Shinigami Skrevet 6. november 2015 #3081 Del Skrevet 6. november 2015 Hmmm, så rart. De burde dukke opp en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. november 2015 #3082 Del Skrevet 7. november 2015 Er det bare meg, eller er forskerkarrieren jævlig treig? Altså tar lang tid før man blir forfremmet? Syns det går så treigt jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. november 2015 #3083 Del Skrevet 7. november 2015 Navnet på de avdøde simmene står på gravsteinen og jeg kan se de i familietreet :-) Men jeg har aldri sett verken spøkelser eller romvesener i spillet mitt jeg Det kan være at alle romvesnene i spillet er i forkledning (ser ut som normale simmer), det er de i mitt spill. Dersom en romvesensim er veldig konsentrert eller har en annen sterk følelse, får de en svak farget, glødende aura rundt seg. Ellers kan man vel under en samtale beskylde dem for å være romvesener, eller sjekke dem i røntgenmaskina om man jobber på sykehus. Mulig det er andre måter å røpe dem på også.Jeg tror ikke jeg har opplevd å se romvesener uten forkledning annet enn den gangen jeg hadde en forskersim som nådde toppen i karrieren og kunne tilkalle aliens med ormehullgeneratoren. Da dukket det opp en og annen alien rundt i nabolaget etterpå. Ellers er alle aliens forkledd i spillet mitt. Veldig bra med reparatør i spillet, det har jeg savnet! Men spillet mitt er mer buggete enn noensinne. Etter siste oppdatering får jeg til tider ikke til å trykke på gjenstander eller sims for å velge aktivitet, det skjer liksom ikke noe før ei god stund etterpå. Den aktive simmen henger seg opp til stadighet mens tiden går, og så hopper tiden litt tilbake igjen når simmen kommer ut av buggeanfallet sitt.Den nye politisimmen min fikk beskjed om å ordne med fingeravtrykk o.l. av kriminelle på stasjonen men det var jo ingen kriminelle simmer der, bare et vitne. Simmen min endte opp med å sulle rundt på stasjonen uten så mye fornuftig å gjøre, og fikk ikke fylt opp "jobbmeteret" sitt for den dagen. Mye tull med spillet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. november 2015 #3084 Del Skrevet 7. november 2015 Det kan være at alle romvesnene i spillet er i forkledning (ser ut som normale simmer), det er de i mitt spill. Dersom en romvesensim er veldig konsentrert eller har en annen sterk følelse, får de en svak farget, glødende aura rundt seg. Ellers kan man vel under en samtale beskylde dem for å være romvesener, eller sjekke dem i røntgenmaskina om man jobber på sykehus. Mulig det er andre måter å røpe dem på også.Jeg tror ikke jeg har opplevd å se romvesener uten forkledning annet enn den gangen jeg hadde en forskersim som nådde toppen i karrieren og kunne tilkalle aliens med ormehullgeneratoren. Da dukket det opp en og annen alien rundt i nabolaget etterpå. Ellers er alle aliens forkledd i spillet mitt. Åjaa, kanskje det er det hos meg og da. Trro jeg må jukse litt med forfremmelsene på jobben i forsker karrieren, er så kjedelig nå, driver bare å analyserer metall/krystaller, bruke frysestrålen, og be om metall osv.. Når begynner forsker karrieren å bli litt mer spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. november 2015 #3085 Del Skrevet 7. november 2015 Åjaa, kanskje det er det hos meg og da. Trro jeg må jukse litt med forfremmelsene på jobben i forsker karrieren, er så kjedelig nå, driver bare å analyserer metall/krystaller, bruke frysestrålen, og be om metall osv.. Når begynner forsker karrieren å bli litt mer spennende?Si det... Aldri? Jeg hadde store forventninger til forskerkarrieren og det å få kontakt med aliens og besøke hjemplaneten deres men ble bare skuffet og gadd ikke å lage flere forskersimmer. Det er mye gjentakelse av å bruke frysestråle, be om metall, vanne planter, lure ansatte til å smake på rare væsker o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 7. november 2015 #3086 Del Skrevet 7. november 2015 Si det... Aldri? Jeg hadde store forventninger til forskerkarrieren og det å få kontakt med aliens og besøke hjemplaneten deres men ble bare skuffet og gadd ikke å lage flere forskersimmer. Det er mye gjentakelse av å bruke frysestråle, be om metall, vanne planter, lure ansatte til å smake på rare væsker o.l. Åh såpass Høres i grunnen ganske kjedelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. november 2015 #3087 Del Skrevet 8. november 2015 Man finner opp en parabol etterhvert som man kan prøve å tilkalle romvesner med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3088 Del Skrevet 8. november 2015 Vurderer veldig å få meg sims 4, men ser at det er veldig blandede meninger om spillet. Synes dere at spillet er verdt pengene? Og at det er verdt å gå fra sims 3 til sims 4? Anonymkode: 90431...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. november 2015 #3089 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Finnes det noen juksekode som gjør at man blir venner fort? Husker det var det på sims 3.. Er så treigt når en skal prøve å bli venn med mange.. Tar jo 100 år! (JA jeg er ganske utolmodig) Endret 8. november 2015 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. november 2015 #3090 Del Skrevet 8. november 2015 oDet var ikke spøkelser da spillet ble utgitt, men det kom i en oppdatering rundt Halloween ifjor, så du burde ha spøkelser i spillet nå. Navnet til de avdøde simmene står på gravsteinen? Og du kan fortsatt se de avdøde simmene i familietreet? Hvis ikke, så har spillet slettet simmene, noe det ofte gjør dessverre Og ikke slipp de fri til underveredenen, for da forsvinner de også for godt.Nå har spøkelsene på tomta dukket opp! Hørte en slags ekko stemme i går når jeg spilte, og skjønte ikke hva det kom fra, men så så jeg spøkelset! Spøkelset drev og bakte peanøttkjeks på kjøkkenet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 8. november 2015 #3091 Del Skrevet 8. november 2015 Vurderer veldig å få meg sims 4, men ser at det er veldig blandede meninger om spillet. Synes dere at spillet er verdt pengene? Og at det er verdt å gå fra sims 3 til sims 4? Anonymkode: 90431...0d8Det er en stor tråd på reddit om akkurat det, du kan lese den her: https://www.reddit.com/r/thesims/comments/359l3g/is_the_sims_4_worth_buying/Selv foretrekker jeg grunnpakken i Sims 4 over 3, men dersom du er vant til å spille 3 med flere tilleggspakker så vil 4 blant annet føles ganske tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soma Skrevet 8. november 2015 #3092 Del Skrevet 8. november 2015 (Har forsøkt å søke løsning i tråden men....)Hvordan stoppe en brann? Mannen brant opp foran komfyren og jeg fikk ikke gjort noe 😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. november 2015 #3093 Del Skrevet 8. november 2015 Er nettopp derfor at jeg håper at vi får branmenn i spillet igjen For å redde en sim som har begynt å brenne, så kan du få han til å løpe i dusjen for å slukke seg. Så er det bare å prøve å slukke brannen selv etter det, eller la den gå ut av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soma Skrevet 8. november 2015 #3094 Del Skrevet 8. november 2015 Takk for svar. Han ville ikke flytte på seg 🙄 Stod bare der og brant opp.......men da heier vi på at brannbilen snart er tilbake 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 10. november 2015 #3095 Del Skrevet 10. november 2015 Finnes det en cheat for å få opp ferdighetsnivåer? feks karisma og sånn der? tar jo såååå lang tid XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 10. november 2015 #3096 Del Skrevet 10. november 2015 Finnes det en cheat for å få opp ferdighetsnivåer? feks karisma og sånn der? tar jo såååå lang tid XDhttp://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.phpHer er det masse Den til ferdighetene er litt lenger ned på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 10. november 2015 #3097 Del Skrevet 10. november 2015 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. november 2015 #3098 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor det jeg har lastet ned av ting ikke vises i spillet Jeg har lastet ned så mye fint, men ingenting kommer inn i spillet.. Gjort det på riktig måte også.. BLÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 12. november 2015 #3099 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Mulig jeg henger etter, men har dere utforsket hula under landgraabhuset? :D Spennende!! Endret 12. november 2015 av earlgrey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. november 2015 #3100 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Mulig jeg henger etter, men har dere utforsket hula under landgraabhuset? :D Spennende!!Den som er i ørkenparken mener du? Edit: Søkte det opp nå, og vi snakker om samme hule Den har to innganger. Det visste jeg ikke Endret 12. november 2015 av Shinigami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå