Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

NY STÆSJPAKKE.. Ha det gøy i solen. Ser ikke så ille ut, men de kunne gjort så mye mer. Sånn som vannsklie til bassenget, flytemadrasser slik at man kunne ligget å solt seg på en flytemadrass i bassenget, baderinger, badedyr f.eks til både kidsa og de voksne.. oosv.. De er så lite kreative

https://www.thesims.com/no_NO/news/backyard-stuff-news?utm_campaign=sims4_hd_na_ic_soco_fb_ts4-backyardreveal-fb&utm_source=facebook&utm_medium=social&cid=9627&ts=1468343782571
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dem er flinke til å gi ut stæsjpakker ass. Dette er et ordentlig "The stæsj-Sims" ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har merket at Sims 4 spøkelser av barn og tenåringer må gå på skolen?? Utrolig at de fremdeles blir sittende fast i skolesystemet etter deres død..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man en sminkelook til å bli sittende på alle antrekkene? Eller hårfrisyre? I går lagde jeg en ny sim og la til øyevipper og en fin leppestift, men jeg måtte gå inn og endre dette for HVERT antrekk. Tok utrolig lang tid.. Så noen som vet om det går ann å "låse" hårfrisyrene og sminken slik at man slipper å endre dette for hvert antrekk.. ? Husker det gikk på sims 3 men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sitronmelis skrev:

NY STÆSJPAKKE.. Ha det gøy i solen. Ser ikke så ille ut, men de kunne gjort så mye mer. Sånn som vannsklie til bassenget, flytemadrasser slik at man kunne ligget å solt seg på en flytemadrass i bassenget, baderinger, badedyr f.eks til både kidsa og de voksne.. oosv.. De er så lite kreative

https://www.thesims.com/no_NO/news/backyard-stuff-news?utm_campaign=sims4_hd_na_ic_soco_fb_ts4-backyardreveal-fb&utm_source=facebook&utm_medium=social&cid=9627&ts=1468343782571
 

Stæsj pakkene er det nye sims store. Koster jo like mye penger for simpoints som en stæsj pakke gjør nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke ut hvordan vi får til å beholde samme frisyre og sminke igjennom alle døgnets klesstiler i simsskaperen uten å manuelt gjøre det selv, men jeg fant ut at vi kan velge å ha flere ulike antrekk samtidig, som f.eks fritid 1, og fritid 2, og 3 ulike kjoler som formelle klær. 

Da ble det noe mer varierende hos meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.7.2016 at 20.20, Sitronmelis skrev:

NY STÆSJPAKKE.. Ha det gøy i solen. Ser ikke så ille ut, men de kunne gjort så mye mer. Sånn som vannsklie til bassenget, flytemadrasser slik at man kunne ligget å solt seg på en flytemadrass i bassenget, baderinger, badedyr f.eks til både kidsa og de voksne.. oosv.. De er så lite kreative

https://www.thesims.com/no_NO/news/backyard-stuff-news?utm_campaign=sims4_hd_na_ic_soco_fb_ts4-backyardreveal-fb&utm_source=facebook&utm_medium=social&cid=9627&ts=1468343782571
 

Jaja, ikke det verste stæsjet de kunne ha funnet på. Jeg kommer nok til å kjøpe den, bare for å få litt nytt i spillet.

Jeg har på følelsen at neste utvidelse er kjæledyr. Håper det blir skikkelig bra. Jeg elsket dyrepakka i Sims 2 men fikk liksom aldri helt sansen for dyrepakka i Sims 3.
Og så må jo toddlers være rett rundt hjørnet siden de velger å legge inn barnepassere i spillet i den nyeste oppdateringa.

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ardwinna skrev (På 14.7.2016 den 21.50):

Jaja, ikke det verste stæsjet de kunne ha funnet på. Jeg kommer nok til å kjøpe den, bare for å få litt nytt i spillet.

Jeg har på følelsen at neste utvidelse er kjæledyr. Håper det blir skikkelig bra. Jeg elsket dyrepakka i Sims 2 men fikk liksom aldri helt sansen for dyrepakka i Sims 3.
Og så må jo toddlers være rett rundt hjørnet siden de velger å legge inn barnepassere i spillet i den nyeste oppdateringa.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er drittlei monster under senga??? Jeg kjøpte den stæsjpakken for barnerom, men da fikk barna monster under sengen, og de påvirker humøret deres negativt. De vårkner plutselig midt på natten og er redde fordi det er monster under sengen, og da må man vekke en voksen for å sprute vann på det. :bond: Jeg liker ikke dette! Kan man deaktivere monsteret? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Chiyo skrev:

Noen som er drittlei monster under senga??? Jeg kjøpte den stæsjpakken for barnerom, men da fikk barna monster under sengen, og de påvirker humøret deres negativt. De vårkner plutselig midt på natten og er redde fordi det er monster under sengen, og da må man vekke en voksen for å sprute vann på det. :bond: Jeg liker ikke dette! Kan man deaktivere monsteret? 

:laugh: 

Anonymkode: 5123c...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har på følelsen at neste utvidelse er kjæledyr. Håper det blir skikkelig bra. Jeg elsket dyrepakka i Sims 2 men fikk liksom aldri helt sansen for dyrepakka i Sims 3.
Og så må jo toddlers være rett rundt hjørnet siden de velger å legge inn barnepassere i spillet i den nyeste oppdateringa.

Håper dette stemmer! For min egen del kommer jeg ikke til å kjøpe noe mer før en utvidelsespakke. Jeg håper virkelig at det er kjæledyr. 

Anonymkode: 5123c...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Chiyo skrev:

Noen som er drittlei monster under senga??? Jeg kjøpte den stæsjpakken for barnerom, men da fikk barna monster under sengen, og de påvirker humøret deres negativt. De vårkner plutselig midt på natten og er redde fordi det er monster under sengen, og da må man vekke en voksen for å sprute vann på det. :bond: Jeg liker ikke dette! Kan man deaktivere monsteret? 

Du kan laste ned mod som fjerner dette problemet.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på Origin :) 

Et spørsmål: I den "ut med gjengen" står det at man kan få to stk man tror passer sammen til å hooke opp (spiller på engelsk), men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så virkelig at vi får enda en by. Vet Windenburg er by-aktig, men jeg ønsker meg noe langt mer urbant. I tillegg savner jeg muligheten til å ha leiligheter, og ikke bare hus. Dette savner jeg spesielt fra Sims 2. Håper dette kommer, siden det er enkelt å redigere tomtenes egenskaper i Sims 4. 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Poppie skrev:

Salg på Origin :) 

Et spørsmål: I den "ut med gjengen" står det at man kan få to stk man tror passer sammen til å hooke opp (spiller på engelsk), men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det?

Du går på Vennskapelig > Andre Simmer... > Hooke opp med.

Da kan du faktisk leke Kirsten Giftekniv med vilkårlige simmer. Noen dager/timer senere kan du motta SMS om at "Takk for at du introduserte meg for XXX. Nå er vi sammen."

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poppie skrev:

Salg på Origin :) 

Et spørsmål: I den "ut med gjengen" står det at man kan få to stk man tror passer sammen til å hooke opp (spiller på engelsk), men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det?

Forresten, hvis du har "Dine Out" så tror jeg single simmer begynner å date flere simmer. Har drevet en restaurant i en tid nå, og jeg har en sim som virkelig har stått på. Han er hele tiden ute å spiser med nye damer, og sender slengkyss over bordet. Sist jeg sjekket hadde han romantiske forhold med 3-4 stk, og det har vært et sjalusidrama uten like når han blir tatt på fersken i restauranten min. Til tider veldig plagsomt. Er det min sim som er skjørtejager, eller dette noe som fulgte "Dine Out"? :fnise:

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går på Vennskapelig > Andre Simmer... > Hooke opp med.

Da kan du faktisk leke Kirsten Giftekniv med vilkårlige simmer. Noen dager/timer senere kan du motta SMS om at "Takk for at du introduserte meg for XXX. Nå er vi sammen."

Anonymkode: 48a89...de1

Så gøy! Da skal jeg teste det :) Kjøpte meg Ut og Spise nå og, må skynde meg å spille før jeg skal i bursdag...klokka fem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har Dine Out/Ut og spise, får dere besøk av tenåringer i restaurantene? Jeg har flust av tenåringer rundt om i nabolagene, men de er aldri ute å se på hverken restaurantene mine eller klubbene hvis det ikke er samlinger. Restaurantene får besøk av unge voksne, voksne og eldre. Av og til kan det komme et enslig barn for å bestille seg mat (drinker - haha), men aldri noen tenåringer. Det er veldig rart syns jeg. Spesielt når en hel familie dukker opp for å spise, utenom tenåringen. 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...