Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her var det liv, gitt :P
Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til City Living, til tross for sterk skepsis. men uansett gøy med noe helt nytt i spillet.

Jeg har spilt bittelitt innimellom og prøvd å samle disse sukkerskallene, men tror det er noe som ikke fungerer helt. Noen ganger møter jeg ikke på en eneste sim som feirer de dødes dag og deler ut sukkerskalle, mens andre ganger kryr det av dem. Noen ganger kan jeg også få sukkerskalle fra simmer som ikke feirer og som ser helt normale ut. Vet ikke om det er helt meningen?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen reiser offshore når City Living kommer ut. Kanskje best, haha! Bare håper at det er et bra spill, og ikke noe vræl som man går lei etter 10 min.

Anonymkode: 48a89...de1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 0.04, Ardwinna skrev:

Her var det liv, gitt :P
Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til City Living, til tross for sterk skepsis. men uansett gøy med noe helt nytt i spillet.

Jeg har spilt bittelitt innimellom og prøvd å samle disse sukkerskallene, men tror det er noe som ikke fungerer helt. Noen ganger møter jeg ikke på en eneste sim som feirer de dødes dag og deler ut sukkerskalle, mens andre ganger kryr det av dem. Noen ganger kan jeg også få sukkerskalle fra simmer som ikke feirer og som ser helt normale ut. Vet ikke om det er helt meningen?

Ja jeg sliter litt med det samme, enten ingen eller mange.. og så får jeg bare de samme 4 typene hele tiden og kommer ikke videre:angry:

Gleder meg til city living jeg og, alltid arti med noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg nesten vurderer å la være å kjøpe det på ren trass, fordi jeg har folkene bak spillet i vranghalsen. Sims 4 er sånn passe morsomt og det ser ikke ut til at vi får verken småbarn, biler eller en skikkelig feriepakke med det første. Jeg mistenker at vi aldri får småbarn og biler i Sims 4, og at en feriepakke blir en litt utvidet versjon av Outdoor retreat med et par nye feriebyer med fine omgivelser som ikke fungerer som noe annet enn pynt. Kanskje noen eksotiske klær, gjenstander, interiør, planter, oppskrifter og nye samlegreier, men ingenting å utforske.
Sims 5 kommer sikkert aldri, og så blir det brukt i mot oss at vi ikke satte mer pris på Sims 4 og at det derfor er vår egen feil at Sims 5 aldri ble noe av.

Det blir spennende å se om jeg får rett :P
(Men jeg kommer nok til å falle for fristelsen til å kjøpe City Living, uansett... Jeg er så svaaak.)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok Sims 5 kommer. Sims er tross alt en knallsuksess av et dataspill. Og helt ærlig tror jeg at Sims 5 kommer om få år. Kanskje 2018. Men EA/Maxis kan ikke slutte å produsere pakker og innhold for Sims 4 før de kan fortelle at 5'ern kommer. Derfor er det halvhjerta og full av mangler. I tillegg kommer trusselen at Sims 5 ikke blir noe av hvis Sims 4 ikke er verdsatt. De ønsker jo å tjene mest mulig penger og det er jo viktig å vise at det er marked for en ny lansering. Men at toddlers, biler og lignende kommer? Neh, mulig dette skal være tidenes lokkemiddel for 5ern.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster ned City Living nå :D bare kjedelig å måtte vente til etter skolen med å få spilt.. hardt liv, hardt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bippo skrev:

Laster ned City Living nå :D bare kjedelig å måtte vente til etter skolen med å få spilt.. hardt liv, hardt liv. 

Kommer det ikke ut 3???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, bippo skrev:

I Norge ja, men det har kommet ut i Sør-Korea nå :) Så jeg bruker VPN for å få det tidligere. http://sims-online.com/unlock-sims-4-expansion-earlier-country-play/

<3
Ble sånn smått irritert. Når jeg kjøpte det stod det at det kom ut 1 Nov, så når 1 Nov kom, så sto det at det ble tilgjengelig her 2 Nov, 2 Nov kom og jeg ser på nett at det ikke kommer hit før imorgen. Da ble jeg lei =p

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett alle videoene av folk som spiller på YouTube? Gleder meg så mye! Klærne er nydelige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest babystøv

Jeg har allerede kjøpt livet på byen, men er det noen som vet om man kan laste det ned rett etter klokken 12 i natt? eller er det et viss tidspunkt på dagen den 3 nov at det slippes ut? ( ja jeg forhåndsbestilte det, så mye gleder jeg meg:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, babystøv skrev:

Jeg har allerede kjøpt livet på byen, men er det noen som vet om man kan laste det ned rett etter klokken 12 i natt? eller er det et viss tidspunkt på dagen den 3 nov at det slippes ut? ( ja jeg forhåndsbestilte det, så mye gleder jeg meg:fnise:)

Pleier å være midnatt :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2016 den 13.31, bippo skrev:

I Norge ja, men det har kommet ut i Sør-Korea nå :) Så jeg bruker VPN for å få det tidligere. http://sims-online.com/unlock-sims-4-expansion-earlier-country-play/

Åh, jeg forhåndsbestilte spillet nå for å prøve, fordi jeg er så utålmodig, også funker ikke denne VPN-en mac :cry3:

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir egentlig spillet tilgjengelig? Har sett at folk har snakket om kl. 23:00, men dreier det seg om i den enkelte tidssone, eller må vi vente til klokken blir 23 i for eksempel Storbritannia?

Anonymkode: 4c80d...88f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...