Jonencloud Skrevet 6. august 2014 #281 Del Skrevet 6. august 2014 Uuuh, da er det kanskje håp for min gamle Macbook Pro. Hvis det kommer til Mac i nærmeste fremtid da, vel og merke hvor gammel? du kan installere Windows på den hvis den bruker en Intel prosessor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 6. august 2014 #282 Del Skrevet 6. august 2014 Likte disse; Det ser skikkelig gøy ut! Har begynt å glede meg veldig nå kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 6. august 2014 #283 Del Skrevet 6. august 2014 hvor gammel? du kan installere Windows på den hvis den bruker en Intel prosessor Tidlig 2011 MacBook Pro 13 tommer med 2.3GHz dual-core Intel Core i5 og standard spesifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 7. august 2014 #284 Del Skrevet 7. august 2014 Lasta ned Sims 2, men det crasher med en gang jeg prøver å spille en familie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 7. august 2014 #285 Del Skrevet 7. august 2014 Tidlig 2011 MacBook Pro 13 tommer med 2.3GHz dual-core Intel Core i5 og standard spesifikasjoner. mer enn nok futt for The sims 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 7. august 2014 #286 Del Skrevet 7. august 2014 mer enn nok futt for The sims 4 Ah, supert! Da kan jeg bare kjøpe Windows 8 og innstallere det via Boot Camp og så innstallere TS4 via Windows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 8. august 2014 #287 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg gleder meg kjempe mye!! :-) Har dere bestilt via origin eller venter dere til den kommer ut og få kjøpt den i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 8. august 2014 #288 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg venter til den kommer i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 8. august 2014 #289 Del Skrevet 8. august 2014 Jo, forresten, er det slutt på å få registrert seg for å få CAS-demoen? Jeg finner ikke hvor man skal registrere seg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 8. august 2014 #290 Del Skrevet 8. august 2014 ^Tror det er for sent Men hørte et rykte om at det skulle komme ut for alle den 12. august! Krysser fingrene for at det er sant! Jeg tror jeg kommer til å kjøpe det etter at jeg har lest litt anmeldelser av folk som ikke er så innmari sponset (sims-sidene er jo som regel bare fulle av lovord, stoler ikke på dem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 8. august 2014 #291 Del Skrevet 8. august 2014 Ah, supert! Da kan jeg bare kjøpe Windows 8 og innstallere det via Boot Camp og så innstallere TS4 via Windows? ja, Windows XP, Vista 7 og 8.1 fungerer også så hvis du har en installasjonsdisk for en av disse kan de komme til nytte. ny Windows lisens vil koste deg minst 800. hvis du er under utdanning kan det hende du har rett på en Windows lisens, jeg vet i alle fall at elever ved videregående har det. noen arbeidsplasser tilbyr også windows til de ansatte. det er heller ikke umulig at du kan låne en Windows 8 lisens fra en i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 8. august 2014 #292 Del Skrevet 8. august 2014 ja, Windows XP, Vista 7 og 8.1 fungerer også så hvis du har en installasjonsdisk for en av disse kan de komme til nytte. ny Windows lisens vil koste deg minst 800. hvis du er under utdanning kan det hende du har rett på en Windows lisens, jeg vet i alle fall at elever ved videregående har det. noen arbeidsplasser tilbyr også windows til de ansatte. det er heller ikke umulig at du kan låne en Windows 8 lisens fra en i familien. Det ble så jeg bestillte meg iMac idag, med kraftigere system. Ser Windows kan kjøpes og lastes ned til fem hundre kroner hvis man er student, så tenkte å benytte meg av tilbudet hvis det fungerer til Bootcamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 8. august 2014 #293 Del Skrevet 8. august 2014 Synes at simmene ser ut som leire jeg :S Litt skuffende. For de har gått litt tilbake til sims 2, med loading screens for vært skritt du tar og håret ser ut som leire. Veldig skuffende at dem har valgt å droppe toddlers! WTF! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonencloud Skrevet 9. august 2014 #294 Del Skrevet 9. august 2014 Det ble så jeg bestillte meg iMac idag, med kraftigere system. Ser Windows kan kjøpes og lastes ned til fem hundre kroner hvis man er student, så tenkte å benytte meg av tilbudet hvis det fungerer til Bootcamp. det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 11. august 2014 #295 Del Skrevet 11. august 2014 http://simsvip.com/2014/07/09/the-sims-4-cas-demo-available-august-12th/ her er en link til siden som har en teori om at CAS blir sluppet i morgen. Håper det stemmer, har skikkelig lyst til å prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 12. august 2014 #296 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg håper virkelig demoen slippes for alle i dag! Blir så misunnelig på alle som har fått prøvd den allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. august 2014 #297 Del Skrevet 12. august 2014 Det er bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 12. august 2014 #298 Del Skrevet 12. august 2014 https://www.origin.com/no-no/store/free-games/demos-betas WOHOO DEN ER UTE! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 13. august 2014 #299 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg prøvde så godt jeg kunne å lage en selv-sim (jeg elsker at man kan endre størrelse på pupillene, så simmen også kan ha sirkellinser på!), og det var jammen ikke lett! Jeg utfordrer alle her til å gjøre det samme og poste bilde Evt. bare poste bilde av dem dere lager, trenger ikke å være basert på dere selv. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. august 2014 Forfatter #300 Del Skrevet 15. august 2014 Kjenner jeg må skaffe meg datamus til CAS. Håpløst med musa på pcen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå