Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Ariana807 skrev:

Har ikke noen tips utenom å få tak i en kraftigere pc 😅😂

The Sims krever. Det har alltid vært en greie, det krever mye av pcen, særlig når man får flere og flere pakker.

Dette er strengt tatt grunnen til at de valgte å ikke ha «open world» i sims 4, for sims 3 lagga som bare juling! Og der hadde jeg kun 2-3 ekstra pakker.

Spiller på iMac, men Mac er vel kanskje ikke laget for å spille på uansett. Vurderer å kjøpe gamingpc, men hadde håpet det var noen midlertidige løsninger jeg kunne prøvd først. De er jo tross alt ganske dyre.

Anonymkode: 3e056...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal vel ikke være nødvendig med en gamingPC for at spiller skal fungere greit. Jeg har en Acer Aspire 5 som jeg kjøpte til 6k, og på den spiller jeg Sims 4 helt bra uten noe lagging eller lignende. Jeg har alle utvidelsespakkene og nesten alle spillpakkene.

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiller på iMac, men Mac er vel kanskje ikke laget for å spille på uansett. Vurderer å kjøpe gamingpc, men hadde håpet det var noen midlertidige løsninger jeg kunne prøvd først. De er jo tross alt ganske dyre.

Anonymkode: 3e056...9e2

Jeg klarer å spille doms fint på en 10 år gammel Mac 😂 men må ha all grafikk på lavt

Anonymkode: dcb51...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal vel ikke være nødvendig med en gamingPC for at spiller skal fungere greit. Jeg har en Acer Aspire 5 som jeg kjøpte til 6k, og på den spiller jeg Sims 4 helt bra uten noe lagging eller lignende. Jeg har alle utvidelsespakkene og nesten alle spillpakkene.

Jeg ha også en mindre god PC til 5K, funker fint

Anonymkode: dcb51...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ny expansion pack neste uke (tirs. kl. 17.00). Hva tror dere det er? Jeg vet ikke om jeg gidder å gjette. Jeg er så lei EA akkurat nå. :( Dessuten er maskinen min mest sannsynligvis ødelagt og jeg må vente litt med å kjøpe ny.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper jo på «Farmlife». Men tviler på at det er det denne gangen heller 🥺

Men så at det er salg på sims nå, for de som er interessert :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg håper jo på «Farmlife». Men tviler på at det er det denne gangen heller 🥺

Men så at det er salg på sims nå, for de som er interessert :) 

Det var vel skrevet en eller annen plass at det ikke ble farming, ikke biler, bunkbeds, ol. Skal se om jeg finner link. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel skrevet en eller annen plass at det ikke ble farming, ikke biler, bunkbeds, ol. Skal se om jeg finner link. 

Det står i punkt 3 her: https://www.ea.com/games/the-sims/the-sims-4/news/a-letter-from-the-sims-team

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg fikk med meg det, men håper jo alltid.

Men kanskje vi får en «The Walking Dead» pakke 😂 og enda flere cross over i fremtiden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så merke jeg at jeg har mistet interessen. Jeg er ikke ferdig med spillet, men jeg er ikke like spent på nytt innhold som før. EA har skuffet oss veldig mye opp igjennom årene. Vi betaler og betaler for ekstra innhold som enkelt kunne vært med i et spill. Ting som biler, bunkbeds, babyer som har en funksjon... det er for vanskelig for dem! Når de som lager custom content knuser EA i most awesome stuff... arghhhhh. 😫 

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den neste pakken er altså "Snowy Escape", en slags feriepakke. Usikker på hvor gira jeg er på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den neste pakken er altså "Snowy Escape", en slags feriepakke. Usikker på hvor gira jeg er på det. 

Hvordan vet du det? Twitter? 🤔 Traileren kommer vel i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom snø-pakken vi ventet på ...

4E913F50-5BB2-4560-ACC9-145365CB1419.thumb.png.e8598b1845df88bf320aa3b32accff36.png

Ikke helt det jeg ønsket, men kanskje det kan bli kjekt. Vi får se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at min datamaskin er ødelagt nå. :( Jeg må ha ny maskin for å kunne spille The Sims 4 fra nå av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye pakken virker bra. :) Endelig får vi en Asia-inspirert verden. Jeg gleder meg til å bygge med det nye i build-mode. Det virker som vi kanskje får noen nye insekter, jeg håper vi kan samle på dem. 😄 Jeg liker å utforske og samle på ting, så dette virker som et spill jeg vil like.

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye pakken kan være spennende. Jeg gleder meg mest til disse nye «relationship» greiene de snakker om i bloggen.

Ski og fjell har aldri vært min ting, men sims er jo sims, kanskje jeg kan bli ski frelst i spillet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som i det hele tatt spiller sims 4 fortsatt? Hvilke pakker bruker dere i såfall? 

Anonymkode: c0e80...572

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som i det hele tatt spiller sims 4 fortsatt? Hvilke pakker bruker dere i såfall? 

Anonymkode: c0e80...572

Ja, bruker alle utvidelsespakkene og alle spillpakkene med unntak av dine out. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...