Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Utrolig kult! Har ikke lastet ned noe enda, men det virket fristende. Lurer bare på hvordan det blir med simmene "live". Kan se for meg at hodet til simmene havner under puta, og at noen av rommene hun lager blir for trange til at simmene kommer seg forbi? :/

Anonymous poster hash: 7f9f6...e36

Ja, sånne type ting gidder jeg ikke å bruke, fordi det vil ødelegge spillopplevelsen. Men om man bare liker å bygge og dekorere, så er det jo supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns vi kunne heller fått denne pakken gratis i en oppdatering. Kjøpe en pakke for så lite ting? What's the point? De kunne heller kommet med pakker som er litt mer interessant :Gjesp:

Jeg synes denne pakken virker mye bedre og interessant enn luksusparty-pakken. Stæsj-pakker har alltid eksistert, men er nå billigere enn tidligere og det kommer regelmessig gratis oppdateringer. Det står vel heller ikke alt som er inkludert?

For min del er i hvert fall ikke denne pakken noe å klage over :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo akkurat en pakke jo... Skal det komme sånne småpakker hele tiden nå?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er greit at jeg poster dette her! :)

Det er en simmer som heter Hayley (http://loobysims.tumblr.com/), hun har i mange måneder hatt en donation drive gående, hun trenger en ny rullestol og andre hjelpemidler og det koster masse penger. Håper noen her har noen kroner å gi, hun er så nærme målet nå (etter over et år med innsamling). Denne jenta er helt herlig, og jeg håper dere vil bidra litt! Står mer info om sykdommen hennes og hva hun trenger pengene til på linken her: http://www.gofundme.com/wheelchair4hayley  Hvis dere vil bruke paypal så er det link til det via tumblr-siden hennes :)

Har begynt å prate litt med henne i det siste, og hun er ei skikkelig søt og herlig jente, ikke noe scam :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jo akkurat en pakke jo... Skal det komme sånne småpakker hele tiden nå?

Har ikke sikre kilder på det, men har hørt at de ønsker å slippe to stæsj-pakker for hver utvidelsespakke og game pack. Så jeg ser for meg at det neste som kommer er en game pack, så to stæsjpakker, så en ny utvidelsespakke. Vet i hvert fall at de ville slippe mye nytt i løpet av 2015, og det ser det ut som de gjør :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått den nye verdenen?? finner den ikke! skulle jo komme i dag :vetikke: jeg som gledet meg til å bygge mange hus og lage nye familier :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått den nye verdenen?? finner den ikke! skulle jo komme i dag :vetikke: jeg som gledet meg til å bygge mange hus og lage nye familier :grine:

Den kommer :) Vet ikke nøyaktig når, men tror den kommer i 6-7-tiden. Er det jeg har hørt rykter om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på game pack og utvidelsespakke? 

Game pack er en mellomting mellom utvidelsespakke og stæsj-pakke. Mer innhold enn en stæsjpakke, nye interaksjoner og ikke bare gjenstander, og generelt nye ting som dreier seg rundt ett tema. En utvidelsespakke er mye mer omfattende og koster derfor også mer :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jobbpakken utvidelse eller game pack? :)

Jobbpakken var utvidelse, Ut i naturen var game pack :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den nye oppdateringen så kommer naboene på besøk og ønsker deg velkommen når du flytter inn til et nytt sted! Det har jeg savnet :biggrin:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den nye oppdateringen så kommer naboene på besøk og ønsker deg velkommen når du flytter inn til et nytt sted! Det har jeg savnet :biggrin:

Så moro!

Er kjedelig at byen er helt tom da! :(

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere laster ned ting, hva gjør dere for å få det inn i spillet? Hvor legger dere filene? Har aldri lastet ned til the sims 4 før, så gi gjerne en detaljert forklaring ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!

Er kjedelig at byen er helt tom da! :(

Jeg liker det! Jeg hater å rive ned bygninger som er der fra før, så å få tomme tomter er uber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...