AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4281 Skrevet 7. februar 2017 27 minutter siden, Chiyo skrev: Anonymkode: 5e0b9...4a3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4283 Skrevet 8. februar 2017 Etter at jeg kjøpte vampyr-pakka, så fant jeg ut at jeg har en merkelig fascinasjon av vampyrer. Skulle gjerne vært en selv. Jeg tok med meg vampyr paret mitt på bar, de drakk av alle simene i baren, så fridde han til henne mens alle lå strødd rundt dem. Etterpå gikk de ut og hadde sex som flaggermus. Det kom ei og snakket med typen, så han gjorde henne til vampyr bare på faenskap. Det var digg. Anonymkode: c95ad...bb6 8
Gjest Notatboka Skrevet 8. februar 2017 #4284 Skrevet 8. februar 2017 Fikk tvillinger, lot de gå opp i alderstrinn, gutten er helt normal, men jenta er usynlig?? Jeg kan fortsatt gjøre alt normalt med henne, men kan ikke se hun. Hjelp?
bippo Skrevet 8. februar 2017 #4285 Skrevet 8. februar 2017 26 minutter siden, Notatboka skrev: Fikk tvillinger, lot de gå opp i alderstrinn, gutten er helt normal, men jenta er usynlig?? Jeg kan fortsatt gjøre alt normalt med henne, men kan ikke se hun. Hjelp? Har du prøvd reset sim?
Gjest Notatboka Skrevet 8. februar 2017 #4286 Skrevet 8. februar 2017 26 minutter siden, bippo skrev: Har du prøvd reset sim? Hvordan gjør man det?
bippo Skrevet 8. februar 2017 #4287 Skrevet 8. februar 2017 6 minutter siden, Notatboka skrev: Hvordan gjør man det? Du vet hvordan man får opp den ruta der man skriver inn koder regner jeg med? Du skriver bare resetSim Fornavn Etternavn og trykker enter. Det pleier å fikse det meste har jeg erfart. Hvis ikke, har du prøvd å starte spillet på nytt? Evt reparere det i origin? 1
Gjest Notatboka Skrevet 8. februar 2017 #4288 Skrevet 8. februar 2017 9 minutter siden, bippo skrev: Du vet hvordan man får opp den ruta der man skriver inn koder regner jeg med? Du skriver bare resetSim Fornavn Etternavn og trykker enter. Det pleier å fikse det meste har jeg erfart. Hvis ikke, har du prøvd å starte spillet på nytt? Evt reparere det i origin? Koden fungerte ikke, men det funka å starte spillet på nytt! Takk for hjelpen
Auri Skrevet 8. februar 2017 #4289 Skrevet 8. februar 2017 Du må ha testingcheats on for at reset-koden skal fungere
Chiyo Skrevet 8. februar 2017 #4290 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har hatt et problem lenge. Hvis simmene mine reiser opp i et romskip, så er de usynlig når de kommer tilbake. Det hjelper å skifte klær eller ta en dusj, men det går ikke an å klikke på simmen som er unsynlig. Er det noen andre som har dette problemet?
Chiyo Skrevet 8. februar 2017 #4291 Skrevet 8. februar 2017 Angående vampyrer: Blir de eldre? Jeg har nettopp fått spillet. Først så flytta jeg inn en ung voksen i det ene store huset hvor det bor en bror og søster fra før (Caleb og Lilith), og hun giftet seg med Lilith. Lilith er gravid med en annen vampyr, men jeg lurer på hvordan det barnet kommer til å se ut for foreldrene er ikke pene! Men siden det er Lilith sin ambisjon å trene avkom så er kona blitt avkom og jeg har flyttet inn enn foreldreløs tenåring og latt Lilith bite henne så hun kommer til å bli vampyr og bli trent av henne også. Så er spørsmålet - Kan tenåringen bli eldre? Jeg tenkte ikke på det før hun ble bitt. Er det ikke sånn at de blir udødelige når de blir vampyrer? 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4292 Skrevet 9. februar 2017 Til dere som interesserer dere for mods, en anbefaling fra pervoen meg. Ikke spør om hvordan, men jeg fant nylig fram til en mod som heter "Wicked Whims". Det er en eh... sex mod, som lar deg gjøre all verdens drøye ting innenfor sex, ekshibisjonisme også videre. Noe av det artigste, men også særeste og mest creepye jeg har vært borti. Plutselig ble spillet reneste orgien, og godt over 18+ i aldersgrense, for å si det sånn. Legger ved link, for de om skulle være like woohoo-fiksert som meg. Åpenbart NSFW. http://www.loverslab.com/topic/66213-sims-4-wickedwoohoo-111008-31-july-2016/ Anonymkode: 1d1ae...08e 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4293 Skrevet 9. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere som interesserer dere for mods, en anbefaling fra pervoen meg. Ikke spør om hvordan, men jeg fant nylig fram til en mod som heter "Wicked Whims". Det er en eh... sex mod, som lar deg gjøre all verdens drøye ting innenfor sex, ekshibisjonisme også videre. Noe av det artigste, men også særeste og mest creepye jeg har vært borti. Plutselig ble spillet reneste orgien, og godt over 18+ i aldersgrense, for å si det sånn. Legger ved link, for de om skulle være like woohoo-fiksert som meg. Åpenbart NSFW. http://www.loverslab.com/topic/66213-sims-4-wickedwoohoo-111008-31-july-2016/ Anonymkode: 1d1ae...08e Den er ganske awesome! Anbefaler å laste ned flere graphics enn hovedpakken, ellers ser akten ganske rar ut Anonymkode: de586...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4294 Skrevet 9. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere som interesserer dere for mods, en anbefaling fra pervoen meg. Ikke spør om hvordan, men jeg fant nylig fram til en mod som heter "Wicked Whims". Det er en eh... sex mod, som lar deg gjøre all verdens drøye ting innenfor sex, ekshibisjonisme også videre. Noe av det artigste, men også særeste og mest creepye jeg har vært borti. Plutselig ble spillet reneste orgien, og godt over 18+ i aldersgrense, for å si det sånn. Legger ved link, for de om skulle være like woohoo-fiksert som meg. Åpenbart NSFW. http://www.loverslab.com/topic/66213-sims-4-wickedwoohoo-111008-31-july-2016/ Anonymkode: 1d1ae...08e Er anonym her... *kremt* Var det vanskelig å installere? OG kan man fremdeles spille normalt eller endrer det spillet helt? Anonymkode: 10047...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4295 Skrevet 9. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er anonym her... *kremt* Var det vanskelig å installere? OG kan man fremdeles spille normalt eller endrer det spillet helt? Anonymkode: 10047...8d0 Veldig lett å installere, bare følg instruksjonene om du ikke har bruks mods før! Om du bruker mac, er det en fin youtube-video som viser hvordan du gjør det (bare søk på wicked whims install mac e.l ). Du får 2 nye skills med moden: Exhibitionism og sex. Jo flere du har sex med, jo bedre sex-skill får du. Du kan også endre innstillinger til at alle du vil ha sex med sier ja til det (ellers vil mange avvise deg). Have fun Anonymkode: de586...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4296 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig lett å installere, bare følg instruksjonene om du ikke har bruks mods før! Om du bruker mac, er det en fin youtube-video som viser hvordan du gjør det (bare søk på wicked whims install mac e.l ). Du får 2 nye skills med moden: Exhibitionism og sex. Jo flere du har sex med, jo bedre sex-skill får du. Du kan også endre innstillinger til at alle du vil ha sex med sier ja til det (ellers vil mange avvise deg). Have fun Anonymkode: de586...cdc Sjekke på YouTube... wow. Det var jo... helt virkelig. Det som var skikkelig creepy er at en mann og en kvinne hadde sex på kjøkkenet og så kom datteren deres inn og skulle ha noe i kjøleskapet og satte seg ned med kjøkkenbenken for å spise. Det ble helt sykt FEIL, men det virka ikke som andre simmer vet hva som skjer. Uten mod blir de flau om de går inn i et rom der andre har woohoo. Anonymkode: 10047...8d0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4297 Skrevet 9. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekke på YouTube... wow. Det var jo... helt virkelig. Det som var skikkelig creepy er at en mann og en kvinne hadde sex på kjøkkenet og så kom datteren deres inn og skulle ha noe i kjøleskapet og satte seg ned med kjøkkenbenken for å spise. Det ble helt sykt FEIL, men det virka ikke som andre simmer vet hva som skjer. Uten mod blir de flau om de går inn i et rom der andre har woohoo. Anonymkode: 10047...8d0 Joda, simmene blir sjokkert/flau/sint dersom dette skjer. Det fungerer på samme måte som med "vanlig" woohoo fra originalspillet, så om simmene er satt til å utføre en annen aktivitet kan reaksjonen bli forsinket eller ignorert. Anonymkode: 1d1ae...08e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4298 Skrevet 10. februar 2017 Sukk. Jeg føler meg skikkelig pervo. Anonymkode: 10047...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4299 Skrevet 10. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sukk. Jeg føler meg skikkelig pervo. Anonymkode: 10047...8d0 Jeg også Men simmen min har nå skill nr 3 i "sex", så alle er SÅ happy etter at en runde med henne. Ganske sjukt å ha seg i busker, i karaokerommet eller på bordet i restauranten, men ganske så gøy likevel. Anonymkode: de586...cdc 1
Skravlekråka Skrevet 10. februar 2017 #4300 Skrevet 10. februar 2017 Noen her som har en fin side for å laste ned CC? Og pleier dere å laste det ned? Liker at man kan laste ned flere realistiske øyne osv.. eneste kjedelige er med møbler siden de blir for billige😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå