Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 timer siden, Poppie skrev:

Noen som har rukket å prøve?

Var våken hele natta nesten, sovet kun 2,5 timer 😂

Veldig kjekt. Min sim har klart å bli B-list-star 🤩 og kun ved å få følgere. 

Har tenkt å prøve meg på skyespiller kariæren. Men kjekt å utforske å se at det er mulig å blk berømt av annet og 😊

Men mye som enda ikke er prøvd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ariana807 skrev:

Var våken hele natta nesten, sovet kun 2,5 timer 😂

Veldig kjekt. Min sim har klart å bli B-list-star 🤩 og kun ved å få følgere. 

Har tenkt å prøve meg på skyespiller kariæren. Men kjekt å utforske å se at det er mulig å blk berømt av annet og 😊

Men mye som enda ikke er prøvd :) 

Gøy! Har du opplevd noen bugs? Pleier alltid å vente en stund med å kjøpe til de har fått bort alt smårusk, men man kan vel håpe på at det har vært lite denne gangen :P

Har du spilt Superstar eller Nightlife (eller hva den pakken het i sims 3? 2?), og kan sammenligne? Er det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Poppie skrev:

Gøy! Har du opplevd noen bugs? Pleier alltid å vente en stund med å kjøpe til de har fått bort alt smårusk, men man kan vel håpe på at det har vært lite denne gangen :P

Har du spilt Superstar eller Nightlife (eller hva den pakken het i sims 3? 2?), og kan sammenligne? Er det verdt pengene?

Det er en ny skills, noe musikk-lage-men ikke dj greier... klikker «lag ny låt». Men blir aldri lagd noe som jeg kan se 😅 

Vet The Sim Supply hadde problem med et barn som hadde romantisk forhold til en voksen 😬 

Hadde adopter bort buggen igjen. Må ut og inn i spillet for å løse det da reset ikke funner. Men det er nå en gammel bug da.

Har ikke funnet noe større, men finnes nok.

MEN en ting, ikke bug, med den nye oppdateringen/pakke  så må man inn på innstillinger for å skru på «whims» 👍🏻

Har ikke spile mye med superstars fra før. Hadde noe greier med the sims 3, men spillte aldri med det på en skikkelig måte der. Så kan ikke sammenligne. 

Det kan kanskje bli litt kjedelig at de som er berømt skal være så «høytidlige» at man ikke kan snakke med dem normalt.. men det er vel lyt av greia og da. Ingen som bare går opp til Angelina Jolie og sier «hei, hvordan går det?» 😂

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som har problemer med CC etter oppdateringen? Jeg oppdaterte og fikk det nye spillet samtidig, men jeg antar det er oppdateringen som skaper problemer. Problemet er at ikke alle cc-hårfrisyrer skifter farge når jeg velger en annen farge. Det går på noen, mens andre har en farge de er stuck på. Jeg har også problemer med en custom øyefarge som jeg pleier å bruke. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Chiyo skrev:

Er det noe som har problemer med CC etter oppdateringen? Jeg oppdaterte og fikk det nye spillet samtidig, men jeg antar det er oppdateringen som skaper problemer. Problemet er at ikke alle cc-hårfrisyrer skifter farge når jeg velger en annen farge. Det går på noen, mens andre har en farge de er stuck på. Jeg har også problemer med en custom øyefarge som jeg pleier å bruke. :( 

«De» er kjent med problemet 👍🏻

1892FC3F-29B4-45D2-B526-BB8BA4A8A3B4.jpeg

De/han setter stor pris på om du sender ut en tweet med alle bugs som dukker opp 👍🏻

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ariana807 skrev:

«De» er kjent med problemet 👍🏻

1892FC3F-29B4-45D2-B526-BB8BA4A8A3B4.jpeg

De/han setter stor pris på om du sender ut en tweet med alle bugs som dukker opp 👍🏻

Bra det ikke bare er meg. En annen ting er at i byen når jeg var på festival så vokser det planter midt på fellestomtene. Ut av asfalten altså. :P 

Btw. Hadde glemt å sjekke første persons kamera. 🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kjenner det klikker for meg snart! Bare tull med sims 4!!! Ingen av death-cheats funker. Prøvde å sette fyr på simmen, døde ikke.

Er simmen gammel? Jeg har aldri brukt death cheat, men hvis simmen er gammel bare får jeg h*n til å sex til de dør av utbrenthet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chiyo skrev:

Er simmen gammel? Jeg har aldri brukt death cheat, men hvis simmen er gammel bare får jeg h*n til å sex til de dør av utbrenthet. 

Herlighet, dette spillet innimellom :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 17.11.2018 den 3.40):

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...