Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Når tror dere den neste pakken kommer? Det er bekreftet at det kommer en expansion pack, en game pack, og en stuff pack i løpet av de neste seks månedene, men det er jo egentlig ikke så veldig overraskende. Seks måneder er lenge. Dessuten er det mulig at en stuff pack er relatert til en av de andre to. Kanskje det er litt som da vi fikk Pets og så fikk fikk vi en stuff pack til dyr. Jeg er bare så nyskjerrig! Jeg har så lyst på noe nytt. Samtidig er jeg veeeeeldig nervøs. Hva om det nye er skikkelig skuff? Vi har jo alle ønsker om hva vi vil ha i spillet, og da er det litt lei om man ikke får det. Personlig har jeg lyst på universitet eller hekser. Jeg har hørt mange prate om bondegård, og det høres jo gøy ut siden jeg liker å plante ting, men jeg tror ikke det er så veldig sannsynlig. Er usikker. Jeg har lest har hørt høner i spillet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg skal laste ned Pufferhead Stuff pack. :fnise:  Jeg har tatt testen og blitt sortert inn i et hus. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Chiyo skrev:

Når tror dere den neste pakken kommer? Det er bekreftet at det kommer en expansion pack, en game pack, og en stuff pack i løpet av de neste seks månedene, men det er jo egentlig ikke så veldig overraskende. Seks måneder er lenge. Dessuten er det mulig at en stuff pack er relatert til en av de andre to. Kanskje det er litt som da vi fikk Pets og så fikk fikk vi en stuff pack til dyr. Jeg er bare så nyskjerrig! Jeg har så lyst på noe nytt. Samtidig er jeg veeeeeldig nervøs. Hva om det nye er skikkelig skuff? Vi har jo alle ønsker om hva vi vil ha i spillet, og da er det litt lei om man ikke får det. Personlig har jeg lyst på universitet eller hekser. Jeg har hørt mange prate om bondegård, og det høres jo gøy ut siden jeg liker å plante ting, men jeg tror ikke det er så veldig sannsynlig. Er usikker. Jeg har lest har hørt høner i spillet sitt. 

Jeg håper ikke det blir noe overnaturlig. For meg skal sims være realistisk, og det er "ille nok" at vi har vampyrer... Men er nesten som jeg tror det blir noe magitull... 

Håper på noe alà studentliv og øyparadis. Det hadde vært fint. Jeg vil gjerne ha flere verdener å reise til, selv om vi allerede har mange. Også vil jo alle ha biler, men jeg tror faktisk ikke det kommer til sims. Det passer ikke med den lukkede verdenen, på en måte. Men om vi hadde fått biler, så hadde det vært kult! 

Anonymkode: a0371...c09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper ikke det blir noe overnaturlig. For meg skal sims være realistisk, og det er "ille nok" at vi har vampyrer... Men er nesten som jeg tror det blir noe magitull... 

Håper på noe alà studentliv og øyparadis. Det hadde vært fint. Jeg vil gjerne ha flere verdener å reise til, selv om vi allerede har mange. Også vil jo alle ha biler, men jeg tror faktisk ikke det kommer til sims. Det passer ikke med den lukkede verdenen, på en måte. Men om vi hadde fått biler, så hadde det vært kult! 

Man mååååå ikke ha vampyrer. :P Jeg liker dem, men jeg må alltid endre vampyrene mine fordi de blir så stygge i sin mørke form! Jeg lager alltid veldig vakre vampyrer, og jeg pleier å ha en felles stil innenfor en klan. Jeg har en klan hvor alle har lyst, nest hvit, hår, og hvite klær. I tillegg har de blå øyne. Andre klaner har svarte klær, ofte i lær. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker begge deler. Jeg elsker når det er så realistisk som overhode mulig. Når jeg spiller så gjør jeg at omsorgspersonen i familien, som oftest mor er ryddig og resten er griser. Jeg hater det at alle går å lager seg mat som de selv måtte ønske, og jeg hater det at maten hele tiden går dårlig i kjøleskapet. Det er fordi jeg elsker at mor lager alle måltider og roper inn alle til måltider. Hater når barna går å lager seg mat selv når de er sultne. Bare det å gå å plukke opp klær etter familien er noe jeg må ha med i spillet. Alt som er realistisk, elsker jeg.

Så har du på den andre siden igjen da. Det overnaturlige, det unaturlige og urealistiske. Da spiller jeg et spill som er skikkelig urealistisk. Elsker vampyr og har så lyst til å ha en rik vampyr som lever evig, med stor slektstre. Savner det at malerier går opp i verdi med tiden. Fordi jeg ser for meg at han er en gammel kjent kunstner som da har sluttet å male for 200 år siden også har han et par malerier som er super verdifulle. Han har stor hage med gartner som kommer daglig, hushjelp, kokk, butler og et stort hus som andre tar seg av. Dessverre så blir det litt kjedelig i lengden, for hva skal han da liksom gjøre når alle andre gjør alt for han :P Så jeg savner noe utenom det dagligdagse som kan gjøres. Slik som i sims 3 så hadde du jo hekser, feer, varulver og alt det der og da ble så mye mer spennende å spille og det var så mye mer å gjøre utenom, f.eks spille en plantesim som bor i en stor hage, romvesen med utenjordisk teknologi og roboter som bor i huset. Bare det å ha en vampyr som eier et stort og suksessrik hotell var interessant å spille. Det var så mye mer å gjøre i sims 3, Sims 4 mangler så ufattelig mye synes jeg. På begge sider, det utenom det vanlige og det hverdagslige realistiske, bare det å gå på butikken var koselig. Det å drive en gård med hester å ri rundt om kring. Sims 3 hadde så ufattelig mye mer på alle kanter og så mye du kunne gjøre.

Faen nå savner jeg sims 3. Men irriterer meg grenseløst over tregt spill, lagger og bugs og generelt ganske tregt og hakkete. Selv med god gaming pc, så er det hakkete og svært dårlig grafikk. 

Så jeg er åpen for begge deler og elsker begge deler. Når jeg spiller så er det enten eller, jeg blander aldri. Har aldri en random vampyr som lever normalt i et normalt hus. Det kun i oppstartsfasen for å gjøre han rik og gammel, men kommer aldri så langt at han blir rik fordi spillet er så kjedelig at jeg slutter lenge før han får sitt første barn. Problemet  for meg er at sims 4 har store mangler på absolutt alt, det føles ut som et halvferdig spill jeg aldri kommer meg helt inn i. Sims 3 kunne jeg sitte å spille fra morgen til kveld og jeg våknet tidlig for å spille neste dag også. Gikk aldri lei.

Anonymkode: aa653...214

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chiyo skrev:

Tror jeg skal laste ned Pufferhead Stuff pack. :fnise:  Jeg har tatt testen og blitt sortert inn i et hus. :P 

For en koselig pakke, ja må laste den ned sjæl altså. Elsker CC som er maxis match.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Severus skrev:

For en koselig pakke, ja må laste den ned sjæl altså. Elsker CC som er maxis match.

Jeg elsker tingene vi fikk med. :)  Spesielt sengene, de var veldig fine. Jeg har dekorert barnerommet mitt Harry Potter style, og guttungen i familien har fått HP sveis og runde briller. :P Utrolig bra stuff pakke! Denne kunne man betalt for, men den er jo helt gratis! 

PS. Vi fikk skjerf i pakken. Det har jeg savna i spillet. :danse: 

Endret av Chiyo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chiyo skrev:

Tviler sterkt på at Sims teamet går på enda en «My first pet stuff» bom! Det er et tema som ikke blir diskutert, James YT Turner har nå ihvertfall grillet den pakka og hele opplegget :fnise:

Helt ærlig tenker jeg at Universitetsliv er den neste expansionen. Det virker slik :) 

Hva de andre to vil være... øyparadis er mye ønsket og kunne vært en fin game pack, alla den første pakken med skogen :) 

Stuff pack... har ingen store tanker, men hadde vært supert med en dusj som vi kan bygge selv, og få en realistisk dusj 😅 evt. en med glass på alle fire vegger! Det hadde vært kult. Og spiral trapper og L-trapper 😄Men vet ikke helt hva den pakken kunne hete - Sims Players Dream Stuff 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Tviler sterkt på at Sims teamet går på enda en «My first pet stuff» bom! Det er et tema som ikke blir diskutert, James YT Turner har nå ihvertfall grillet den pakka og hele opplegget :fnise:

Helt ærlig tenker jeg at Universitetsliv er den neste expansionen. Det virker slik :) 

Hva de andre to vil være... øyparadis er mye ønsket og kunne vært en fin game pack, alla den første pakken med skogen :) 

Stuff pack... har ingen store tanker, men hadde vært supert med en dusj som vi kan bygge selv, og få en realistisk dusj 😅 evt. en med glass på alle fire vegger! Det hadde vært kult. Og spiral trapper og L-trapper 😄Men vet ikke helt hva den pakken kunne hete - Sims Players Dream Stuff 😂

Ja, det er sant, de fikk my kjeft for det der. Jeg kjøpte den stuff pakken senere på tilbud, men jeg bruker den egentlig ikke. Øyparadis hadde vært gøy som game pack, men jeg gleder meg mest til expansion pack! 😄 Hører rykter om at den kommer i juni, men jeg vil ha den nååååå. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel mest sannsynlig en Moschino stuff pack med klær og dilldall.

Jeg ønsker meg veldig gjerne noe ala Øyparadis som EP eller GP! Regner med at dykking og båter funker dårlig i sims 4, men det hadde hjulpet godt på med en idyllisk verden som består av små og store øyer (inkludert et par små øyer som består av én eiendom sånn at man kan eie sin egen øy), og ikke minst: muligheten til å bygge og drive eget hotell! 😄 Det var noe av det jeg virkelig likte i sims 3! :)
Jeg tar gjerne også noe overnaturlig eller BILER! Når biler funket i sims 2 uten åpen verden, må det da gå an i sims 4 også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@Ardwinna Fantastisk prosjekt! Mitt prosjekt for tiden er å ta livet av simmer. Har av funksjonen som gjør dem eldre automatisk, så hadde en drøss med voksne forfedre med seks-sju generasjoner under seg, og det ble litt vel urealistisk så jeg lar dem bli gamle og kjører på. Jeg har funnet ut at enkleste måten er å kjøre flere runder med årnings etter hverandre eller kjøre hardtrening til de dør av overanstrengelse. Savner litt å bare få dem i svømmebassenget så gikk det av seg selv, nå klarer de jo å komme seg ut selv om stigen er borte.

Anonymkode: 03946...eb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

@Ardwinna Fantastisk prosjekt! Mitt prosjekt for tiden er å ta livet av simmer. Har av funksjonen som gjør dem eldre automatisk, så hadde en drøss med voksne forfedre med seks-sju generasjoner under seg, og det ble litt vel urealistisk så jeg lar dem bli gamle og kjører på. Jeg har funnet ut at enkleste måten er å kjøre flere runder med årnings etter hverandre eller kjøre hardtrening til de dør av overanstrengelse. Savner litt å bare få dem i svømmebassenget så gikk det av seg selv, nå klarer de jo å komme seg ut selv om stigen er borte.

Jeg synes nesten den letteste måten å drepe en sim på er i badstuen. Kjøre på med masse avslapping, og så dør de ganske fort når det blir for het 😅😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta dem oppi bassenget og bygg en vegg rundt det når de svømmer👌🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis simmen jeg vil ha bort er gammel, så bare får jeg den til ha mye sex. :sjenert:  Men jeg har faktisk begynt å skru av aldringen på simmene mine, jeg liker å velge selv når de blir eldre. Ellers opplever jeg at jeg spiller litt med en familie, så spiller jeg med en annen, og når jeg kommer tilbake til den jeg først spilte med, så er de blitt eldre. Men det krever litt opprydding av og til siden jeg får fler og fler simmer og ingen dør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.4.2019 den 13.43, Chiyo skrev:

Hvis simmen jeg vil ha bort er gammel, så bare får jeg den til ha mye sex. :sjenert:  Men jeg har faktisk begynt å skru av aldringen på simmene mine, jeg liker å velge selv når de blir eldre. Ellers opplever jeg at jeg spiller litt med en familie, så spiller jeg med en annen, og når jeg kommer tilbake til den jeg først spilte med, så er de blitt eldre. Men det krever litt opprydding av og til siden jeg får fler og fler simmer og ingen dør. 

Jepp, samme problem jeg også har, litt for mange simmer siden jeg også spiller med flere familier. Og takk for «drepetips» til dere andre! Men hvor finner jeg badstua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, samme problem jeg også har, litt for mange simmer siden jeg også spiller med flere familier. Og takk for «drepetips» til dere andre! Men hvor finner jeg badstua?

Du må ha  En dag på spa, men jeg bruker den pakken lite. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er det noen andre som har problemer med vinduer? Altså, det jeg mener er... at vinduene mine ser rare ut fra utsiden. Hvis jeg lager et drivhus med vinduer over alt, så kan jeg se ut fra innsiden, men fra utsiden kan jeg ikke se inn. Vinduene blir liksom litt grå. 😕 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre som har problemer med vinduer? Altså, det jeg mener er... at vinduene mine ser rare ut fra utsiden. Hvis jeg lager et drivhus med vinduer over alt, så kan jeg se ut fra innsiden, men fra utsiden kan jeg ikke se inn. Vinduene blir liksom litt grå. 😕 

Anonymkode: 10047...8d0

Høres ut som et grafikk-problem eller bugs. I sims 3 ihvertfall så fikk du gråe vinduer om du satt med ned med moveobjects på, men om du bare trykket på dem så ble de normale. Men så ble det plutselig problemer hvor randome vinduer plutselig ble grå og ikke normal innsyn. Det var da en bugs som gjorde det. Kanskje det som er problemet hos deg? Jeg har ikke spilt sims 4 nok til å vite om det er et relativt normalt problem eller om det ligger i grafikken hos deg.  

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg spiller i Origin, og så lurer jeg på om dere vet om det går an å laste ned utvid.pakker utenom og likevel få spilt med dem? 

Anonymkode: b47a0...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Simmen min er speider og måtte donere noe til veldedighet. Fikk faktisk merke for gode gjerninger ved å sende hundebæsj i posten. 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...