Kristanna Skrevet 8. august 2018 #5461 Del Skrevet 8. august 2018 Har lyst til å begynne spille igjen😊 Drømmer meg tilbake til da hele kvelden forsvant på et blunk fordi jeg spilte Sims 3😅 Men lurer på, er det kommet noen oppdatering som gjør at ting rett og slett går fortere? Feks, jeg kjøpte Dine Out og hele dagen gikk med på å spise et måltid på restauranten. Tror det er noe av grunnen til at jeg ikke spiller, får liksom ikke benyttet meg av spillpakkene jeg har kjøpt, for da rekker jo ikke simsen og gjøre alt det andre hun må i løpet av en dag. Ps: har mer enn bra nok PC og ingen mods. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 8. august 2018 #5462 Del Skrevet 8. august 2018 Vil ha universitetsliv og superstar 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. august 2018 #5463 Del Skrevet 8. august 2018 Jeg vil ha ordentlig feriepakke! Synes ikke verken camping eller jungeleventyr (som etterhvert blir et veldig repetetivt og kjedelig eventyr) er ordentlig feriepakke. Jeg ønsker meg tropiske øyer og å kunne drive eget hotell! Jeg har også veldig sansen for hekser, så de kan gjerne komme med noe sånt også. Og flere byer! Sims 4 har alt for få byer og alt for få tomter i hver by. Jeg savner forresten å kunne velge årstid og vær, sånn som i sims 3. Da kunne man lage seg tema-byer. For min del nytter det ikke å pakke masse mer inn i spillet, for svært lite av det jeg virkelig elsket ved sims 3 er mulig å legge inn i sims 4 sånn som det er laget. Det skjer jo aldri at vi kan få åpen verden, byredigering (flytting av tomter) eller terrengjustering, og det er lite trolig at vi noensinne kan få biler, båter eller kunne svømme i havet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5464 Del Skrevet 8. august 2018 Trodde man kunne svømme i havet med seasons? Det kommer ikke til å komme noe mer i høst før etter thanksgiving; de vil ha julegavekundene. Kaaanskje noe Halloween-stuff (men det er vel allerede egentlig?). Men game pack? Ikke før etter black friday. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. august 2018 #5465 Del Skrevet 9. august 2018 Meg vil ha magi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. august 2018 #5466 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg vil ha magi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. august 2018 #5467 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) På 8.8.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Trodde man kunne svømme i havet med seasons? Anonymkode: cba65...83e Tror ikke det? Jeg googlet og trodde et øyeblikk at det sto man kunne det, men ser jo nå at det var omtalen av Sims 3 Seasons jeg leste Endret 9. august 2018 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max B Skrevet 10. august 2018 #5468 Del Skrevet 10. august 2018 Denne var ny for meg 😅 Hadde en asylum challenge med tenåringer, en av dem sultet ihjel, like etterpå skjedde dette: Grim var tydeligvis i det snille hjørnet den dagen Brannen spredde seg så alle løp ut og frøs ihjel en etter en bortsett fra hovedsimmen som var på skolen, men han skal ha for forsøket da! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 10. august 2018 #5469 Del Skrevet 10. august 2018 23 minutter siden, Max B skrev: Denne var ny for meg 😅 Hadde en asylum challenge med tenåringer, en av dem sultet ihjel, like etterpå skjedde dette: Grim var tydeligvis i det snille hjørnet den dagen Brannen spredde seg så alle løp ut og frøs ihjel en etter en bortsett fra hovedsimmen som var på skolen, men han skal ha for forsøket da! Hahaha! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. august 2018 #5470 Del Skrevet 13. august 2018 Egentlig ville det vært perfekt om vi fikk The Sims 4 University so overraskelse nå til skolestart. Jeg har kjempelyst på det spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5471 Del Skrevet 14. august 2018 Har problemer med spillet. Det laster og laster og laster og laster og laster..... Kommer til der jeg klikker på huset simmen bor, og så vil det ikke mer. Har restartet og omstartet og oppdatert. Hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. august 2018 #5472 Del Skrevet 14. august 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har problemer med spillet. Det laster og laster og laster og laster og laster..... Kommer til der jeg klikker på huset simmen bor, og så vil det ikke mer. Har restartet og omstartet og oppdatert. Hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Har du prøvd den «reparer» knappen? Prøvd å fjerne (om du har det) mods og cc? Evt. ta kontakt på twitter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5473 Del Skrevet 15. august 2018 23 timer siden, Ariana807 skrev: Har du prøvd den «reparer» knappen? Prøvd å fjerne (om du har det) mods og cc? Evt. ta kontakt på twitter: Har prøvd "reparer" knappen, uten hell. Hvordan formulerer jeg problemet på engelsk til den sim - guruen? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. august 2018 #5474 Del Skrevet 16. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd "reparer" knappen, uten hell. Hvordan formulerer jeg problemet på engelsk til den sim - guruen? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Skrive som du gjor her. «I am having problems with the game. When I click on my sims household the loadingscreen is just loading and nothing happens. I have tried to repair, update and restart the game. Can you help me? Any tips?» og andre evt. kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5475 Del Skrevet 23. august 2018 On 8/14/2018 at 9:41 PM, AnonymBruker said: Har problemer med spillet. Det laster og laster og laster og laster og laster..... Kommer til der jeg klikker på huset simmen bor, og så vil det ikke mer. Har restartet og omstartet og oppdatert. Hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Jeg hadde samme problem. I mitt tilfelle var det en mod som ødela. Prøv å slett en og en mod og se om det hjelper Anonymkode: f4d07...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 23. august 2018 Forfatter #5476 Del Skrevet 23. august 2018 På 13.8.2018 den 19.28, Chiyo skrev: Egentlig ville det vært perfekt om vi fikk The Sims 4 University so overraskelse nå til skolestart. Jeg har kjempelyst på det spillet. Du har sett at det er en mod for å gå på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 23. august 2018 #5477 Del Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Adele skrev: Du har sett at det er en mod for å gå på skolen? Nei, den har jeg ikke sett. Vet ikke om jeg kunne brukt den. Jeg fjerna nettopp Mc Command fordi spiller mitt var så sykt tregt. Ble mye bedre med en gang. Jeg tror jeg trenger en ny spilldata snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5478 Del Skrevet 23. august 2018 Jeg trenger hjelp! Idag når jeg skulle lage en ny familie kom det opp en advarsel da jeg skulle gå tilbake til hovedmenyen: Kan ikke lagre Spillet er for øyeblikket i en tilstand der det ikke er mulig å lagre. ADVARSEL: Data kan gå tapt hvis du avslutter. Vil du avslutte? Nylig har jeg gått gjennom pc´en min for å slette bilder og legge de til på minnebrikke. Er redd jeg kan ha slettet noe annet siden det skjedde likt som dette, selv om jeg ikke kan skjønne hva som er slettet.. Er det noen som kan hjelpe? Jeg har prøvd å avinstallere og installere spillet på nytt, men til ingen nytte. Anonymkode: c153f...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5479 Del Skrevet 23. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger hjelp! Idag når jeg skulle lage en ny familie kom det opp en advarsel da jeg skulle gå tilbake til hovedmenyen: Kan ikke lagre Spillet er for øyeblikket i en tilstand der det ikke er mulig å lagre. ADVARSEL: Data kan gå tapt hvis du avslutter. Vil du avslutte? Nylig har jeg gått gjennom pc´en min for å slette bilder og legge de til på minnebrikke. Er redd jeg kan ha slettet noe annet siden det skjedde likt som dette, selv om jeg ikke kan skjønne hva som er slettet.. Er det noen som kan hjelpe? Jeg har prøvd å avinstallere og installere spillet på nytt, men til ingen nytte. Anonymkode: c153f...7f1 Fikk forresten en melding om at grafikkortet ikke var i stand til å takle spillet med de innstillingene som var på, så jeg satte ned kvaliteten og restartet spillet. Da fikk jeg forøvrig denne advarselen om at det ikke var mulig å lagre. Og det med grafikkortet er veldig merkelig ettersom jeg har en helt ny MacBook Pro som ble kjøpt ifjor høst og spillet har fungert helt greit til idag. Anonymkode: c153f...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. august 2018 #5480 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Er bortreist og kjeder livet av meg. Jeg har bare en MacBook Pro og jeg kan ikke spille The Sims 4 eller The Sims 3 på den! Hva skal jeg gjøre?!?!?! *downloading The Sims 2 Super Collection fra Appstore* Jeg håper denne turen tilbake i tid er verdt pengene. Edit: 5 timer og 24 minutter igjen av nedlastning. Dette kan ta litt tid. Endret 26. august 2018 av Chiyo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå