Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har den på. Alle andre blir eldre, men ikke de jeg har hatt i min husstand. 

Er du sikker på at det står "ja" i nedtrekksboksen? Og ikke bare er krysset av ja på autoaldring i avkryssingsboksen under? Det tok meg litt tid å oppdage at det var to forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det står "ja" i nedtrekksboksen? Og ikke bare er krysset av ja på autoaldring i avkryssingsboksen under? Det tok meg litt tid å oppdage at det var to forskjellige.

Måtte dobbelsjekke nå, og det står faktisk ja altså. Hmm... Ikke alltid lett å bli klok på
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dobbelsjekke nå, og det står faktisk ja altså. Hmm... Ikke alltid lett å bli klok på

Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Elller du kan invitere dem på besøk, lage en bursdagskake og velge "få sim opp i alder". Det er det eneste jeg kommer på.  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Elller du kan invitere dem på besøk, lage en bursdagskake og velge "få sim opp i alder". Det er det eneste jeg kommer på. :blomst:

Hehe, jeg pleier å gjøre det på den måten, eneste jeg vet om så :-) takk likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har get to school modden installert?

Jeg prøvde å installere den idag, men får den ikke til å virke. Jeg har get to work utvidelsen, så det er ikke det som er problemet.

Jeg får beskjed om at modden er installert i hovedmenyen, og jeg har lastet ned en barneskole og en videregående i nabolaget med rette instillinger for tomtetype og alt mulig.

Problemet er at spillet spør ikke om jeg vil bli med gutten på skolen når han skal på skolen. Noen som vet hva jeg kan ha gjort galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har get to school modden installert?

Jeg prøvde å installere den idag, men får den ikke til å virke. Jeg har get to work utvidelsen, så det er ikke det som er problemet.

Jeg får beskjed om at modden er installert i hovedmenyen, og jeg har lastet ned en barneskole og en videregående i nabolaget med rette instillinger for tomtetype og alt mulig.

Problemet er at spillet spør ikke om jeg vil bli med gutten på skolen når han skal på skolen. Noen som vet hva jeg kan ha gjort galt?

Prøv og gå inn på tomtene og endre tomte-type. Så går du ut av byggemodus, så går du inn igjen og legger til rette tomte-typene. Hjalp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv og gå inn på tomtene og endre tomte-type. Så går du ut av byggemodus, så går du inn igjen og legger til rette tomte-typene. Hjalp for meg.

Takk :) Jeg prøvde det for et par dager siden og det funka :) Men hvordan kan man lære noe fra læreren?

Har ikke spilt sims på flere måneder og har smått begynt å spille litt igjen nå, men tror det ikke tar lang tid før jeg slutter å spille igjen :( Og er fortsatt ikke så gira på pakka som kommer i november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg sørge for at simmen min får en jentebaby? Hva skal hun spise og hvilken musikk skal hun høre på?

 

Hun må spise jordbær og høre på popmusikk mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe den nye pakken. Det er faktisk første gang noensinne at en pakke har virker så forbannet ræva :P Jeg har alltid kjøpt alle de andre, men denne gangen gidder jeg ikke. Har egenlig begynt å lure på om jeg bare skal avinstallere TS4 og installere TS3 igjen, men problemet med 3'ern er jo at det lagger utrolig mye. Hmmm..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, gleder meg ikke til denne pakken. Så kommer ikke til å kaste bort penger på den. Kanskje jeg kjøper den om et år eller to, når flere spennende pakker har kommet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra å spille nesten daglig har jeg gått til og ikke spille i det hele tatt..... savner å spille, men ekke noe gøy lenger...  :trist:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spille en del igjen den siste uka. Før det, så hadde jeg ikke spilt på 3 måneder eller noe.

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den pakka jeg heller.. Gleder meg ikke i det hele tatt. Det vi har sett så langt føles ikke ut som en ordentlig utvidelse en gang.

Kommer nok til å lese reviews og se litt let's plays, og hvis det virker bra, så kanskje... Men akkurat nå så er jeg ikke spesielt interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer nok til å kjøpe den, når er det den kommer? i nov?

 

Jeg spiller sims men kan gå uker mellom vær gang, i dag spilte jeg et par timer, bytter nabolag pr mnd, bytter familie for hver dag jeg spiller. Har litt min måte å gjøre ting på og syns det funker. For meg er sims omtrent en privat ting. På samme nivå som mat og trening.  Lagde en ny familie i dag og som mange lastet ned :) Syns alltid det er litt stas da. Stort sett når jeg blir litt inspirert.

 

Jeg kommer nok alltid til å spille sims, spilt siden starten, og for meg er det avkobling når jeg trenger å tenke på noe annet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned noen hus og simmer i CC, men hvor finner man dem? Jeg får opp alt av klær og andre ting, men ikke hus og simmer  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer garantert til å kjøpe den neste tilleggspakken. Ikke fordi jeg tror den er veldig bra men fordi jeg går så fort lei av å spille TS4 at alt nytt føles bedre enn ingenting. Det har vært veldig stille på Sims-fronten i det siste men det ryktes at det snart kommer en Spooky Stuff-pakke. Kommer garantert til å kjøpe den også, bare for å ha noe nytt i spillet.

 

Jeg husker med glede tidligere spill der jeg spilte i timesvis, dagesvis og månedsvis og neste utvidelsespakke kom før jeg hadde spilt meg lei på den forrige. Nå i TS4 går jeg lei etter bare noen få timer med spilling, og begynner kjapt å vente på neste utvidelsespakke eller gamepack med håp om at den neste blir gøy. Det er irriterende å føle at spillet aldri blir mer enn helt greit. Aldri noen wow-følelse eller nærmest sykelig trang til å sitte og spille til langt på natt. Bare greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg finner ikke løsning på problemet her, noen som kan hjelpe?

 

Når simmene mine får oppgave i å gjøre noe,så hender det ofte at de står stille uten å reagere mens tiden og alt går som vanlig rundt dem. F.eks. den ene simmen skulle spise frokost før jobb, hadde god tid å rekke det. Hun gårtil kjøleskapet og åpner den, står stillei i 50 sim-minutter, så går hun og kutter/lager maten, og så står hun stille i en hel time til før hun reagerer og setter maten på komfyren for steking.

 

Det har vært småirriterende tidligere, men begynt å bli skikkelig irriterende nå at jeg gidder ikke spille mer, spesielt nå når ene simmen var på jobb og jeg trykket "arrester sim",, den reagerte ikke. Politisimmen sto bare der,mens tiden gikk,og arbeidsdagen var over.

 

Virker som om det er en bug i spillet,eller noe... er det noen som har opplevd lignende? Det er jo ikke mulig å spille når simmene plutselig ikke reagerer i det hele tatt på et gjøremål.



Anonymous poster hash: f83bd...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har samme bug og den har holdt seg til tross for flere oppdateringer. Den oppstår spesielt om jeg speeder opp tiden og da pleier jeg å trykke pause et kort øyeblikk for å "vekke" simmen. Ellers har jeg ingen løsning på dette irriterende problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå inn i build/buy mode når det skjer, og tilbake igjen, og se om det kan hjelpe. Jeg har av og til en lignende bug i sims 3 og det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...