Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Amantheia skrev:

Kortid kan ein kjøpe/spele Realm of Magic? :3 Er veldig klar or den pakka x]

Game pack og stuff pack pleier å være tilgjengelig klokken 19.00 :) så jeg antar at det stemmer i dag også :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke pakker anbefaler dere? Hvordan er Get famous og strangerville?

Anonymkode: 288b2...d15

Jeg ville kjøpt Get Famous over Strangerville. Strangerville har jeg bare spilt meg gjennom en gang, men jeg likte mange av klærne og ting vi fikk i byggemodus. Get Famous er jo en Expansion Pack, så du får mye mer ut av den. I Get Famous kan du bygge skuespillerferdigheter, og ta reklame og film arbeid hvor du kan være med simmen din på jobb. Du kan også jobbe hjemme fra med å bli vlogger eller du kan lage musikk. Kjeniser har et slags "ranking" system, hvor du kan gå fra å være litt berømt til veldig berømt. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! :bond: Jeg har brukt tid på å lage en kul sim, men så fant jeg ut at man kan lage en okkult sim som er "spellcaster." Betyr det at jeg har gjort feil? Kan ikke hun bli heks? :(  Jeg vil ikke begynne på nytt så da må jeg finne en kode i så fall. Jeg skulle ønske at man kunne gjøre en sim okkult i CAS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Chiyo skrev:

Hjelp! :bond: Jeg har brukt tid på å lage en kul sim, men så fant jeg ut at man kan lage en okkult sim som er "spellcaster." Betyr det at jeg har gjort feil? Kan ikke hun bli heks? :(  Jeg vil ikke begynne på nytt så da må jeg finne en kode i så fall. Jeg skulle ønske at man kunne gjøre en sim okkult i CAS. 

Nei, du kan reise til det magiske landet og snakke med ein sim son har sånn lysande rune over hovudet. Så kan du be dei om å lære deg. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Amantheia skrev:

Nei, du kan reise til det magiske landet og snakke med ein sim son har sånn lysande rune over hovudet. Så kan du be dei om å lære deg. :) 

Det var bra. :) Jeg er ikke ferdig med simmen min enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Hvilke pakker anbefaler dere? Hvordan er Get famous og strangerville?

Anonymkode: 288b2...d15

Get to work er enda den pakken jeg har likt best.

Katter og hunder er kjekt.

Tror virkelig denne Magi pakken kan bli stort, har spilt litt, men må vente til helga før jeg kan slå meg helt ut.

Været kan være litt irriterende, men også veldig kjekt at man føler at «tiden» går 😄

Vampyrpakken spilte jeg en hel del med.

Get famous var egentlig også veldig kjekk.

Er de som virkelig «sitter» i minnet. De mindre pakkene er mindre og har mindre i seg, så ikke like lett å huske hvem som er hva. 

Get famous 👍🏻 Strangerville 👎🏻 

Strangerville var gøy forsåvidt, men hvor «spillbart» er det etter en gang? Vet ikke helt jeg altså, så litt meh... 😕

Kanskje du kan få tips her:

:) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske skuffet over sopelimene. Det går jo ikke an å se dem fly lenge. Det er jo omtrent som teleportering. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 23.28, SardintrollReturns skrev:

Ja, helt korrekt. :)

Ja, dette fikk jeg ikke til, men det ser gøy ut da :)

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette fikk jeg ikke til, men det ser gøy ut da :)

Anonymkode: d7ee0...c8d

Leit å høre, men ja det er artig, og en fin måte å tjene noen slanter på. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som ikke kommer inn til den nye pakken på origin? Når jeg trykker på den kommer jeg til en annen side 🤔

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere EA bygger dårlige hus med vilje? Jeg mener... de er ikke flink. Jeg så nettopp denne videoen med Lilsimsie hvor hun er skikkelig frustrert over hvor dårlig husene i Glimmerbrook er bygget, og hun har et poeng. De har ikke en gang greid å plassere vinduene riktig. 
I Glimmerbrook har de et hus med en trapp bak huset, men problemet er at det ikke er noen dør der! Tror dere de virkelig glemte å sitte inn en dør før de ga ut Real of Magic? Det er nesten litt mistenkelig at spillutviklere kan gjøre slike feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, de er stygge. Det første jeg gjorde var å bygge om baren, så nå ser den ut som en gammel kirke som har blitt konvertert til bar i stedet. Så for meg en historie om at heksene i området hadde sett seg lei av alle heksebrenningene, så de tok hevn og slaktet alle prestene og gjorde kirken om til en bar. Så den spøker. Ble ganske kult syns jeg.

Har et prosjekt nå med en kjempesave der jeg bygger nye hus på alle tomtene og bytter ut alle familiene osv, det er ganske gøy 😊 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte ut alle husene i Glimmerbrook. Devon Bumpkin lagde nylig et heksehus som ser litt ut som et lite slott. Jeg plasserte det først på den tomme tomten, og det var helt nydelig, men det var ganske trangt der. Dessuten lagde han det før pakken kom ut, og jeg tror jeg skal vente å se om han lager noe med pakken. Ellers må jeg plassere huset og renovere det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt Realm of magic og spilt litt, syns dere at det er verdt pengene hittil? 

Har utrolig lyst til å kjøpe det for det ser kjempegøy ut, men litt redd for å bli skuffet. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har kjøpt Realm of magic og spilt litt, syns dere at det er verdt pengene hittil? 

Har utrolig lyst til å kjøpe det for det ser kjempegøy ut, men litt redd for å bli skuffet. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Syns ikke det nei.

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 20.32, Amantheia skrev:

Hvordan gjør jeg det? 😊

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg det? 😊

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Du må finne portalen i den nye verda, og gå igjennom den. Så, når du kjem til magiverda, må du finne ein sim med ein lysande rune over hovudet, og snakke med den. Så skal det dukke opp eit alternativ om å spørre om dei kan lære deg magi, eller noko sånn. (Eg spelar på engelsk, så litt usikker på den norske oversettinga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...