Birdo Skrevet 27. september 2016 #3921 Del Skrevet 27. september 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at dette må skje hver j* natt?? Hvem har mareritt HVER natt? Men vet at man kan laste ned en mod som fjerner dette! Anonymkode: 48a89...de1 Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 27. september 2016 #3922 Del Skrevet 27. september 2016 38 minutter siden, Birdo skrev: Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄 Skjer her og! Trodde det var jeg som var uheldig bare, men tydeligvis ikke. Ender alltid med at begge foreldrene blir vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3923 Del Skrevet 27. september 2016 Ser at vi får en vegetarian trait i den nye pakken! Det gleder jeg meg til :-) Ikke fordi jeg er det selv (tvert imot), men fordi jeg føler det er en viktig del av personlighet som spillet har manglet hittil. Håper også man får litt flere matretter som er vegansk. Kanskje jeg kan åpne en vegan-restaurant Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 27. september 2016 #3924 Del Skrevet 27. september 2016 12 timer siden, Birdo skrev: Ikke jeg heller, blir gal. Også mens faren er inne å spruter på monsteret så løpet den ene ungen inn å vekker mora som skal på jobb🙄 Den lampa som ser ut som en pokemon gjør at monstrene blir borte :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. oktober 2016 #3925 Del Skrevet 1. oktober 2016 Interessant broadcast om nabolagene og noe av innholdet http://simsvip.com/2016/09/29/watch-live-sims-4-city-living-broadcast-september-30th-2016/ Litt stilig med "De dødes dag"-tema i oppdatering da! Tror jeg må spille litt i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. oktober 2016 #3926 Del Skrevet 2. oktober 2016 aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. oktober 2016 #3927 Del Skrevet 2. oktober 2016 aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. oktober 2016 #3928 Del Skrevet 2. oktober 2016 aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. oktober 2016 #3929 Del Skrevet 2. oktober 2016 aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. oktober 2016 #3930 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) 5 timer siden, -Missi- skrev: aha så det kom med oppdateringen? Jeg spilte nemlig sims 4 i går og den ene familien min har mange generasjoner og dermed gravsteiner i hagen, da var et nytt alternativ å legge hodeskalle eller hva det var på graven. Trodde det var noe rart jeg ikke hadde fått med meg men da er det kansje den oppdateringen da Jepp, da skal det dukke opp en sim i nabolaget, som gir deg en hodeskalle som er en del av en ny samling; "sugar skulls". Jasmine Holiday kommer også tilbake og dersom du snakker med henne får du en spesiell hylle til å oppbevare hodeskallene i. Når man har samlet alle hodeskallene i hylla, får man en tiende hodeskalle som låser opp en ekstra måte å samhandle med mannen med ljåen. I tillegg har vi fått nye klær, ansiktsmaling, pynt og en ny oppskrift http://simsvip.com/2016/09/29/how-to-complete-the-day-of-the-dead-challenge-in-the-sims-4/ Endret 2. oktober 2016 av Ardwinna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. oktober 2016 #3931 Del Skrevet 2. oktober 2016 Takk for info ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 7. oktober 2016 #3932 Del Skrevet 7. oktober 2016 Buh.. Spillet mitt reagerer aldri på at jeg har fått den siste sukkerskallen! Har 10 nå, så står det at jeg har 8/9!!! :-( Skjedde i påskeegg samlingen og. Buh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineMari Skrevet 10. oktober 2016 #3933 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kan noen gi meg en grundig forklaring på Legacy Challenge? Prøver å lese meg opp på nettet, men greier ikke forstå alt... Noen som har gjennomført den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 12. oktober 2016 #3934 Del Skrevet 12. oktober 2016 Eehh.. Noen som veit hva som foregår? Når jeg skal bygge en vegg kommer det noe.. greier under veggen, på bakken liksom. Jeg tror det er grunnmuren, men jeg har justert ned grunnmuren så langt ned som det går an. Likevel forsvinner det ikke. Gjorde jeg dette tidligere forsvant den helt bort. Noen som har peiling? Nå fant jeg faktisk også ut at det er bare sånn hos den ene familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 12. oktober 2016 #3935 Del Skrevet 12. oktober 2016 3 timer siden, Lofotfrøken skrev: Eehh.. Noen som veit hva som foregår? Når jeg skal bygge en vegg kommer det noe.. greier under veggen, på bakken liksom. Jeg tror det er grunnmuren, men jeg har justert ned grunnmuren så langt ned som det går an. Likevel forsvinner det ikke. Gjorde jeg dette tidligere forsvant den helt bort. Noen som har peiling? Nå fant jeg faktisk også ut at det er bare sånn hos den ene familien.. sikkert en bug o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 12. oktober 2016 #3936 Del Skrevet 12. oktober 2016 46 minutter siden, -Missi- skrev: sikkert en bug o.l Åja hehe. Så langt tenkte ikke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. oktober 2016 #3937 Del Skrevet 14. oktober 2016 TheSims4News har offisielt gitt opp og gidder ikke skrive mer om spillet før det eventuelt forbedrer seg på enkelte punkter. Det betyr kanskje ikke så mye i den store sammenhengen, og skaperne av TS4 bryr seg nok døyten uansett, men det er faktisk et dårlig tegn når faste sims-bloggere ikke gidder mer. Denne teaseren for de neste månedene får meg ikke akkurat til å sitre av spenning heller Vi har jo allerede fått "Day of the dead" og mye info om City living, så "nyhetene" om litt ekstra julestæsj og en ny stæsjpakke med ett eller annet pen-i-tøyet-tema er ikke veldig spennende. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3938 Del Skrevet 14. oktober 2016 Hadde vært superfornøyd om de i det minste gadd å rette opp kjente og kroniske bugs i spillet. F.eks. det med renhold av butikk gjør meg gal... Anonymkode: 51a2a...903 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 15. oktober 2016 #3939 Del Skrevet 15. oktober 2016 har lasta ned masse hårfrisyrer, klær og møbler i dag - men så ville selvfølgelig ikke spillet starte etterpå. har skjedd før også. irriterende! hva kommer dette av? må derfor prøve meg frem og finne ut hva som funker og hva som ikke funker. litt av en jobb når man har lasta ned EN DEL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 16. oktober 2016 #3940 Del Skrevet 16. oktober 2016 Rart at folk sliter med å få spesialinnhold inn i sims 4 uten problemer, i Sims 3 hadde jeg null problemer med å laste ned spesial innhold. Det var bare å laste ned en sim eller et hus fra nettet, så var alt det nye inne i spillet. Vanskeligere var det ikke! Hva har Maxis gjort med The Sims 4? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå