Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. desember 2015 #3121 Skrevet 9. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
mlifjeld Skrevet 9. desember 2015 #3122 Skrevet 9. desember 2015 (endret) The sims er et pengesluk uten like. Ikke forstå meg feil, jeg er veldig glad i å spille det. Men EA games ødelegger virkelig spillkonseptet ved å ikke selge spillet fullstending, men å dele det opp i "extension packs" for å tyne spillerene for mest mulig penger.The sims er det eneste spillserien jeg får null dårlig samvittighet av å laste ned, eller så ferdig nedlastet fra en venn. Det er virkelig et råttent spillkonsep fra EA sin side. Jeg må si at jeg vanligvis kjøper alle mine spill lovlig, men om du skal ha the sims helt fullstending, koster det jo mange tusen kroner! Har forsåvidt skaffet meg the sims 4, må si jeg ble ganske skuffet over at du ikke lenger kunne bevege deg fritt i verdenen. Ble utrolig mye loading bare for å gå inn og ut av et hus i nabolaget. Selvom selve the sims personene var morsommere å spille, med mer dybde. Ble jeg veldig lei av alle pausene og loadingen, så endte med å returnere til å spille the sims 3, (som også da hadde alle extensionpacksa). Endret 9. desember 2015 av mlifjeld 1
Shinigami Skrevet 9. desember 2015 #3123 Skrevet 9. desember 2015 The sims er et pengesluk uten like. Ikke forstå meg feil, jeg er veldig glad i å spille det. Men EA games ødelegger virkelig spillkonseptet ved å ikke selge spillet fullstending, men å dele det opp i "extension packs" for å tyne spillerene for mest mulig penger.The sims er det eneste spillserien jeg får null dårlig samvittighet av å laste ned, eller så ferdig nedlastet fra en venn. Det er virkelig et råttent spillkonsep fra EA sin side. Jeg må si at jeg vanligvis kjøper alle mine spill lovlig, men om du skal ha the sims helt fullstending, koster det jo mange tusen kroner! Har forsåvidt skaffet meg the sims 4, må si jeg ble ganske skuffet over at du ikke lenger kunne bevege deg fritt i verdenen. Ble utrolig mye loading bare for å gå inn og ut av et hus i nabolaget. Selvom selve the sims personene var morsommere å spille, med mer dybde. Ble jeg veldig lei av alle pausene og loadingen, så endte med å returnere til å spille the sims 3, (som også da hadde alle extensionpacksa). Så enig med deg. Synes det har toppet seg veldig med the sims 4 og alle småpakkene som kommer ut stadig vekk. Har skrevet innlegg om hva jeg synes om det her tidligere. Er egentlig litt positivt overraska over at det ikke har kommet ut noen flere småpakker etter halloweenpakka. Regna nesten med at det skulle komme en thanksgivingpakke og at det skulle komme en julepakke som ikke var gratis. Så positivt overraska over det, men liker fortsatt ikke det at det har kommet ut så fryktelig mange småpakker i løpet av året. Jeg har ikke skaffet meg get together enda. Er ganske oppslukt i et annet spill nå og har ellers så mye annet å styre med, så har nesten glemt at get together kom ut igår,hehe. Tror jeg skaffer meg det etterhvert, men ikke akkurat nå 1
Fruziria Skrevet 9. desember 2015 #3124 Skrevet 9. desember 2015 Jeg gleder meg veldig til å spille denne utvidelsepakken faktisk :D 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3125 Skrevet 10. desember 2015 Er det mange her som spiller sims 4 på mac? Fungerer det isåfall bra?Jeg hadde sims 3 til min gaamle macbook pro (fra 2009 heheh) og det ble mye lagging etter en stund.. Det ble så ille at jeg ikke orket å spille det lenger.. Anonymkode: 7178d...7d5nei. min lever sitt eget liv også blir dem plutselig til aliens og sånn... også kan jeg ikke juksekodene for spillet. da er det ikke noe gøy lenger... noen som vet om juksekodene i mac? Anonymkode: a1b37...547
deadmansmarionet Skrevet 10. desember 2015 #3126 Skrevet 10. desember 2015 Jeg spiller Sims på Mac helt uten problemer! Har ikke hatt noen problemer med Sims 4, men hadde noen issues med 3'ern på Mac. Lastet ned Get Together idag, og synes jo egentlig det er gøy. Mye enklere å få venner, og nå er det litt artigere å være sosial, hehe. Tror likevel jeg kommer til å gå lei ganske fort. Spent på hva resten synes!
-Missi- Skrevet 10. desember 2015 #3127 Skrevet 10. desember 2015 har dere fått til å spille get together i dag? jeg forhåndsbestilte det og fikk melding i mårrest om at det nå kan lastes ned...det er ikke i spillet! står bare "kommer snart" når jeg prøver å komme inn i den nye verden
Auri Skrevet 10. desember 2015 #3128 Skrevet 10. desember 2015 Funker som det skal her. Prøv å reparere spillet i Origin, og restarte maskina og Origin.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. desember 2015 #3129 Skrevet 11. desember 2015 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
-Missi- Skrevet 11. desember 2015 #3130 Skrevet 11. desember 2015 Funker som det skal her. Prøv å reparere spillet i Origin, og restarte maskina og Origin.Rett etter jeg skrev inlegget gikk jeg inn på origin igjen, da fungerte det! spillet lastet ned og alt var som det skulle merkelig at det ikke fungerte tidligere men glad det fikset seg selv Har spilt litt i går og i dag, kjekt med ny verden og masse nye familier, tomter og hus å flytte inn simmer på. Men gikk ganske fort å bli ferdig med danseskills og dj. Tror i grunn jeg likte ny verden med nye steder og simmer best. Smågøy med gjenger og men er jo omtrent samme konseptet og ting man kan "vinne" uansett gjeng. Men grei pakke uansett med tanke på ny verden og en del ting, klær, hår osv
Alvea Skrevet 12. desember 2015 #3131 Skrevet 12. desember 2015 Ok.. jeg kjeder meg nå til de grader, og vurderer å bestille meg spillet. Så spørsmålet er; Er Gøy med gjengen verdt pengene? Jeg faktisk litt skuffet jeg. Jeg spiller slik at jeg liker å ha kontroll. Kan ikke la en sim være ute med gjengen og la familien klare seg selv. Haha, da klikker det for meg for de gjør liksom ikke de riktige tingene. Lagde en sim da for å prøve å være med gjengen og være skikkelig sosial, men det hele var jo alt for lett. På null komma niks hadde hun jo alle ferdighetene på topp og det ble fort veldig kjedelig. Hun ble også sulten hele tiden når hun var ute og måtte bruke mye tid på å spise og gå på do når hun var ute + at hun ble raskt trett så hun måtte sove ofte.. Så njææ.. mulig det bare er jeg som har litt andre spillevaner og liker å ha kontroll. Her gikk jeg fort lei altså.Nå spiller jeg som før med familien uten å benytte meg så veldig mye av tilleggspakken. 1
Auri Skrevet 12. desember 2015 #3132 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har ikke testet noe særlig av de ye funksjonene (annet enn å le meg skakk av antrekkene simmen min satte sammen i det nye skapet), men jeg har fått begynt å utforske Windenburg, og for en fantastisk vakker verden! Om de fortsetter å lage slike kvalitetsverdener, da kan jeg begynne å like Ts4. 1
bippo Skrevet 12. desember 2015 #3133 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har også gått litt lei av spillet egentlig. Jeg føler at alle gruppene egentlig er like, selv om jeg har prøvd flere forskjellige. Og hos meg lagger Windenburg veldig. Men det er sikkert pga pc'en min. Så nå har jeg begynt å pusse opp alle husene i Willow Creek.
Shinigami Skrevet 12. desember 2015 #3134 Skrevet 12. desember 2015 Så en review på youtube igår, hvor han sa at man har veldig mane morsomme muligheter når det gjelder klubbene hvis man leker seg litt med den funksjonen.Det virker jo veldig gøy, men tror at jeg fortsatt venter til spillet er på salg, for tror nok at jeg blir lei av klubbene fort
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. desember 2015 #3135 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Shinigami skrev (På 12.12.2015 den 14.48): Så en review på youtube igår, hvor han sa at man har veldig mane morsomme muligheter når det gjelder klubbene hvis man leker seg litt med den funksjonen. Det virker jo veldig gøy, men tror at jeg fortsatt venter til spillet er på salg, for tror nok at jeg blir lei av klubbene fort w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Auri Skrevet 12. desember 2015 #3136 Skrevet 12. desember 2015 Sånn lir det jo, samme som det var i sims 3 det. Når du fikk flere expenasions, matte du velge noe bort alltid. Men et er jo slik spillet blir variert, når man har forskjellige familier man spiller forskjellige deler av spillet med. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. desember 2015 #3137 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Auri skrev (På 12.12.2015 den 21.08): Sånn lir det jo, samme som det var i sims 3 det. Når du fikk flere expenasions, matte du velge noe bort alltid. Men et er jo slik spillet blir variert, når man har forskjellige familier man spiller forskjellige deler av spillet med. w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3138 Skrevet 13. desember 2015 Jeg synes den nye pakken er fantastisk. Jeg hadde ikke spilt siden august fordi jeg gikk lei. Jeg kjøpte den nye pakken på torsdag og har enda ikke på langt nær utforsket hele den nye verdenen med alle muligheter.Klubbene er kjempemorsomme. Jeg har brukt dem til å samle familiemedlemmer som ikke har sett hverandre på en stund. Hver søndag treffes barn, barnebarn, fettere og kusiner i parken.Så er det så flott at man kan definere hva de skal gjøre og hva som ikke er lov. Ofte har simmer gått hver sin vei nå vi har hatt utflukter, men nå er det bare å sette at det kun er lov å grille og spise, thats it. Jeg har latt mine spille sjakk også, men fisking er forbudt. Haha. Jeg har også en gjeng for de dystre og slemme simmene mine. De henger på barer og drikker og kverulerer. De er nå beryktede, og folk er redd for å se de i øynene for ikke å havne i bråk. Et av barna i favorittfamilien min har akkurat blitt tenåring, og hun er med i party-klubben. Hun får lov til å være ute og danse og ha det gøy, men ikke lov til å kysse noen eller årnings. Det er hun for ung til Når det gjelder at de hele tiden må på do og spise og oppfører seg litt merkelig noen ganger, så er det en bug som fulgte med den nye pakka. De jobber for å fikse det. Anonymkode: c95ad...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3139 Skrevet 13. desember 2015 Glemte å si at man kan kjefte på de som ikke følger reglene i klubben, og gi dem en advarsel. Da blir de superflaue og prøver å skjerpe seg. Man kan også ha egne klubb-antrekk og farger som tilhører sin klubb. Den ene simmen min har laget en klubb som bare driver på i hagen, så nå trenger jeg aldri å bruke masse tid på luking og vanning. Det er bare å samle klubben, så kommer de og gjør all jobben. Og dette skjer jo hjemme, så ikke nødvendig å dra noe sted. I går var hun i bursdagsselskap, og jeg la merke til at hagen var tørr og vissen. Så jeg ringte klubben, og de kom med en gang og fikset opp. Genialt. Jeg kunne bare fortalt og fortalt om alt som er gøy. Jeg skjønner ikke hvorfor dere er skuffet. Åja, glemte å skryte av årnings i klesskapet. Første gangen de gjorde det, så ble jeg helt overrasket. Snakk om lidenskap. Det ble hett mot skapdøra før de forsvant inn. De tar oftere eget initiativ til å ha årnings også. Jeg var på danseklubb med en av mine simmer, og han flørtet med en fyr(han er homofil), de flørtet og klemte litt, og plutselig forsvant de inn i et skap uten at jeg hadde gjort noe!! For meg har Sims fått nytt liv. Jeg var ikke kjempebegeistret for noe av det før denne pakken kom. Anonymkode: c95ad...bb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #3140 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har visst mye å si om den nye Sims-pakka. Må bare legge til at på den nye øye i Windenburg, kan man faktisk høre sjøbruset fra verandaen. Får skikkelig kyst-stemning av å spille der. Nå tror jeg at jeg er ferdig Anonymkode: c95ad...bb6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå