Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. september 2016 #3881 Skrevet 23. september 2016 (endret) sol87 skrev (På 23.9.2016 den 15.43): Du kan også tjene en del penger på å male. Jeg er forresten ikke enig med deg at det ikke er gøy, men så er jo spill en subjektiv opplevelse. Må legge til at jeg også liker Sims 3 best, men at det kjører dårlig på min gamle pc. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
sol87 Skrevet 23. september 2016 #3882 Skrevet 23. september 2016 24 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: I sims 3 så kunne jeg fint jukse. Jeg hadde alltid en familie, mann og dame som hadde topp i alt. Altså ferdigheter. Slik at jeg slapp å måtte få opp ferdigheter i alt om å om igjen. Men, i sims 3 så hadde du mye å gjøre. Mange muligheter og historier du kunne spille. Du kunne spille en fattig sim som ble til en vampyr, som levde igjennom utallige generasjoner. Som eide et hotel og bodde på en egen øy. Med hester i hagen. Du kunne spille på så mange måter. Men i sims 4.. ingenting. Du kan henge i hagen eller på verandaen din, hvor du da må bo på tomten til restauranten din, for ellers så går den til helvetet og du dør av sult og søvnmangel. Sims 4 er så smalt og enveiskjørt som du får det. Sims 2 og 3 hadde så mye mer å tilby. Vi har hatt sims 4 i 2 år nå, sånn ca. Hva har vi fått? restaurant og spa. whoho så morsomt du. Sims 4 er bra for de som elsker å bygge hus. Jeg liker best å spille. Det beste med sims 4 er bygging og det å lage simmer. Men det å faktisk spille spillet, det er ufattelig skuffende. Det tok ganske lang til å få alle de funksjonene du nevner i sims 3 også da. Basespillet var temmelig nedstrippet. Men de kan godt skjerpe seg litt med hensyn til EP-ene, det er jeg enig i. Jeg har også inntrykk av at de har satset mer på estetikk enn spillopplevelse denne gangen (selv om jeg selv synes at sims er finere på mange måter). Du har også rett i at husbygging er mye lettere i sims 4 enn sims 3, og at dette kanskje er den største fordelen akkurat nå.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. september 2016 #3883 Skrevet 23. september 2016 (endret) sol87 skrev (På 23.9.2016 den 16.17): Det tok ganske lang til å få alle de funksjonene du nevner i sims 3 også da. Basespillet var temmelig nedstrippet. Men de kan godt skjerpe seg litt med hensyn til EP-ene, det er jeg enig i. Jeg har også inntrykk av at de har satset mer på estetikk enn spillopplevelse denne gangen (selv om jeg selv synes at sims er finere på mange måter). Du har også rett i at husbygging er mye lettere i sims 4 enn sims 3, og at dette kanskje er den største fordelen akkurat nå. w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Birdo Skrevet 23. september 2016 #3884 Skrevet 23. september 2016 50 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: vet, men tar en evighet å få alle, når du samtidig må fullføre dagens mål, passe på at simmen ikke er sulten, må på do, skitten eller trøtt når h*n skal på jobb. I sims 4 så kan du ikke spille normalt uten juksekoder. Du kan ikke ha et liv, samtidig som at du jobber. Den beste måten å tjene masse penger på er å skrive bøker. Men uten koder så tar det litt tid. Med koder går det ganske fort å tjene opp en god sum med penger. Det å spille uten koder, normal livslengde, det er ekstremt vanskelig i sims 4. Du må da nesten ha en person som bare sitter der å skriver bøker. Dag inn og dag ut. Det er ikke morsomt, man vil jo spille realistisk, sims er jo laget for å være realistisk. Enig i at spillet er kjedelig, men det er virkelig ikke vanskelig å spille uten å jukse på 4. Jeg klarer fint å ha familie på 4/5 uten å kjøre de på ræva. Jeg syns nesten det er for enkelt å spille seg opp fra fattig til rik i Sims 4 jeg.. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. september 2016 #3885 Skrevet 23. september 2016 (endret) Birdo skrev (På 23.9.2016 den 16.34): Enig i at spillet er kjedelig, men det er virkelig ikke vanskelig å spille uten å jukse på 4. Jeg klarer fint å ha familie på 4/5 uten å kjøre de på ræva. Jeg syns nesten det er for enkelt å spille seg opp fra fattig til rik i Sims 4 jeg.. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3886 Skrevet 23. september 2016 Litt OT, men trenger råd! Finner ikke igjen gamle sims spillet mitt, så tenkte dra å kjøpe et spill - men hvilket skal jeg velge? Sims 2, 3 eller 4? Anonymkode: 24536...f6a
Ardwinna Skrevet 23. september 2016 #3887 Skrevet 23. september 2016 18 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg fullfører kravene. Men så går simmen på jobb med alt på topp. BOM simmen må på do og tisser på seg, og rekker akkurat å ikke få forfremmelse. Det skjer ofte slike ting, hvor simmen da ikke får noe stor fremgang. Det er helt utrolig hvor ofte simmene i sims 4 må tisse! De tåler jo ikke sove 6 timer en gang før de er helt sprengt i blæra, uansett om de gikk på do rett før de la seg. Det er så alt for lenge til 1. november... Jeg er så nysgjerrig på hvordan City Living er. 2
-Missi- Skrevet 23. september 2016 #3888 Skrevet 23. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt OT, men trenger råd! Finner ikke igjen gamle sims spillet mitt, så tenkte dra å kjøpe et spill - men hvilket skal jeg velge? Sims 2, 3 eller 4? Anonymkode: 24536...f6a sims 3, det er som du ser i tråden det spillet med mest å utforske og finne på med simmene. Men hvet ikke om du finner det i butikkene lenger, kansje på en sånn brukt butikk for spill ?? Anbefaler i så fall å kjøpe utvidelsespakkene som hører til om du finner de Sims 4 er jo det enkleste å finne da, for det ligger på origin
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3889 Skrevet 23. september 2016 2 timer siden, -Missi- skrev: sims 3, det er som du ser i tråden det spillet med mest å utforske og finne på med simmene. Men hvet ikke om du finner det i butikkene lenger, kansje på en sånn brukt butikk for spill ?? Anbefaler i så fall å kjøpe utvidelsespakkene som hører til om du finner de Sims 4 er jo det enkleste å finne da, for det ligger på origin Takk for tips Anonymkode: 24536...f6a 1
Birdo Skrevet 23. september 2016 #3890 Skrevet 23. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt OT, men trenger råd! Finner ikke igjen gamle sims spillet mitt, så tenkte dra å kjøpe et spill - men hvilket skal jeg velge? Sims 2, 3 eller 4? Anonymkode: 24536...f6a Har du bra pc, så anbefaler jeg virkelig Sims 3! Det er definitivt de beste spillene og beste tilbudet. Men det krever en del av maskinen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3891 Skrevet 23. september 2016 Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor dem ikke lager det ultimate sims, bare lag en blanding av alle sims 1 og sims 2/3 expansione som har alt innhold som dem hadde, med den moderne grafikken til sims 4 og du ville hatt et fantastisk sims spill som jeg hadde kjøpt tvert, om det så hadde kostet 1000 kroner. Anonymkode: ed70d...822 5
Birdo Skrevet 23. september 2016 #3892 Skrevet 23. september 2016 En ting til jeg ikke liker med Sims 4 er at man er låst til sin egen bruker. På sims 3 så byttet jeg og svigerinnen min på å kjøpe div tilleggspakker på våre egne kontoer, så logget vi bare inn på hverandres kontoer og lastet ned. Til sammen hadde vi alle spillene. Jeg prøvde å laste ned et spill fra hennes konto og da har jeg ikke mine spill. Det er kjedelig! 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3893 Skrevet 24. september 2016 10 timer siden, Birdo skrev: En ting til jeg ikke liker med Sims 4 er at man er låst til sin egen bruker. På sims 3 så byttet jeg og svigerinnen min på å kjøpe div tilleggspakker på våre egne kontoer, så logget vi bare inn på hverandres kontoer og lastet ned. Til sammen hadde vi alle spillene. Jeg prøvde å laste ned et spill fra hennes konto og da har jeg ikke mine spill. Det er kjedelig! Det er jo svindel. Så selvfølgelig ønsker de ikke det. Kjedelig..... Anonymkode: 48a89...de1 1
Birdo Skrevet 24. september 2016 #3894 Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo svindel. Så selvfølgelig ønsker de ikke det. Kjedelig..... Anonymkode: 48a89...de1 Svindel vil jeg ikke akkurat kalle det. Det var jo fullt mulig og det var ganske kjent at mange gjorde det, så hadde de sett på det som svindel så hadde de nok sperret muligheten når de oppdaterte.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3895 Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, Birdo skrev: Svindel vil jeg ikke akkurat kalle det. Det var jo fullt mulig og det var ganske kjent at mange gjorde det, så hadde de sett på det som svindel så hadde de nok sperret muligheten når de oppdaterte. Siden de ikke har muligheten på Sims 4 vil jeg nok si at de har sett på det som svindel, eller et pengesluk om vi kan kalle det det. Anonymkode: 48a89...de1 1
Birdo Skrevet 24. september 2016 #3896 Skrevet 24. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden de ikke har muligheten på Sims 4 vil jeg nok si at de har sett på det som svindel, eller et pengesluk om vi kan kalle det det. Anonymkode: 48a89...de1 De hadde jo flere år på seg til å gjøre det med Sims 3, så det kan ikke ha vært så ille. Men selvfølgelig, siden 4 er så mye dårligere og mindre likt så kan de ikke ofre noe for å tjene penger. Der er de vel avhengig av hver krone. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3897 Skrevet 24. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt OT, men trenger råd! Finner ikke igjen gamle sims spillet mitt, så tenkte dra å kjøpe et spill - men hvilket skal jeg velge? Sims 2, 3 eller 4? Anonymkode: 24536...f6a Sim 2! Absolutt! Anonymkode: 5e0b9...4a3
Stjerneklart Skrevet 24. september 2016 #3898 Skrevet 24. september 2016 Noen som kan hjelpe meg? Har spilt alle de tidligere spillene, og nå har jeg the sims 4. Jeg opprettet en husstand i går i den ene verdensdelen, deretter lagret jeg osv, og skulle starte en ny husstand i sammen verden, men nå er alt det andre borte? alle husstander jeg har laget i de forskjellige verdene er borte utenom den siste jeg spiller på til enhver tid. Kan man ikke ha mer enn et aktivt spill hele veien? Jeg brukte 3 timer bare på å bygge det ene huset , og nå er alt borte. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3899 Skrevet 24. september 2016 Broren min og jeg deler en Origin-konto. Vi har spleiset på spillene, og laster ned fra samme kontoen. Sørger for at en av oss er offline til enhver tid. For du kan nemlig laste ned spillene på mer enn én data. Anonymkode: cba65...83e 1
Ardwinna Skrevet 25. september 2016 #3900 Skrevet 25. september 2016 (endret) 13 timer siden, Stjerneklart skrev: Noen som kan hjelpe meg? Har spilt alle de tidligere spillene, og nå har jeg the sims 4. Jeg opprettet en husstand i går i den ene verdensdelen, deretter lagret jeg osv, og skulle starte en ny husstand i sammen verden, men nå er alt det andre borte? alle husstander jeg har laget i de forskjellige verdene er borte utenom den siste jeg spiller på til enhver tid. Kan man ikke ha mer enn et aktivt spill hele veien? Jeg brukte 3 timer bare på å bygge det ene huset , og nå er alt borte. Når du sier at du starter en ny husstand, hvordan gjør du det? Man kan fylle opp hele byen (og de andre byene i samme spill) om man vil og ha mange aktive spill, så det høres litt rart ut dersom alt blir borte. Hvis du forklarer hvordan du gjør når du starter en ny husstand er det kanskje lettere for oss å finne ut hva som eventuelt er feil. Endret 25. september 2016 av Ardwinna 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå