litt bekymret for at jeg ikke skal greie å kjøre det på Mac'en. Kjøpte ny i år da, så det burde vel gå? Hvis ikke blir jeg ærlig talt skuffa. :glare:

Skrevet

Jeg har skikkelig treig og dårlig pc, og spillet kjører strålende hos meg. Ikke treigt, hakker ikke og det har ikke krasjet en eneste gang :D

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...