Chiyo Skrevet 26. mars 2018 #5101 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) 3 timer siden, Linaria skrev: Kjøpte City Living Synes det er veldig bra hittil. Hva får man med Get to Work? Med Get to Work kan du bli lege, politi eller forsker, og da får du være med simmen din på jobb og gjøre jobb oppgaver. Hvis du er politi, skal du åpne en sak og etterforske (ta bilder og prøver etc). Da må du intervjue vitner, arrestere den du tror er skyldig og forføre de på politistasjonen. Vil du bli lege jobber du på sykehus og får gradvis vanskelige oppgaver etter som du får forfremmelser. Da kan du bli flinkere til å diagnosere og behandle simmer. Det er litt som vetrinærjobben, men du tar også tester du kan analysere. Du kan også sjekke simmer i røntgenmakin eller få dem til å løpe på tredemølle. Og du får operere på dem. :D En forsker skal "finne opp" ting. Du kan finne opp ting som frysestråle som gjør simmer til is, eller en stråle som får dem til å skifte klær. Eller du kan finne opp serum som påvirker hvordan de føler seg eller et serum som gjør at de plutselig må på do eller noe sånn. Du skal og finne opp en portal som gjør at du kan reise til Xiam uten å bruke romskip. Og du kan finne opp en antenna som du kan bruke til å tilkalle romvesner. Gale forskjere har større sjanse for å bli bortfør av dem. Endret 26. mars 2018 av Chiyo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. mars 2018 #5102 Del Skrevet 26. mars 2018 2 timer siden, Chiyo skrev: Hvis du er politi, skal du åpne en sak og etterforske (ta bilder og prøver etc). Da må du intervjue vitner, arrestere den du tror er skyldig og forføre de på politistasjonen. Funker det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. mars 2018 #5103 Del Skrevet 26. mars 2018 2 timer siden, Ardwinna skrev: Funker det? Ops! Skriveleif! Mjjjja... du kan jo bruke wicked whims da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. mars 2018 #5104 Del Skrevet 27. mars 2018 16 timer siden, Chiyo skrev: Ops! Skriveleif! Mjjjja... du kan jo bruke wicked whims da. Artig skrivefeil da, jeg så for meg en meget pågående politi som elger seg innpå og flørter tilståelsene ut av de kriminelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. mars 2018 #5105 Del Skrevet 27. mars 2018 10 minutter siden, Ardwinna skrev: Artig skrivefeil da, jeg så for meg en meget pågående politi som elger seg innpå og flørter tilståelsene ut av de kriminelle! Man kan jo "søke" de kriminelle når de står opp mot veggen da. Arrrrrr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine_messel Skrevet 27. mars 2018 #5106 Del Skrevet 27. mars 2018 Håper virkelig det kommer årstider snart!! Savner det skikkelig!!! Prøvde å gå over til sims 3 for savnet det så mye,men etter å ha spilt 4 så var grafikken så dårlig at jeg ikke klarte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. mars 2018 #5107 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Anine_messel skrev (På 27.3.2018 den 22.39): Håper virkelig det kommer årstider snart!! Savner det skikkelig!!! Prøvde å gå over til sims 3 for savnet det så mye,men etter å ha spilt 4 så var grafikken så dårlig at jeg ikke klarte Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine_messel Skrevet 27. mars 2018 #5108 Del Skrevet 27. mars 2018 10 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Samme problemet har jeg. Irriterer meg over den dårlige grafikken savner vinter på spillet, og høsten hvor man kan fyre i peisen og drikke noe varmt.. Samt så savner jeg å kle simmene etter været og pynte etter årstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. mars 2018 #5109 Del Skrevet 27. mars 2018 (endret) Anine_messel skrev (På 27.3.2018 den 22.55): savner vinter på spillet, og høsten hvor man kan fyre i peisen og drikke noe varmt.. Samt så savner jeg å kle simmene etter været og pynte etter årstider Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine_messel Skrevet 27. mars 2018 #5110 Del Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: samme her, og sole seg og bli brun eller rød ja, de må få laget det snart :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5111 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg vil bare ha SIM 5!! Anonymkode: 5e0b9...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. mars 2018 #5112 Del Skrevet 28. mars 2018 På tide de får laget Sims 5, en god blanding mellom sims 3 og 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5113 Del Skrevet 28. mars 2018 2 timer siden, Ardwinna skrev: På tide de får laget Sims 5, en god blanding mellom sims 3 og 4 Og litt av sim 2. Elsket å lage store familier og egne byer der Anonymkode: 5e0b9...4a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. mars 2018 #5114 Del Skrevet 28. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og litt av sim 2. Elsket å lage store familier og egne byer der Anonymkode: 5e0b9...4a3 Ja jeg tenkte på det akkurat da jeg hadde trykket send! Jeg husker at jeg pleide å lage hele verdener, det var noe av det beste ved Sims 2! For ikke å glemme at jeg laget egne tapeter, gulvbelegg og øyenfarger i Photoshop og la inn i spillet! Det er nettopp sånne ting som gjør Sims 4 så kjedelig for oss som har spilt tidligere utgaver, vi har liksom så lite handlingsrom når spillet er så "ferdig". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5115 Del Skrevet 28. mars 2018 2 timer siden, Ardwinna skrev: Ja jeg tenkte på det akkurat da jeg hadde trykket send! Jeg husker at jeg pleide å lage hele verdener, det var noe av det beste ved Sims 2! For ikke å glemme at jeg laget egne tapeter, gulvbelegg og øyenfarger i Photoshop og la inn i spillet! Det er nettopp sånne ting som gjør Sims 4 så kjedelig for oss som har spilt tidligere utgaver, vi har liksom så lite handlingsrom når spillet er så "ferdig". Laget en familie, som etterhvert ble mange familier, som befolket nabolaget i hus designet av meg, så krympet jeg familiene igjen, osv... Savner å kunne bygge egne nabolag! Og det var følelser nok både i 2 og 3.. Anonymkode: 5e0b9...4a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natana Skrevet 28. mars 2018 #5116 Del Skrevet 28. mars 2018 Spiller du på pc eller ps4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #5117 Del Skrevet 28. mars 2018 Er det noen som vet hvordan man kan gjøre objekter mindre på Mac? Jeg vet hvordan man gjør de større, men irriterer meg at det ikke går motsatt vei Anonymkode: a15cc...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #5118 Del Skrevet 29. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvordan man kan gjøre objekter mindre på Mac? Jeg vet hvordan man gjør de større, men irriterer meg at det ikke går motsatt vei Anonymkode: a15cc...f45 Jeg har ikke Mac, men skal man ikke endre størrelse med ´ eller å uansett? Hva bruker du for å gjøre dem større? Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. mars 2018 #5119 Del Skrevet 29. mars 2018 Kanskje du må holde inne cmd før du gjør som ab over sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. april 2018 #5120 Del Skrevet 2. april 2018 Når du plutselig får lyst til å lage et mummihus kl 02 om natta 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå