Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Spillet mitt har sluttet å virke for andre gang på kort tid! Irriterende! :sur: Er det flere som opplever mer kræsj og tøys etter oppdatering og installering av "På jobben"? PCn min skal være evig god nok til Sims 4 og vel så det, så det skal ikke være den som tuller.

Nope. Var en gang det stod litt lenge og hang en gang da jeg skulle lukke galleriet, så jeg trodde at det skulle kræsje, men det gikk bra likevel.

Jeg har jo ikke fått spilt så veldig mye enda da, men alt har fungert som det skal den tiden jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg får bare være flink å lagre ofte. Denne gangen klikket det selvfølgelig akkurat når jeg skulle dra til Sixam :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare være flink å lagre ofte. Denne gangen klikket det selvfølgelig akkurat når jeg skulle dra til Sixam :dry:

Å lagre ofte var noe jeg sa til meg selv ofte da jeg spilte ts3. Dessverre glemte jeg det likevel og jeg lærte aldri :P

Håper du er flinkere enn meg til å huske på det.

Et annet tips er å prøve å reparere spillet og se om det hjelper. Jeg vet at jeg anbefaler reparering ofte til mange, men det har hjulpet for meg når jeg har hatt problemer med spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, skjedde her også akkurat :( Hadde flyttet inn i nytt hjem og møblert det såå lekkert. Jeg som sjelden gidder det... Hadde også kommet langt i forskerkarrieren...

Nå tar jeg pause til i morgen for kjedelig å gjøre akkurat det samme en gang til ;p FAEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt har også klikket to ganger etter jeg lasta ned den nye pakken. Dataen min skal også være langt mer enn god til spillet, så vet ikke hva det kan være. Spillet er jo nytt så kan være noe bug som blir reparert senere i en oppdatering :)

Jeg har så lyst på tvillinger, tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke råd til den fruktbar greia enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt har også klikket to ganger etter jeg lasta ned den nye pakken. Dataen min skal også være langt mer enn god til spillet, så vet ikke hva det kan være. Spillet er jo nytt så kan være noe bug som blir reparert senere i en oppdatering :)

Jeg har så lyst på tvillinger, tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke råd til den fruktbar greia enda :)

Tror det skal finnes en juksekode for å bli gravid med tvillinger..

Selv får jeg ofte tvillinger og ønsker det ikke. Da er jeg så ond at jeg får en av ungene til å bytte hustand ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror det skal finnes en juksekode for å bli gravid med tvillinger..

Selv får jeg ofte tvillinger og ønsker det ikke. Da er jeg så ond at jeg får en av ungene til å bytte hustand ;p

Dere sims 4 veteraner, hvordan får jeg kun en enkelt person i hustanden til å flytte ut?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sims 4 veteraner, hvordan får jeg kun en enkelt person i hustanden til å flytte ut?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Trykk på administrer hustander og så velger du de to pilene. (Er de to pilene grå så må du velge en hustand personen skal overføres til først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt har kræsjet flere ganger nå etter at på jobben kom.

Simmene mine har også begynt å stå "inni hverandre" ganske ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt har kræsjet flere ganger nå etter at på jobben kom.

Simmene mine har også begynt å stå "inni hverandre" ganske ofte.

Mine også står inni hverandre..

Et tredje problem er at simmen bruker vanvittig lang tid på å gjøre ting. F.eks når hun skal spise så kan hun stå en halvtime foran kjøleskapet før hun henter ut maten og begynner å spise.

Eller når hun prater med noen på jobb så kan det ta to timer før hun starter på neste handling etter jeg har krysset ut samtalen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et par små bugs, som at simmer står inni hverandre, at behovene synker utrolig raskt (hvis de spiste seg mette og så gikk på do så var sult-måleren nesten nede på gult igjen innen de var ferdige), og at de ikke ville bruke kjøleskapet i det hele tatt (måtte bestille pizza for at de ikke skulle sulte ihjel). Alt har løst seg ved en restart av spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt den bugen hvor de står inni hverandre. Blir sikkert fiksa snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har nådd legekarriere nivå 10? Jeg står stuck på nivå 8, for man må ta imot et barn til verden, men det er jo ingen som er gravide...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine også står inni hverandre..

Et tredje problem er at simmen bruker vanvittig lang tid på å gjøre ting. F.eks når hun skal spise så kan hun stå en halvtime foran kjøleskapet før hun henter ut maten og begynner å spise.

Eller når hun prater med noen på jobb så kan det ta to timer før hun starter på neste handling etter jeg har krysset ut samtalen.

Samme her... er mye bugs og smårusk nå.. kjenner jeg blir irritert av å spille! Håper de kommer med en patch rimelig fort, for nå er jeg irritert :frustrert: spillet mitt krasjet for første gang også :( åhhhhh

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri hatt en forskersim! :frustrert: Spillet henger seg opp og krasjer hver gang jeg prøver å bli med simmen min på jobb! Har prøvd med 3 husstander nå...

Ellers krasjer spillet ganske ofte her også. Har også blitt irritert over butikkene. Arbeideren gjør ingenting og simmen min sultet nesten i hjel når jeg måtte ekspedere alle kundene selv... Ingen som ville spise på bakeriet heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 timer..

Noen døgn det.. ;p

Hehe.. På kort tid har denne økt betraktelig. 102 timer..

Dvs. 22 timer på 2-3 døgn..

Påskeferie <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har visst plutselig lastet ned nesten 1GB med CC i løpet av de siste par dagene jeg... :sjenert:

Noen som vet hvordan man skifter ut personlighetstrekk etter å ha laget en sim? Ga min sim "ambitious" og det å eie en butikk teller visst ikke på karrieregreia da, så hun går hele tida rundt og er sur fordi hun ikke har en jobb >.< Damen, du står halve natta og baker cupcakes, jeg tror kanskje det tells som å ha en jobb altså!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst plutselig lastet ned nesten 1GB med CC i løpet av de siste par dagene jeg... :sjenert:

Noen som vet hvordan man skifter ut personlighetstrekk etter å ha laget en sim? Ga min sim "ambitious" og det å eie en butikk teller visst ikke på karrieregreia da, så hun går hele tida rundt og er sur fordi hun ikke har en jobb >.< Damen, du står halve natta og baker cupcakes, jeg tror kanskje det tells som å ha en jobb altså!

Tror man bare kan bytte med å kjøpe en eliksir med poengene du får av å oppfylle ønsker :/

Eller cheats.

Gjestene mine dro litt tidligere enn jeg trodde, så blir nok spilling på meg ikveld og imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet juksekoden for å få tvillinger? :)

Simmen min er gravid nå, så det er kanskje for sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...