Gjest earlgrey Skrevet 13. november 2015 #3101 Del Skrevet 13. november 2015 Den som er i ørkenparken mener du? Edit: Søkte det opp nå, og vi snakker om samme hule Den har to innganger. Det visste jeg ikke Kult! Finnes det flere slike huler eller lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. november 2015 #3102 Del Skrevet 13. november 2015 Ja Om du drar til det billigste nabolaget i Willow Creek, så finnes det et tre der. Se på treet, og etterhvert får du opp nye alternativer som å vanne og snakke til treet. Etterhvert kan du gå inn i treet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. desember 2015 #3103 Del Skrevet 3. desember 2015 Nå har jeg sett på et par youtubere som egentlg har vært veldig kritiske til Together pakken, som har fått prøve spillet og tydeligvis er veldig positivt overrasket. Hmmmm. Det kommer neste uke hvertfall, så da kan vi se hva flere folk syns 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. desember 2015 #3104 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg så litt på en LP av Deligracy, og det ser jo litt gøy ut. Men jeg er fortsatt usikker på om det er en sånn pakke jeg går fort lei av. Kommer nok ikke til å kjøpe den med en gang, så jeg venter og ser litt mer når den kommer ut Noen youtube simmere dere vet om som pleier å være ærlige? Føler at Deligracy og Lifesimmer alltid er litt for positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. desember 2015 #3105 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg så på AndrewArcade, han var rimelig kritisk da den første traileren til spillet kom, men han virker mer gira på det nå som han har spilt det.Tror han var syk da han spilte inn denne, så han virker ikke så veldig gira, men... Men jeg syns Deligracy virker ganske ærlig, jeg? Hun er positiv, ja, men da den første traileren til together kom virket hun ikke akkurat noe særlig imponert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. desember 2015 #3106 Del Skrevet 3. desember 2015 Tror jeg ikke så Deligracy sin reaksjon til den første traileren. Ser bare litt på videoene hennes innimellom, og får litt inntrykk av at hun er litt for overentusiatisk noen ganger bare. Ellers er hun flink til legge merke til detaljer osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 3. desember 2015 #3107 Del Skrevet 3. desember 2015 Jeg så på AndrewArcade, han var rimelig kritisk da den første traileren til spillet kom, men han virker mer gira på det nå som han har spilt det.Tror han var syk da han spilte inn denne, så han virker ikke så veldig gira, men... Men jeg syns Deligracy virker ganske ærlig, jeg? Hun er positiv, ja, men da den første traileren til together kom virket hun ikke akkurat noe særlig imponert.Åh. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men har jo fri hele julen, og dette hørtes egentlig litt gøy ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. desember 2015 #3108 Del Skrevet 3. desember 2015 Tror jeg ikke så Deligracy sin reaksjon til den første traileren. Ser bare litt på videoene hennes innimellom, og får litt inntrykk av at hun er litt for overentusiatisk noen ganger bare. Ellers er hun flink til legge merke til detaljer osv Hm, ja du har kanskje rett der Hun er ganske..Glad. Men jeg syns det er hyggelig. Åh. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men har jo fri hele julen, og dette hørtes egentlig litt gøy ut.Jeg er enig, jeg har vært ganske kritisk til det, egentlig, men jeg tror nok jeg kommer til å skaffe meg det. Ikke nødvendigvis for pakken i seg selv, men fordi det virker som et godt grunnlag for kommende pakker, mtp det sosiale. Pluss at det ser ut som det er skikkelig mange fine klær i pakken, huhu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. desember 2015 #3109 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg er så svak at det er skammelig, så jeg har allerede bestilt pakken... Gleder meg til litt større områder å utforske innenfor "ladeskjermradius" og de nye bassengene "natural pools". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 4. desember 2015 #3110 Del Skrevet 4. desember 2015 Vurderer å bestille det jeg også, men er litt redd maccen ikke skal tåle det. Vil heller kjøpe pakkene med småbarn, årstider osv tror jeg. Har oppgradert maccen min fra midten av 2010 med 8 GB ram nå da så den kjører grunnspillet + noen andre tilleggspakker problemfritt Ellers synes jeg spillet slik det er nå er litt for lett. Alle barna gjennomfører alle utfordringene uten problemer, altså de sosiale, kreative, mentale og den fysiske (ikke sikker på om det er akkurat det de heter da) ;pOg det å tjene penger er også lett. En familie drar lett inn en halv million dollar om ikke mer og da er hele huset fullpakket med alt det dyreste som går. Savner litt mer utfordringer egentlig og spesielt flere mål de kan prøve å nå. De som er nå er alt for enkle og jeg går fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. desember 2015 #3111 Del Skrevet 4. desember 2015 Trivelig med litt ny julepynt i den siste oppdateringa! Likte de buskene med julelys i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. desember 2015 #3112 Del Skrevet 5. desember 2015 ah pakken kommer ut perfekti timing! da har jeg juleferie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 7. desember 2015 #3113 Del Skrevet 7. desember 2015 Hun her har fått spillet sitt allerede: OBS: Hun slutter ALDRI å prate, jeg vil anbefale mute og egen musikk eller noe, med mindre du liker at folk plaprer ivei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. desember 2015 #3114 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg laster det ned via Koreansk VPN nå Her står det forklart hvordan man gjør det, hvis noen andre vil prøve. Jeg passet på å betale for det først (altså den norske summen) så jeg ikke blir kastet ut av origin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 8. desember 2015 #3115 Del Skrevet 8. desember 2015 Har ønsket meg spillet i julegave fra samboeren min nå jeg Gleder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 8. desember 2015 #3116 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg laster det ned via Koreansk VPN nå Her står det forklart hvordan man gjør det, hvis noen andre vil prøve. Jeg passet på å betale for det først (altså den norske summen) så jeg ikke blir kastet ut av origin.Funker det med Mac? Er jo .exe-fil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 8. desember 2015 #3117 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg laster det ned via Koreansk VPN nå Her står det forklart hvordan man gjør det, hvis noen andre vil prøve. Jeg passet på å betale for det først (altså den norske summen) så jeg ikke blir kastet ut av origin.Har du fått prøvd det nå? Hva synes du så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. desember 2015 #3118 Del Skrevet 8. desember 2015 Har du fått prøvd det nå? Hva synes du så langt? ja jeg har spilt det i noen timer nå, og jeg må si det er forfriskende å få litt flere sosiale ting å gjøre. Det er MYE enklere å få venner, det er sykt digg. Den nye byen er helt utrolig fin, det er kjempegøy å utforske den, og jeg gleder meg til å spille mer i den. Det er mange fine nye klær, masse fint i build mode, også var det en søt interaksjon som simmer med litt romantisk relasjon kan få; utveksle nummer! Det var gøy. Simmene tekster hverandre hele tiden, og man blir invitert på mye rart. Ett minus er at det lagger litt når man er inne på klubbene, for det er ganske mange simmer der, men det er sannsynligvis bare laptopen min som ikke tåler det. Men når det er sagt, så er det ikke akkurat Sims3 standard altså. Men for sims 4 er det en ålreit pakke. Den vil nok fungere veldig bra sammen med pakker som kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. desember 2015 #3119 Del Skrevet 8. desember 2015 Funker det med Mac? Er jo .exe-fil. åh det tenkte jeg ikke på, det vet jeg ikke dessverre :/ du kan prøve å google litt kanskje, det må jo finnes noe til mac også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. desember 2015 #3120 Del Skrevet 9. desember 2015 .exe-filer funker ikke på Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå