Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

åh, er så mye på modthesims jeg har hatt lyst på, men har aldri forstått hvordan man gjør det, også er det gjennom origin så blir enda mer komplisert .

Anonymous poster hash: 3445a...71b

Du registerer en bruker(gratis), så går du på downloads, finner det du vil ha, trykker på "files" og der ligger download linken :) Trenger ikke gå gjennom Origin, men mye mulig du trenger Winrar(som også er gratis). Dette er for å åpne filene, såkalt "extract"- Så putter du det bare i Mods mappen under Sims 4 mappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du registerer en bruker(gratis), så går du på downloads, finner det du vil ha, trykker på "files" og der ligger download linken :) Trenger ikke gå gjennom Origin, men mye mulig du trenger Winrar(som også er gratis). Dette er for å åpne filene, såkalt "extract"- Så putter du det bare i Mods mappen under Sims 4 mappen :)

har winrar, men problemet var å finne riktig mods mappe når den mappen som står i forklaringen ikke finnes når man har spillet gjennom origin. (eller jeg finner ikke riktig mappe, da) Det står at man skal inn på en mappe for å videre finne mods mappa, og det er den jeg ikke finner:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

har winrar, men problemet var å finne riktig mods mappe når den mappen som står i forklaringen ikke finnes når man har spillet gjennom origin. (eller jeg finner ikke riktig mappe, da) Det står at man skal inn på en mappe for å videre finne mods mappa, og det er den jeg ikke finner:/

Min ligger under dokumenter > sims 4 :)

Kan ligge under documents, electonic arts og :)

Håper det hjelper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger under dokumenter > sims 4 :)

Kan ligge under documents, electonic arts og :)

Håper det hjelper! :)

skal prøve pånytt jeg :) men en annen ting om noen vet : Vil det fungere om lillebroren min logger inn på min origin konto og installerer ts4? Dette funket jo på ts3, men kan jo være de har fikset det nå. han har ikke lyst til å kjøpe det hvis det går, men jeg er litt redd for at det skal bli "oppdaget" av origin, hehe. eller kanskje han bare kan logge inn på min? bare for å starte spillet også spille i frakoblet modus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

skal prøve pånytt jeg :) men en annen ting om noen vet : Vil det fungere om lillebroren min logger inn på min origin konto og installerer ts4? Dette funket jo på ts3, men kan jo være de har fikset det nå. han har ikke lyst til å kjøpe det hvis det går, men jeg er litt redd for at det skal bli "oppdaget" av origin, hehe. eller kanskje han bare kan logge inn på min? bare for å starte spillet også spille i frakoblet modus

Håper du får det til :) Jeg har spillet installert både på min og min samboers pc så skal være fullt mulig! Men er som regel innlogget på min konto da, har ikke prøvd noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forholdet til de nygifte simmene mine er litt, gravide dama er utro med vaskehjelpen foran mannen, og da kommer det opp *vilt kyss* i menyen også er alt bra etterpå :)

jeg får ofte mld om at simmen ønsker å plage noen men det kommer jo ikke opp som noe valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen rykter eller antydninger om en versjon for mac enda? Synes jeg har vært mektig tålmodig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Fortsatt ingen rykter eller antydninger om en versjon for mac enda? Synes jeg har vært mektig tålmodig nå

I følge denne siden har de visstnok kommet med følgende uttalelse: "We know our players on Mac are looking to hear more. We are working on it. When we have more to share, we'll bring the news to you right here."

Det høres i hvert fall ut som at de har planer om å komme med en Mac-versjon etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned en sim og noen hus fra nettet, men jeg får ikke til å laste det inn i spillet. Når jeg åpner mitt bibliotek inne på sims 4 og skal trykke på last inn i spill knappen så står det, kan ikke laste inn i dette spillmoduset... Hva vil det si?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned en sim og noen hus fra nettet, men jeg får ikke til å laste det inn i spillet. Når jeg åpner mitt bibliotek inne på sims 4 og skal trykke på last inn i spill knappen så står det, kan ikke laste inn i dette spillmoduset... Hva vil det si?? :klo:

Prøv å laste inn i kjøpemodus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bygge/kjøpemodus. Der hvor du bygget hus og kjøper møbler osv :) det går ikke å laste inn når du er i "leve livet" modus selvom du har på pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare installerer Windows på den. det er nok av guider til hvordan du installerer Windows på mac via bootcamp og med gratis utvikler-utgaver av Windows 10 som kan lastes ned er det ingen grunn til å vente på en offisiel mac utgave

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener bygge/kjøpemodus. Der hvor du bygget hus og kjøper møbler osv :) det går ikke å laste inn når du er i "leve livet" modus selvom du har på pause.

Prøvde det, gikk inn på en tom tomt for å "bygge". Men fant det ikke noe sted der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det, gikk inn på en tom tomt for å "bygge". Men fant det ikke noe sted der :(

Ok, jeg gjorde det ved å være i kjøpe/byggemodus, så gikk jeg til galleriet mitt, fant tomta og lasta den inn i spilleverdenen. Det var det jeg gjorde. Vet ikke om det fins noe tutorials på youtube eller no om du fortsatt ikke får det til.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg gjorde det ved å være i kjøpe/byggemodus, så gikk jeg til galleriet mitt, fant tomta og lasta den inn i spilleverdenen. Det var det jeg gjorde. Vet ikke om det fins noe tutorials på youtube eller no om du fortsatt ikke får det til.

Åjaa, det funka ikke hos meg :( Men får søke litt på nettet og sjekke youtube :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spillet mitt har klikka, skjer det hos flere? kommer ikke inn engang får beskjed at det er noe feil, deretter slår det seg av før man i det hele tatt har rukket å trykke på noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spillet mitt har klikka, skjer det hos flere? kommer ikke inn engang får beskjed at det er noe feil, deretter slår det seg av før man i det hele tatt har rukket å trykke på noe :(

Har du prøvd å reparere spillet i origin?
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt og hver gang jeg skal plassere en nykjøpt gjenstand så blir hele skjermen svart og man hører bare musikken.. har prøvd å la pc'n stå og den har stått flere timer, men er fortsatt helt svart skjerm med musikk. må skru av og på bare. får ikke åpnet oppgavebeh. engang. jævli kjipt når dama holder på å føde men jeg ikke får kjøpt noe baby ting...!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, prøv å reparere spillet i origin. For noen dager siden så frøys spillet mitt under oppstart og kræsja hver gang jeg prøvde å starte det. Jeg reparerte det i origin og problemet var løst.

Endret av Shinigami
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...