Chiyo Skrevet 27. august 2018 #5481 Del Skrevet 27. august 2018 Spørsmål: Ville du kjøpt en The Sims 2 Stuff Pack til The Sims 4? Jeg bare lurer fordi det er så mange møbler og andre objekter fra The Sims 2 jeg skulle ønske vi hadde i The Sims 4. Etter å ha spilt The Sims 2 igjen savner jeg mye av det fra gamledager. Selv om spillet ikke er like bra som The Sims 4, så må jeg innrømme at jeg følte litt nostalgi når jeg prøvde det igjen. Jeg har sendt fire simmer på universitet. Egentlig skulle jeg ønske jeg fikke spille The Sims 3 på den andre datamaskinen min, fordi da kunne jeg vært med simmene mine i timene, men det går ikke. Jeg får nøye meg med The Sims 2. Det er i alle fall MYE fint å dekorere med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 27. august 2018 Forfatter #5482 Del Skrevet 27. august 2018 Jeg er ikke helt sikker egentlig. Du har et godt poeng, men samtidig liker jeg ekstrapakkene til The Sims 4 mye bedre. Prisene er mer forutsigbare samt inneholder mer. Hender seg at jeg spiller The Sims 2 for nostalgien, men føler ikke noe kan måle seg med The Sims 4. Men så er jeg av typen som Barney Stinson - "new is always better" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. august 2018 #5483 Del Skrevet 28. august 2018 9 timer siden, Adele skrev: Jeg er ikke helt sikker egentlig. Du har et godt poeng, men samtidig liker jeg ekstrapakkene til The Sims 4 mye bedre. Prisene er mer forutsigbare samt inneholder mer. Hender seg at jeg spiller The Sims 2 for nostalgien, men føler ikke noe kan måle seg med The Sims 4. Men så er jeg av typen som Barney Stinson - "new is always better" 😂 Jo, men er ikke det noen av møblene du skulle ønske du kunne fått gjort om the The Sims 4? En av tingene jeg syns er irriterende med The Sims 4 er sofaer. Jeg er ikke alltid fornøyd med utvalget. Jeg skulle også ønske vi kunne spille billiard i The Sims 4. Og jeg skulle ønske barn kunne male på staffeliet og bygge male ferdigheter tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5484 Del Skrevet 28. august 2018 Enig når det gjelder sofa. Det er ganske greit utvalg men det meste har veldig klar stil og passer ikke til alt. En av de eneste er vel en slacker sofaen man får i tech karrieren men den har bare tre fargevalg... Anonymkode: dfbda...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5485 Del Skrevet 28. august 2018 I det siste har simmene mine fått telefoner hele tiden om at simmer de kjenner har dødd. Det er grusomt irriterende, fordi de har ikke noen forhold til disse simmene, de har bare møtt dem. Så nå er simmene mine hele tiden lei seg fordi en eller annen har død, selv om de ikle var venner en gang. Juksekoden for å fjerne slike moodlets funker ikke lenger heller, så jeg kan ikke gjøre slik at de ikke blir lei seg. Anonymkode: 10047...8d0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 29. august 2018 #5486 Del Skrevet 29. august 2018 Hos meg har simmer dødd siste tre dagene..den første famiien jeg spilte ble de invitert på fest hos en venn, mannen hoppet i bassenget og døde av drukning, neste dag ny famiie, mor dør av aldring, familie nr 3, mor blir drept etter hun ble kidnappet av en alien😂 Så vært mye triste barn og ektefelleren foreldre-dør- glitch/bug?🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. august 2018 #5487 Del Skrevet 29. august 2018 Iiiik så søt! Jeg fant denne kjolen på The Sims Resource, og jeg har laget en pastel themed dyrelege med søte uniformer. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5488 Del Skrevet 29. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: I det siste har simmene mine fått telefoner hele tiden om at simmer de kjenner har dødd. Det er grusomt irriterende, fordi de har ikke noen forhold til disse simmene, de har bare møtt dem. Så nå er simmene mine hele tiden lei seg fordi en eller annen har død, selv om de ikle var venner en gang. Juksekoden for å fjerne slike moodlets funker ikke lenger heller, så jeg kan ikke gjøre slik at de ikke blir lei seg. Anonymkode: 10047...8d0 http://modthesims.info/d/558548 Denne moden er fantastisk! Det er bare å klikke på moodleten man vil fjerne, så forsvinner den Anonymkode: 6f097...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5489 Del Skrevet 7. september 2018 Min mannlige vampyr-sim ble bortført av romvesener og er nå gravid! Er dette vanlig?? Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. september 2018 #5490 Del Skrevet 7. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mannlige vampyr-sim ble bortført av romvesener og er nå gravid! Er dette vanlig?? Anonymkode: d7ee0...c8d Mannlige simer som blir bortført av aliens kan komme tilbake med en overraskelse ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. september 2018 #5491 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 7. september 2018 #5492 Del Skrevet 7. september 2018 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Har spilt litt sims, men finner liksom ikke noe å gjøre, som gjør det morsomt. Sånn type challengers, fra fattig til rik etc. Nei, jeg ga opp jeg og. Det eneste den sammen gjorde var å løpe mellom besøk hjemme og jobb. Hver gang jeg skulle forsøke å ta den med på en tur eller noe måtte den tisse, spise eller dusje. Å sitte timesvis å se på den simmen snakke med venner på trappen, dusje, pisse, sove og jobbe gidder jeg ikke. Da ser jeg heller på gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #5493 Del Skrevet 8. september 2018 Jeg lastet ned sims 2 på macen (330kr i appstore) og jeg storkoser meg 😄 Alt er jo kjempestygt XD men det blåser jeg i. Gidder ikke styre med å laste ned CC (okey da... kanskje litt møbler fra Around the sims 2 etterhvert...), bare spiller. Men jeg tror jeg har en ganske kjip alvorlig bug: Jeg får ikke simmene mine til å wohoo! De er gift og kjempeforelska, men uansett hvor mye de flørter får jeg aldri opp alternativet. Anonymkode: cba65...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. september 2018 #5494 Del Skrevet 8. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lastet ned sims 2 på macen (330kr i appstore) og jeg storkoser meg 😄 Alt er jo kjempestygt XD men det blåser jeg i. Gidder ikke styre med å laste ned CC (okey da... kanskje litt møbler fra Around the sims 2 etterhvert...), bare spiller. Men jeg tror jeg har en ganske kjip alvorlig bug: Jeg får ikke simmene mine til å wohoo! De er gift og kjempeforelska, men uansett hvor mye de flørter får jeg aldri opp alternativet. Anonymkode: cba65...83e Merkelig. Jeg har også The Sims 2 på Mac, men mine kan woohoo. Googlet og ser at det er flere som har klaget på dette med The Sims 2 Super Collection, men de får bare svaret at det tar lengre tid å bygge opp forholdene i The Sims 2. Det tok litt lengre tid med mine, men jeg opplevde ikke det som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5495 Del Skrevet 9. september 2018 Som sagt er de gift, bestevenner og superforelska med 2 lyn i tiltrekning, så jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke får til å woohoo! Endte opp med å adoptere et barn, for de blir elders om bare et par dager. Anonymkode: cba65...83e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. september 2018 #5496 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 12. september 2018 #5497 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Edit: Bare glem det! Endret 12. september 2018 av PantheraUnica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #5498 Del Skrevet 23. september 2018 Etter å ha lest noen, mange, sider i tråden har jeg noen spørsmål, samt et spørsmål som er grunnen til at jeg rota meg inn her: 1. Hvordan i all verden får dere til å bygge så flotte hus? Og fargene, gulv, hooooow?? 2. Noen som vet hvorfor det klemmer trist musikk når dyret sovner? Jeg har en hund, som får tur, mat, kjærlighet, bad og stell hver eneste dag, men den svimmer jo av på tur og over alt hele tiden?? 3. De challanges dere prater om.. Hva er det og hvor finne jeg de? Jeg blir forresten sprø av at det tar så vanvittig lang tid. Den ene simmen min måtte si opp jobben, så jeg kunne opprett holde kjærlighetslivet deres. De sover, spiser, hisser, dusjer og jobber. Eller han går tur med bikkja istedenfor å jobbe da. Jeg håper virkelig de fjerner all den død tiden snart. Tar nesten sims timer å spørre hunden om det er noe galt...... Anonymkode: aecf9...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. september 2018 #5499 Del Skrevet 23. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest noen, mange, sider i tråden har jeg noen spørsmål, samt et spørsmål som er grunnen til at jeg rota meg inn her: 1. Hvordan i all verden får dere til å bygge så flotte hus? Og fargene, gulv, hooooow?? 2. Noen som vet hvorfor det klemmer trist musikk når dyret sovner? Jeg har en hund, som får tur, mat, kjærlighet, bad og stell hver eneste dag, men den svimmer jo av på tur og over alt hele tiden?? 3. De challanges dere prater om.. Hva er det og hvor finne jeg de? Jeg blir forresten sprø av at det tar så vanvittig lang tid. Den ene simmen min måtte si opp jobben, så jeg kunne opprett holde kjærlighetslivet deres. De sover, spiser, hisser, dusjer og jobber. Eller han går tur med bikkja istedenfor å jobbe da. Jeg håper virkelig de fjerner all den død tiden snart. Tar nesten sims timer å spørre hunden om det er noe galt...... Anonymkode: aecf9...e8b 1. Sjønner ikke dette selv! Men følger to youtubere som lager mange flotte hus! Deligracy og TheSimSupply, kanskje du kan få i spirasjoner fra deres videoer 2. Spiller ikke med hunder, så usikker på den... men høres ut som om noe er galt med hunden eller at det er en bug 🤔 3. Challenges kommer og litt av youtuberene, twitter, og bare ren fantasi. Du kan jo lage din egen challange for å gi spillet en liten vri og ekstra utfordring. Og ikke minst noe å spille mot, et mål Ting tar fryktelig lang tid! Held enig der! Men disse «rewards» som man kan kjøre, aldri må sove, dysje, nesten aldri tisse, trenger ikke sosial osv. de hjelper mye. Pleier å gunne på for 10000 poeng å gjøre slik at simmen min ikke må sove 👍🏻 Da føler jeg som regel at jeg har tid til det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 23. september 2018 #5500 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, Ariana807 skrev: 1. Sjønner ikke dette selv! Men følger to youtubere som lager mange flotte hus! Deligracy og TheSimSupply, kanskje du kan få i spirasjoner fra deres videoer 2. Spiller ikke med hunder, så usikker på den... men høres ut som om noe er galt med hunden eller at det er en bug 🤔 3. Challenges kommer og litt av youtuberene, twitter, og bare ren fantasi. Du kan jo lage din egen challange for å gi spillet en liten vri og ekstra utfordring. Og ikke minst noe å spille mot, et mål Ting tar fryktelig lang tid! Held enig der! Men disse «rewards» som man kan kjøre, aldri må sove, dysje, nesten aldri tisse, trenger ikke sosial osv. de hjelper mye. Pleier å gunne på for 10000 poeng å gjøre slik at simmen min ikke må sove 👍🏻 Da føler jeg som regel at jeg har tid til det meste Hunden min er ikke syk heller skjønner du... Hvertfall fryktelig irriterende!! Får prøve å Google meg frem til svar, har bare kommet til andre som har samme problemet så langt. Jeg prøvde å sitte med YouTube isted, men de gjør det så fort at jeg faller av i svingene 😂 Og det her rewards greiene.. At jeg ikke har tenkt på det! Takk for tipset! Nå må jeg rett inn for å kjøpe det, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå