AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #4081 Del Skrevet 13. desember 2016 På 10. desember 2016 den 18.49, tweet skrev: Gidder ikke se igjennom hele tråden, naturligvis, men er det noen her som bruker å spille utfordringer? Jeg holder på med 100 baby challenge! Gjort det lenge, men har lange opphold fordi jeg blir litt lei Var drittlei sims en lang periode, men det ble skikkelig gøy igjen da jeg fant mange utfordringer på diverse sims-forum å prøve. Jeg er veldig glad i å spille Legacy eller lignende varianter. Synes det er mer gøy (+ motiverende til å holde ut lengre i hvert spill) når man ikke er bemidlet og må starte fra scratch. Men det blir jo gradvis lettere gjennom generasjonene og da blir det raskt kjedelig igjen. Jeg bruker som regel å la mine Simmer starte som malere, forfattere etc. lettere å ikke måtte forholde seg til en timeplan, men neste gang tror jeg at jeg skal tvinge meg selv til å gi de en jobb å gå til som en ekstra utfordring. Anonymkode: 9259f...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4082 Del Skrevet 23. desember 2016 Anbefaler dere sims 4 standard edition eller sims 4 digital deluxe edition? Anonymkode: 09fc4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. desember 2016 #4083 Del Skrevet 23. desember 2016 I dag kjøpte jeg retroglam-stæsjet, så nå skal det spilles litt sims i jula Tror jeg må lage noen overdådige juleselskaphus med butler og fancye møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. desember 2016 #4084 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 28. desember 2016 #4085 Del Skrevet 28. desember 2016 I sims 3 husker jeg at familiemedlemmer som flyttet ut, ble gift og fikk barn uten at jeg trengte å gjøre noe. Var så gøy å se familietreet vokse. Men nå i sims 4 er det seriøst ingen som blir gift eller får barn om ikke jeg går inn og gjør det for dem! Noen som har samme problemet? Vil så gjerne at familietreet skal vokse uten at jeg må bruke så himla mye tid på å finne/lage ektefeller og dritt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4086 Del Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, tweet skrev: I sims 3 husker jeg at familiemedlemmer som flyttet ut, ble gift og fikk barn uten at jeg trengte å gjøre noe. Var så gøy å se familietreet vokse. Men nå i sims 4 er det seriøst ingen som blir gift eller får barn om ikke jeg går inn og gjør det for dem! Noen som har samme problemet? Vil så gjerne at familietreet skal vokse uten at jeg må bruke så himla mye tid på å finne/lage ektefeller og dritt! Last ned Mc Commandsenter. Anonymkode: 3a9bb...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4087 Del Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Last ned Mc Commandsenter. Anonymkode: 3a9bb...aac ^Dette, blir nesten som ett helt nytt spill. Anonymkode: 302f3...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4088 Del Skrevet 29. desember 2016 Har problemer med sims 4. Bartenderen dukker aldri opp nårbjeg leier inn en... andre som har hatt det problemet og hvordan kan det løses? Fortvilet Anonymkode: 09fc4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. desember 2016 #4089 Del Skrevet 29. desember 2016 Er det noen som vet hvor jeg kan få en mod som fjerner monsteret under senga? Barna våkner jo hver natt og så vil de ikke sove mer, og de vekker alle andre i huset for å få dem til å sprute på monsteret. Jeg hater dette. Jeg skulle ønske man kunne velge om man ville ha det i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4090 Del Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, Chiyo skrev: Er det noen som vet hvor jeg kan få en mod som fjerner monsteret under senga? Barna våkner jo hver natt og så vil de ikke sove mer, og de vekker alle andre i huset for å få dem til å sprute på monsteret. Jeg hater dette. Jeg skulle ønske man kunne velge om man ville ha det i spillet. Er ikke 100 % prosent sikker på at det funker da, men.. Så noen her inne en gang som skrev at de ikke ble redde av det hvis man har disse pokemon lampene på rommet. Har ihvertfall ikke skjedd hos meg siden, så ligger vel kanskje noe i det? (Nesten alltid brukt de lampene, så bare skjedd en gang i starten at barna våknet) Er det noen som vet hvordan man ''lykkes med å promotere en sak'' i den daglige oppgaven i jobben uregjerlig aktivist? Eller. Må man drive å skifte sak hver dag? Anonymkode: cb5dc...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 29. desember 2016 #4091 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) På 28.12.2016 den 18.52, AnonymBruker skrev: Last ned Mc Commandsenter. Anonymkode: 3a9bb...aac Hva skjer når jeg gjør det? Googla det, men må jeg "ctrl-shift-c" og skrive inn kodene hver gang jeg spiller? Endret 29. desember 2016 av tweet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 30. desember 2016 #4092 Del Skrevet 30. desember 2016 Noen som har MacbookPro, Sims 4 og litt peiling? Syns Sims går så tregt etter jeg kjøpte "Livet i byen", Har 2,6 Ghz prosessor og 312 Gb ledig plass på maskinen. Bør ikke det holde til at spillet fungerer normalt? De andre pakkene jeg har er gøy med gjengen, på jobben, en dag på spa og ut i naturen. Har ingen stuffpacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. desember 2016 #4093 Del Skrevet 30. desember 2016 Hvor mye RAM har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. desember 2016 #4094 Del Skrevet 30. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke 100 % prosent sikker på at det funker da, men.. Så noen her inne en gang som skrev at de ikke ble redde av det hvis man har disse pokemon lampene på rommet. Har ihvertfall ikke skjedd hos meg siden, så ligger vel kanskje noe i det? (Nesten alltid brukt de lampene, så bare skjedd en gang i starten at barna våknet) Er det noen som vet hvordan man ''lykkes med å promotere en sak'' i den daglige oppgaven i jobben uregjerlig aktivist? Eller. Må man drive å skifte sak hver dag? Anonymkode: cb5dc...3b1 Den lampa funker ja! Ingen av mine simsunger har våknet når de har denne lampa på rommet. Å lykkes med å promotere en sak er bare å snakke med en sim og velge at du skal snakke glødende om saken din, eller noe i den duren. Dersom du kjenner simmen godt nok eller godsnakker litt først, er det ganske lett å lykkes. Da får du opp at den andre simmen har bestemt seg for å støtte saken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 30. desember 2016 #4095 Del Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, Auri skrev: Hvor mye RAM har du? Hvor ser jeg det? Et det minne? Isåfall står det 8 GB 1600 MHz ddr3😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4096 Del Skrevet 1. januar 2017 På 30.12.2016 den 16.55, Ardwinna skrev: Den lampa funker ja! Ingen av mine simsunger har våknet når de har denne lampa på rommet. Å lykkes med å promotere en sak er bare å snakke med en sim og velge at du skal snakke glødende om saken din, eller noe i den duren. Dersom du kjenner simmen godt nok eller godsnakker litt først, er det ganske lett å lykkes. Da får du opp at den andre simmen har bestemt seg for å støtte saken din. Ja, burde vel nesten det når det aldri skjedde igjen Men takk - da får jeg prøve det da Anonymkode: cb5dc...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. januar 2017 #4097 Del Skrevet 1. januar 2017 Lurer på hvilke planer sims 4 har for 2017.. Hva får vi i år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4098 Del Skrevet 1. januar 2017 3 timer siden, Sitronmelis skrev: Lurer på hvilke planer sims 4 har for 2017.. Hva får vi i år? Jeg vil ha kjæledyr.. Anonymkode: 302f3...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. januar 2017 #4099 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) På 1.1.2017 den 19.17, Sitronmelis skrev: Lurer på hvilke planer sims 4 har for 2017.. Hva får vi i år? Vi får kryptiske hint, vage svar og noen stæsjpakker. Muligens en Game pack med noe overnaturlig og kirkegårder. Går de helt bananas får vi kanskje biler. Det påstås at Vampyrer er så godt som bekreftet... Endret 2. januar 2017 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. januar 2017 #4100 Del Skrevet 3. januar 2017 11 timer siden, Ardwinna skrev: Vi får kryptiske hint, vage svar og noen stæsjpakker. Muligens en Game pack med noe overnaturlig og kirkegårder. Går de helt bananas får vi kanskje biler. Det påstås at Vampyrer er så godt som bekreftet... bah... jeg vil ha årstider og kjæledyr !!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå