Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Amantheia skrev:

Du må finne portalen i den nye verda, og gå igjennom den. Så, når du kjem til magiverda, må du finne ein sim med ein lysande rune over hovudet, og snakke med den. Så skal det dukke opp eit alternativ om å spørre om dei kan lære deg magi, eller noko sånn. (Eg spelar på engelsk, så litt usikker på den norske oversettinga).

Har lett etter porten, men finner ikke...😐 Hva skal jeg se etter, eller hvor er den?

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat bestilt meg en ny laptop som skal tåle Sims veldig bra. Skal jeg først skaffe meg Sims 4 så må det gjøres skikkelig :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lett etter porten, men finner ikke...😐 Hva skal jeg se etter, eller hvor er den?

Bilderesultat for glimmerbrook map

Fant eit bilete når eg googla. Trur du skal kunne gå til portalen i alle fall frå den 30x20-tomta som ligg nærmast der. Kan hende du kan gå dit frå alle tomtane, men det er eg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! OMG! :bond: EA har ikke direkte sagt det selv, men mange butikker har Discover University lagt inn i systemet sitt. Pixelade har ringt rundt på mange butikker for å sjekke at det produktnummeret er i systemet og at spillet skal utgis 15. november. 

Endret av Chiyo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Purple Basil skrev:

Har akkurat bestilt meg en ny laptop som skal tåle Sims veldig bra. Skal jeg først skaffe meg Sims 4 så må det gjøres skikkelig :ler:

Hvilken laptop har du kjøpt? Er på jakt etter en selv 😊

Anonymkode: b9184...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chiyo skrev:

OMG! OMG! :bond: EA har ikke direkte sagt det selv, men mange butikker har Discover University lagt inn i systemet sitt. Pixelade har ringt rundt på mange butikker for å sjekke at det produktnummeret er i systemet og at spillet skal utgis 15. november. 

Så akkurat dette selv 🙀🙀

Har tatt ut ferie fra jobben da pga Pokemon Sword/Shield kommer ut samme dato, så jeg er super duper klar til masse spilling og ikke jobb den helga!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Chiyo skrev:

Litt skuffet, da jeg ønsket hester :( 
Har aldri spilt stort med university tidligere, så håper denne gjør at jeg vil spille det :P 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Amantheia skrev:

Bilderesultat for glimmerbrook map

Fant eit bilete når eg googla. Trur du skal kunne gå til portalen i alle fall frå den 30x20-tomta som ligg nærmast der. Kan hende du kan gå dit frå alle tomtane, men det er eg litt usikker på.

Har tusla rundt der og lett lenge, men finner ikke fram.. Tenker det må være et triks for å komme dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt skuffet, da jeg ønsket hester :( 
Har aldri spilt stort med university tidligere, så håper denne gjør at jeg vil spille det :P 

Det var en av mine favoritter. Jeg har The Sims 2 på Macen min, og jeg liker å sende simmene mine på universitet. TS2 University er ganske kjedelig sammenlignet med The Sims 3 da (men TS2 er ikke så veldig bra generelt), fordi i TS3 kan du være med dem på skolen når de har seminar. I TS2 var det egentlig bare at du kunne bo i kollektiv, skrive oppgaver og få stipend, og det kom en del nye aktiviteter som var studentrelaterte. Hvert universitet i pakken var en egen verden med unike fellestomter. 

Jeg er veldig spent på hvordan de skal gjøre TS4 University BEDRE enn TS3. Det bør de gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tusla rundt der og lett lenge, men finner ikke fram.. Tenker det må være et triks for å komme dit?

Det er en fin sti som leder fra den tomme tomta, langs vannet, nedover. Det er det en liten plattform med denne portalen (som i traileren) :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vampyrer ha magiske evner også? spellcaster eller noe? Kan dette kombineres? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg skulle ønske vi fikk i sims 4, fatter ikke at de ikke har tenkt på det før. Vi burde få en mulighet til å lagre outfits! Slik at vi kan bla i våre egne kleskombinasjoner. Slik at jeg slipper å finne overdel, underdel, sko og detaljer for hver bidige sim jeg lager. Da jeg ofte finner en klesstil jeg virkelig liker. 

Vi skulle ha hatt en kategori med egne lagrede klesstiler slik at vi slipper å må begynne på nytt for hver sim. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vampyrer ha magiske evner også? spellcaster eller noe? Kan dette kombineres? 

Det ser ikke slik ut, dessverre. Prøvde å få en vampyr til å gjøre om en spellcaster, men det gikk ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Det ser ikke slik ut, dessverre. Prøvde å få en vampyr til å gjøre om en spellcaster, men det gikk ikke. 

Så teit :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så teit :( 

Enig, jeg hadde håper på å ha en vampyr som kunne bruke magi. 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
24 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Enig, jeg hadde håper på å ha en vampyr som kunne bruke magi. 😕 

Det hadde vært så sykt gøy! Lage en super-sim som er vampyr og spellcaster og som har et evig liv, uten juksekoder og å måtte drikke noe hele tiden for å passe på at de ikke går opp i alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært så sykt gøy! Lage en super-sim som er vampyr og spellcaster og som har et evig liv, uten juksekoder og å måtte drikke noe hele tiden for å passe på at de ikke går opp i alder. 

Nettopp, det hadde vært utrolig praktisk. Heldigvis så kan man etterhvert brygge en drikk som skrur alderen tilbake, så man kan bunkre den drikken og spare mye på belønningspoeng. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Nettopp, det hadde vært utrolig praktisk. Heldigvis så kan man etterhvert brygge en drikk som skrur alderen tilbake, så man kan bunkre den drikken og spare mye på belønningspoeng. :) 

det er det som irriterer meg, å måtte ta en drikk hele tiden. skulle ønske vi kunne ta én drikk også forblir det evig liv for alltid 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er det som irriterer meg, å måtte ta en drikk hele tiden. skulle ønske vi kunne ta én drikk også forblir det evig liv for alltid 

Joda, det er litt irriterende å hele tiden holde øye med alderen. Det finnes en annen drikk som gjør deg udødelig, men det bremser ikke alderen, du blir fortsatt gammel, men dør ikke av alderdom. Ikke godt nok for meg riktignok, jeg vil at simmen min forblir ung voksen eller voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...