Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Linaria skrev:

Kjøpte City Living :) Synes det er veldig bra hittil. Hva får man med Get to Work?

Med Get to Work kan du bli lege, politi eller forsker, og da får du være med simmen din på jobb og gjøre jobb oppgaver.

Hvis du er politi, skal du åpne en sak og etterforske (ta bilder og prøver etc). Da må du  intervjue vitner, arrestere den du tror er skyldig og forføre de på politistasjonen. 

Vil du bli lege jobber du på sykehus og får gradvis vanskelige oppgaver etter som du får forfremmelser. Da kan du bli flinkere til å diagnosere og behandle simmer. Det er litt som vetrinærjobben, men du tar også tester du kan analysere. Du kan også sjekke simmer i røntgenmakin eller få dem til å løpe på tredemølle. Og du får operere på dem. :D 

En forsker skal "finne opp" ting. Du kan finne opp ting som frysestråle som gjør simmer til is, eller en stråle som får dem til å skifte klær. Eller du kan finne opp serum som påvirker hvordan de føler seg eller et serum som gjør at de plutselig må på do eller noe sånn. Du skal og finne opp en portal som gjør at du kan reise til Xiam uten å bruke romskip. Og du kan finne opp en antenna som du kan bruke til å tilkalle romvesner. Gale forskjere har større sjanse for å bli bortfør av dem. 

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Chiyo skrev:

Hvis du er politi, skal du åpne en sak og etterforske (ta bilder og prøver etc). Da må du  intervjue vitner, arrestere den du tror er skyldig og forføre de på politistasjonen.

:ler:
Funker det? :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

:ler:
Funker det? :P

Ops! Skriveleif! :flau:  Mjjjja... du kan jo bruke wicked whims da. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Chiyo skrev:

Ops! Skriveleif! :flau:  Mjjjja... du kan jo bruke wicked whims da. :lur: 

Artig skrivefeil da, jeg så for meg en meget pågående politi som elger seg innpå og flørter tilståelsene ut av de kriminelle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Artig skrivefeil da, jeg så for meg en meget pågående politi som elger seg innpå og flørter tilståelsene ut av de kriminelle! :ler:

Man kan jo "søke" de kriminelle når de står opp mot veggen da. Arrrrrr!:pisk:

xsearch-suspect.jpg.pagespeed.ic.aEzUVJ6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det kommer årstider snart!! Savner det skikkelig!!! Prøvde å gå over til sims 3 for savnet det så mye,men etter å ha spilt 4 så var grafikken så dårlig at jeg ikke klarte:fryser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Anine_messel skrev (På 27.3.2018 den 22.39):

Håper virkelig det kommer årstider snart!! Savner det skikkelig!!! Prøvde å gå over til sims 3 for savnet det så mye,men etter å ha spilt 4 så var grafikken så dårlig at jeg ikke klarte:fryser:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme problemet har jeg. Irriterer meg over den dårlige grafikken :( 

savner vinter på spillet, og høsten hvor man kan fyre i peisen og drikke noe varmt.. Samt så savner jeg å kle simmene etter været og pynte etter årstider :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Anine_messel skrev (På 27.3.2018 den 22.55):

savner vinter på spillet, og høsten hvor man kan fyre i peisen og drikke noe varmt.. Samt så savner jeg å kle simmene etter været og pynte etter årstider :(

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

samme her, og sole seg og bli brun eller rød :P 

ja, de må få laget det snart :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På tide de får laget Sims 5, en god blanding mellom sims 3 og 4 :nigo:

Og litt av sim 2. Elsket å lage store familier og egne byer der :)

Anonymkode: 5e0b9...4a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og litt av sim 2. Elsket å lage store familier og egne byer der :)

Ja jeg tenkte på det akkurat da jeg hadde trykket send! :) Jeg husker at jeg pleide å lage hele verdener, det var noe av det beste ved Sims 2! For ikke å glemme at jeg laget egne tapeter, gulvbelegg og øyenfarger i Photoshop og la inn i spillet! :)
Det er nettopp sånne ting som gjør Sims 4 så kjedelig for oss som har spilt tidligere utgaver, vi har liksom så lite handlingsrom når spillet er så "ferdig".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg tenkte på det akkurat da jeg hadde trykket send! :) Jeg husker at jeg pleide å lage hele verdener, det var noe av det beste ved Sims 2! For ikke å glemme at jeg laget egne tapeter, gulvbelegg og øyenfarger i Photoshop og la inn i spillet! :)
Det er nettopp sånne ting som gjør Sims 4 så kjedelig for oss som har spilt tidligere utgaver, vi har liksom så lite handlingsrom når spillet er så "ferdig".

Laget en familie, som etterhvert ble mange familier, som befolket nabolaget i hus designet av meg, så krympet jeg familiene igjen, osv...:mynona: Savner å kunne bygge egne nabolag! Og det var følelser nok både i 2 og 3..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er det noen som vet hvordan man kan gjøre objekter mindre på Mac? Jeg vet hvordan man gjør de større, men irriterer meg at det ikke går motsatt vei :(

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvordan man kan gjøre objekter mindre på Mac? Jeg vet hvordan man gjør de større, men irriterer meg at det ikke går motsatt vei :(

Anonymkode: a15cc...f45

Jeg har ikke Mac, men skal man ikke endre størrelse med  ´ eller å uansett? Hva bruker du for å gjøre dem større? 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...