Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

På 2.12.2017 den 22.13, Nasse Nøff ❤ skrev:

Angrer på å ha kjøpt hund og katt. Dumme origin som ikke har noe angrerett overhode. 
Prøvd å spille flere ganger i dag. Men gir opp etter 5 min hver gang.

Sjekket du at pcen din har nok ytelse? Det ble høyere krav med den pakka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.12.2017 den 2.39, isprinsessa94 skrev:

Tusen takk for svar. Da blir det nok en fin julegave hvis vi begge kan installere og bruke det samtidig. Man må vel ikke være online for å spille?

Vi kan altså ikke dra på besøk til feks dine simmer? Min sim på mitt spill kan ikke bli kjæreste med lillesøster sin sim på hennes spill? selv ikke hvis jeg kjøper 2 spill så vi begge kan være online?

så hvis jeg har forstått riktig så kan man ikke spille online, kun laste ned og legge ut hus, simmer osv.. 
Men vi kan da bruke en og samme online konto til å laste ned feks en av dine hus, til hvert vårt spill?

Tusen takk igjen for så fyldige svar. Jeg tror ikke vi blir skuffa mtp at vi har hoppet over sims 3. Men er nok lurt å kjøpe med en eller flere utvidelsespakker ja, for blir uvant å gå fra ferie, årstider og dyr til ingenting :) 

Du må ikke være online, nei. Kun om du vil ta en tur på Galleriet for å laste ned hva andre har gjort. Mulig du må være online første gang man spiller (har alltid på nett, så litt usikker der faktisk). 

Nei, man kan dessverre ikke dra til andre simmer. Man kan det med mobilspillet da (Freeplay og The Sims Mobile som SNART kommer :)

Dere kommer ikke til å bli skuffa. For å være ærlig synes jeg The Sims 3 er et av de dårligste spillene. Min rangering er 4-2-3 (tar ikke med det originale siden det er en helt annen opplevelse som ikke kan sammenlignes med etterkommerne).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2017 den 18.33, Severus skrev:

Jeg gav Cassandra Goth en liten makeover

gdozhnN.png

Digger den CCen med brillene

OOOOH!!! I like it! :D  

På 4.12.2017 den 7.37, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kjedelig. Smalt. Lite å gjøre. Akkurat som resten av sims 4. 

Ser nå at jeg misforsto det du skrev, så stryk den forrige meldingen min :) 

5 timer siden, Viljaa skrev:

Dere som har spilt i det siste: hvilke pakker anbefaler dere til The Sims 4? 

Jeg har grunnspillet og get to work og get together, men ingen av spill-pakkene eller stæsj-pakkene. Har ikke spilt sims 4 på over ett år, men tenkte å gi det en ny sjanse nå som det har kommet flere utvidelser. 

Jeg er ikke så veldig opptatt av møbler og stæsj, men glad i utvidelser som går på nye måter å spille på, men samtidig glad i å kunne spille en hel familie og ikke bare en sim av gangen (work-pakken var derfor ikke noe for meg). Liker også overnaturlige elementer, særlig hvis det ligger litt skjult i spillet (det irriterer meg fortsatt at jeg mistet alle sims 3-spillene mine før jeg klarte å temme en enhjørning, lol!). 

Jeg kan gjerne kjøpe mer enn en pakke, men vil helst ha de som gir mest valuta for penga. 

Venter du noen uker, kommer det nok julesalg (tipper at Katter og hunder ikke kommer med siden det fremdeles er så etterspørsel på den). Da kan du spare noen kroner :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Adele skrev (På 5.12.2017 den 23.22):

Sjekket du at pcen din har nok ytelse? Det ble høyere krav med den pakka. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir jeg ferdig med min siste eksamen! Gjett hva jeg har planlagt for de neste dagene da???:fnise: Gleder meg!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Chiyo skrev:

I morgen blir jeg ferdig med min siste eksamen! Gjett hva jeg har planlagt for de neste dagene da???:fnise: Gleder meg!!!

Jeg også! Vertfall for i år, da er det juleferie:hjerte::tree: Har leveringsfrist kl 14 og etter det er det frihet! Blir nok litt sims på meg og :) hva har du eksamen i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har børstet støvet av Sims 4 etter et langt opphold, morsomt å være i gang igjen! :biggrin: Hund og Katt pakka appellerer ikke helt til meg, så den hopper jeg over, samme med "stæsj" pakkene (seriøst, 89 spenn for en håndfull gjenstander? Jeg tror ikke det...). Vet ikke hva det er, men mine simmer ender som regel opp som kokker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, -Missi- skrev:

Jeg også! Vertfall for i år, da er det juleferie:hjerte::tree: Har leveringsfrist kl 14 og etter det er det frihet! Blir nok litt sims på meg og :) hva har du eksamen i ?

Historiedaktikk. For min del er det bare en muntlig eksamen, men jeg hadde innlevering mandag, eksamen fredag, eksamen tirsdag, og så denne eksamen på torsdag! Det har vært så mange ting rett etter hverandre. :( Dette er siste innspurt, og så kan jeg endelig slappe av... i alle fall i to dager. Jeg skal jobbe fra søndag til jul. :bond: Men jeg kan i alle fall kose meg når jeg kommer hjem fra jobb uten å måtte tenkte på studier! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens!! Fått med dere salget i Origin? 30% på ALT der :O Det vises ord.pris i butikken, men skriv inn koden "FILLYOURSTOCKINGS", så får dere rabatten. Det gjelder visst også på KH. Trodde jeg drømte når jeg så det i går natt :O 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Chiyo skrev:

Historiedaktikk. For min del er det bare en muntlig eksamen, men jeg hadde innlevering mandag, eksamen fredag, eksamen tirsdag, og så denne eksamen på torsdag! Det har vært så mange ting rett etter hverandre. :( Dette er siste innspurt, og så kan jeg endelig slappe av... i alle fall i to dager. Jeg skal jobbe fra søndag til jul. :bond: Men jeg kan i alle fall kose meg når jeg kommer hjem fra jobb uten å måtte tenkte på studier! 

Hoff hørtes travelt ut, dette var en mappe eksamen med tre forskjellige oppgaver, 2 på 1500 ord vær og en på 3000. Jeg har helt fri nå :) kjøpte ferdig alle julegavene i dag! Måtte avreagere litt etter levering:alice:du får tenke på pengene når du jobber da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, -Missi- skrev:

Hoff hørtes travelt ut, dette var en mappe eksamen med tre forskjellige oppgaver, 2 på 1500 ord vær og en på 3000. Jeg har helt fri nå :) kjøpte ferdig alle julegavene i dag! Måtte avreagere litt etter levering:alice:du får tenke på pengene når du jobber da :)

Skulle ønske jeg hadde alle julegavene i boks! :(  Jeg skal prøve å få kjøpt en del i dag, så jeg ikke trenger å stresse så mye etter arbeidstid. Men nå... nå skal jeg spille! :) Jeg startet en dyreklinikk når spillet kom ut, men jeg rakk aldri å spille så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Chiyo skrev:

Skulle ønske jeg hadde alle julegavene i boks! :(  Jeg skal prøve å få kjøpt en del i dag, så jeg ikke trenger å stresse så mye etter arbeidstid. Men nå... nå skal jeg spille! :) Jeg startet en dyreklinikk når spillet kom ut, men jeg rakk aldri å spille så mye. 

Ble ingen spilling på meg i dag likevel, skal til et vennepar og 2 kompiser av dem de har invitert( spleising??:sjokkbla:) for å spille brettspill. Men blir sikkert koslig det godt å få vært litt sosial igjen :) Får ha skikkelig spilledag på søndag eller no :) Har prøvd veterinær inne på spillet, er omtrent som lege når man spiller det. Men var morsomt å prøve noe nytt :) sims 4 gir meg ikke helt den spillegleden jeg har hatt før, men om det hadde kommet noe helt nytt så kanskje. Nå kommer det jo bare utvidelsespakker på ting man har hatt før i tidligere sims 3, 2 ,1 husker feks når den sjøutvidelsen kom og man kunne dykke, lage husbåt osv da var man helt "wow". Sånn har jeg aldri blitt med sims 4:vetikke:absolutt glad dyreliv kom men ville hatt mer dyr sånn som tidligere dyreliv og er litt rart å ikke styre dem eller kunne sjekke behovene osv.

Lykke til med julegaveshopping :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, -Missi- skrev:

Ble ingen spilling på meg i dag likevel, skal til et vennepar og 2 kompiser av dem de har invitert( spleising??:sjokkbla:) for å spille brettspill. Men blir sikkert koslig det godt å få vært litt sosial igjen :) Får ha skikkelig spilledag på søndag eller no :) Har prøvd veterinær inne på spillet, er omtrent som lege når man spiller det. Men var morsomt å prøve noe nytt :) sims 4 gir meg ikke helt den spillegleden jeg har hatt før, men om det hadde kommet noe helt nytt så kanskje. Nå kommer det jo bare utvidelsespakker på ting man har hatt før i tidligere sims 3, 2 ,1 husker feks når den sjøutvidelsen kom og man kunne dykke, lage husbåt osv da var man helt "wow". Sånn har jeg aldri blitt med sims 4:vetikke:absolutt glad dyreliv kom men ville hatt mer dyr sånn som tidligere dyreliv og er litt rart å ikke styre dem eller kunne sjekke behovene osv.

Lykke til med julegaveshopping :)

The Sims 3 sine utvidelser var bedre, ja. :( Elsket   Reise Liv! Litt bedre enn å bare kunne reise i skauen! Selv om jeg liker å lete etter insekter og sånn. 

Det har nok mye med at man ikke kan vandre fritt i verden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Chiyo skrev:

The Sims 3 sine utvidelser var bedre, ja. :( Elsket   Reise Liv! Litt bedre enn å bare kunne reise i skauen! Selv om jeg liker å lete etter insekter og sånn. 

Det har nok mye med at man ikke kan vandre fritt i verden. 

Ja jeg og brukte mye timer på reiseliv, burde fått litt mer alternativer nå også enn bare skogen:fnise:Går fortsatt å håper på en "wow" opplevelse...kanskje sims 5?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, -Missi- skrev:

Ja jeg og brukte mye timer på reiseliv, burde fått litt mer alternativer nå også enn bare skogen:fnise:Går fortsatt å håper på en "wow" opplevelse...kanskje sims 5?

:sukk: Etter alle spillpakkene vi har kjøpt. Jeg hadde kjøpt det... men det er så dumt med alle spillene man allerede har brukt penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Chiyo skrev:

:sukk: Etter alle spillpakkene vi har kjøpt. Jeg hadde kjøpt det... men det er så dumt med alle spillene man allerede har brukt penger på. 

Ja om det kommer sims 5 kommer jeg helt sikkert til å kjøpe det, må jo ha trua:sol:også er jeg slik at jeg alltid har kjøpt alt av sims ting:fnise: Tja blir jo noen kroner til sammen men andre folk har dyrere hobbyer tenker jeg :jolie::handle:så da tillater jeg meg selv å bruke noen kr på min :) fordelen nå er at jeg er voksen og bestemmer sjæl, på 1ern feks likte ikke mamma helt sims prioritereingene mine:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, -Missi- skrev:

Ja om det kommer sims 5 kommer jeg helt sikkert til å kjøpe det, må jo ha trua:sol:også er jeg slik at jeg alltid har kjøpt alt av sims ting:fnise: Tja blir jo noen kroner til sammen men andre folk har dyrere hobbyer tenker jeg :jolie::handle:så da tillater jeg meg selv å bruke noen kr på min :) fordelen nå er at jeg er voksen og bestemmer sjæl, på 1ern feks likte ikke mamma helt sims prioritereingene mine:ler2:

Jeg hadde ikke 1. Men på 2 og 3  var det litt spørsmål rundt alle pakkene til det som jeg kjøpte, men jeg kjøpte det jo selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått whickedwhims og MCcommand til å funke? Jeg har slettet de gamle filene og lastet ned den nye versjonen (som skal være kompatibel med cats&dogs), men selv om det dukker opp at de ligger inne så får jeg ikke frem kommandoene :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Poppie skrev:

Noen som har fått whickedwhims og MCcommand til å funke? Jeg har slettet de gamle filene og lastet ned den nye versjonen (som skal være kompatibel med cats&dogs), men selv om det dukker opp at de ligger inne så får jeg ikke frem kommandoene :( 

Nei, jeg måtte skru av sånn "scripted" mods eller hva det nå er fordi jeg ikke fikk lagra spiller mitt etter cats & dogs. Har ikke prøvd nylig da. :(  Litt kjipt at de modsene ikke funker. Samtidig har jeg ikke juksa like mye som jeg pleier. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...