AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4841 Del Skrevet 28. november 2017 Det var spørsmål om for en stund siden om hvordan man finner problematiske CC filer, jeg finner ikke igjen posten nå, men tenkte nå jeg kunne svare for det. Den beste måten å sjekke hvilken fil(er) som er problematisk er 50/50-metoden. Del CC i to mapper, start opp spillet med den ene mappa i mods, den andre liggende på skrivebordet. Funker alt fint? Bytt om mappene. Når du finner hvilken av de to mappene som har problemfila, deler du innholdet i den mappa i to. Og slik fortsetter du til du finner ut hvilken fil som er problemet. Og husk å alltid fjerne mods-mappa når du har installert en ny patch eller expansion, aller helst ta backup av hele sims 4-folderen. Og ikke last ned CC som du må gjennom ad.fly-linker for å få tak i! Disse sidene har gitt mange sims-spillere alvorlige virus og ransomware. Selv med virusprogram. Ikke risiker dataen din kun for en cc-fil. Anonymkode: cba65...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. november 2017 Forfatter #4842 Del Skrevet 28. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var spørsmål om for en stund siden om hvordan man finner problematiske CC filer, jeg finner ikke igjen posten nå, men tenkte nå jeg kunne svare for det. Den beste måten å sjekke hvilken fil(er) som er problematisk er 50/50-metoden. Del CC i to mapper, start opp spillet med den ene mappa i mods, den andre liggende på skrivebordet. Funker alt fint? Bytt om mappene. Når du finner hvilken av de to mappene som har problemfila, deler du innholdet i den mappa i to. Og slik fortsetter du til du finner ut hvilken fil som er problemet. Og husk å alltid fjerne mods-mappa når du har installert en ny patch eller expansion, aller helst ta backup av hele sims 4-folderen. Og ikke last ned CC som du må gjennom ad.fly-linker for å få tak i! Disse sidene har gitt mange sims-spillere alvorlige virus og ransomware. Selv med virusprogram. Ikke risiker dataen din kun for en cc-fil. Anonymkode: cba65...83e Forklaringen står på foregående side med program. Mye enklere versjon enn elimineringsprosessen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. november 2017 #4843 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Synes det er gøy å være veterinær jeg, liker også at man kan velge sin egen uniform. Jeg lastet ned noen til GTW som jeg også bruker som veterinær. Å link til modden http://mamabearssims.tumblr.com/post/163598223409/womens-scrub-set-17-patterned-tops-17-solid Endret 28. november 2017 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. november 2017 Forfatter #4844 Del Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Synes det er gøy å være veterinær jeg, liker også at man kan velge sin egen uniform. Jeg lastet ned noen til GTW som jeg også bruker som veterinær. Å link til modden http://mamabearssims.tumblr.com/post/163598223409/womens-scrub-set-17-patterned-tops-17-solid *CCen Men herregud, den var SØT!!! Tror nesten jeg må ta den ned selv (spiller uten CC) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. november 2017 #4845 Del Skrevet 28. november 2017 Sorry, jeg spiller alt for mye andre spill at jeg glemmer at det heter CC i sims verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. november 2017 Forfatter #4846 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Sorry, jeg spiller alt for mye andre spill at jeg glemmer at det heter CC i sims verden Common mistake Ikke tenk på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 1. desember 2017 #4847 Del Skrevet 1. desember 2017 Kan man få dyr opp et alderstrinn uten å ha på tiden i spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #4848 Del Skrevet 1. desember 2017 4 minutter siden, Kristanna skrev: Kan man få dyr opp et alderstrinn uten å ha på tiden i spillet? Prøvd med cas.fulledit? Har ikke fått spilt så mye med dyra enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 1. desember 2017 #4849 Del Skrevet 1. desember 2017 23 minutter siden, Adele skrev: Prøvd med cas.fulledit? Har ikke fått spilt så mye med dyra enda Nei, er ikke så god på koder. Skal sjekke ut😊 Har en valp som gjerne skulle blitt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #4850 Del Skrevet 1. desember 2017 17 minutter siden, Kristanna skrev: Nei, er ikke så god på koder. Skal sjekke ut😊 Har en valp som gjerne skulle blitt voksen. Åpne kodefeltet > skriv inn testingcheats true > når den er aktivert, skriver du inn cas.fulleditmode > etter det holder du inne shift+klikker på den du vil eldre, og velger Endre i simskaperen. Der kan man endre alder, men usikker på om det fungerer på dyr da jeg som sagt ikke har fått spilt så mye med den pakken enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 1. desember 2017 #4851 Del Skrevet 1. desember 2017 Du kan kjøpe egne godbiter i automater hos veterinæren som får dyrene til å gå opp eller ned i alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isprinsessa94 Skrevet 2. desember 2017 #4852 Del Skrevet 2. desember 2017 Vurderer å kjøpe sims 4 til lillesøster i julegave.. evt en bundle pack. Er det verdt pengene? Hvilke utvidelsespakker er et must? kan vi begge spille samtidig om jeg kun kjøper 1 spill? Og kan vi spille med hverandre? hørte rykter om at man kunne spille online? Kan feks våre simmer komme på besøk til deg? Vi skippa sims 3 nettopp fordi vi ikke orket tanken på å begynne fra scratch, ettrsom vi hadde alle utvidelsespakkene og ELSKET sims 2 dessuten var sims 3 simmene så bollete i utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 2. desember 2017 #4853 Del Skrevet 2. desember 2017 11 timer siden, bippo skrev: Du kan kjøpe egne godbiter i automater hos veterinæren som får dyrene til å gå opp eller ned i alder. Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #4854 Del Skrevet 2. desember 2017 11 timer siden, isprinsessa94 skrev: Vurderer å kjøpe sims 4 til lillesøster i julegave.. evt en bundle pack. Er det verdt pengene? Hvilke utvidelsespakker er et must? kan vi begge spille samtidig om jeg kun kjøper 1 spill? Og kan vi spille med hverandre? hørte rykter om at man kunne spille online? Kan feks våre simmer komme på besøk til deg? Vi skippa sims 3 nettopp fordi vi ikke orket tanken på å begynne fra scratch, ettrsom vi hadde alle utvidelsespakkene og ELSKET sims 2 dessuten var sims 3 simmene så bollete i utseendet Ja, det er definitivt verdt pengene. Og grunnspillet er jo latterlig billig nå ift hva det var når spillgenerasjonen kom. Da kostet det rundt 499 kr, nå koster det 349 kr for standardutgaven. Bundlepakken med Katter og hunder (Expansionpakke + grunnspill) koster 499 kr (priser er tatt fra Origin). Det er billig, ettersom KH koster alene 349 kr. Den tilleggspakken kommer lillesøsteren din til å elske. Dyrene er sykt søte, og det er så mye fint i pakken. Utvidelsespakker er jo ikke et must, men det blir jo litt kjedelig å spille med bare grunnspillet. Det er jo blitt lagt til mye i løpet av årenes løp, men, det er jo bare en basepakke. Dere kan begge to spille, men da kan kun en være online. Og dere må bruke samme Origin-konto. Vet det er mange som gjør det på den måten Selv om kun en kan være online, kan dere ikke spille mot hverandre. Det å være online betyr er at dere har tilgang til Galleriet. Det er der folk legger ut det de har laget (hus, simmer, dyr). Alt i alt er The Sims 4 et veldig godt kjøp. Det er et artig spill, som kan formes slik du ønsker. Vil du ha et sykt spill - vel, da får du det. Vil du ha det søtt, da spiller du det søtt. Og i tillegg har The Sims-teamet gjort det veldig virkelighetsnært på mye, og det er veldig artig. Problemet med The Sims 3, i tillegg til utseendet, er hvor pengesluk det endte opp med å bli. All DLC som kom hadde ulik pris, og du hadde galleri der også, men det var mest EA som hadde det som sin shop der man måtte bruke ekte penger for å ta ned ting. Og de endte jo opp med å bare gi opp den spillgenerasjonen, og heller lansere The Sims 4 tidligere. Derfor ble de siste pakkene til The Sims 3 bare spyttet ut på rad og rekke. Øyparadis har jo så mye feil i seg, og noe de ikke klarer å fikse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. desember 2017 #4855 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isprinsessa94 Skrevet 3. desember 2017 #4856 Del Skrevet 3. desember 2017 12 timer siden, Adele skrev: Ja, det er definitivt verdt pengene. Og grunnspillet er jo latterlig billig nå ift hva det var når spillgenerasjonen kom. Da kostet det rundt 499 kr, nå koster det 349 kr for standardutgaven. Bundlepakken med Katter og hunder (Expansionpakke + grunnspill) koster 499 kr (priser er tatt fra Origin). Det er billig, ettersom KH koster alene 349 kr. Den tilleggspakken kommer lillesøsteren din til å elske. Dyrene er sykt søte, og det er så mye fint i pakken. Utvidelsespakker er jo ikke et must, men det blir jo litt kjedelig å spille med bare grunnspillet. Det er jo blitt lagt til mye i løpet av årenes løp, men, det er jo bare en basepakke. Dere kan begge to spille, men da kan kun en være online. Og dere må bruke samme Origin-konto. Vet det er mange som gjør det på den måten Selv om kun en kan være online, kan dere ikke spille mot hverandre. Det å være online betyr er at dere har tilgang til Galleriet. Det er der folk legger ut det de har laget (hus, simmer, dyr). Alt i alt er The Sims 4 et veldig godt kjøp. Det er et artig spill, som kan formes slik du ønsker. Vil du ha et sykt spill - vel, da får du det. Vil du ha det søtt, da spiller du det søtt. Og i tillegg har The Sims-teamet gjort det veldig virkelighetsnært på mye, og det er veldig artig. Problemet med The Sims 3, i tillegg til utseendet, er hvor pengesluk det endte opp med å bli. All DLC som kom hadde ulik pris, og du hadde galleri der også, men det var mest EA som hadde det som sin shop der man måtte bruke ekte penger for å ta ned ting. Og de endte jo opp med å bare gi opp den spillgenerasjonen, og heller lansere The Sims 4 tidligere. Derfor ble de siste pakkene til The Sims 3 bare spyttet ut på rad og rekke. Øyparadis har jo så mye feil i seg, og noe de ikke klarer å fikse. Tusen takk for svar. Da blir det nok en fin julegave hvis vi begge kan installere og bruke det samtidig. Man må vel ikke være online for å spille? Vi kan altså ikke dra på besøk til feks dine simmer? Min sim på mitt spill kan ikke bli kjæreste med lillesøster sin sim på hennes spill? selv ikke hvis jeg kjøper 2 spill så vi begge kan være online? så hvis jeg har forstått riktig så kan man ikke spille online, kun laste ned og legge ut hus, simmer osv.. Men vi kan da bruke en og samme online konto til å laste ned feks en av dine hus, til hvert vårt spill? Tusen takk igjen for så fyldige svar. Jeg tror ikke vi blir skuffa mtp at vi har hoppet over sims 3. Men er nok lurt å kjøpe med en eller flere utvidelsespakker ja, for blir uvant å gå fra ferie, årstider og dyr til ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. desember 2017 #4857 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg gav Cassandra Goth en liten makeover Digger den CCen med brillene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4858 Del Skrevet 3. desember 2017 23 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Angrer på å ha kjøpt hund og katt. Dumme origin som ikke har noe angrerett overhode. Prøvd å spille flere ganger i dag. Men gir opp etter 5 min hver gang. Hva er det du ikke liker? Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. desember 2017 #4859 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.12.2017 den 22.06): Hva er det du ikke liker? Anonymkode: 10047...8d0 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 5. desember 2017 #4860 Del Skrevet 5. desember 2017 Dere som har spilt i det siste: hvilke pakker anbefaler dere til The Sims 4? Jeg har grunnspillet og get to work og get together, men ingen av spill-pakkene eller stæsj-pakkene. Har ikke spilt sims 4 på over ett år, men tenkte å gi det en ny sjanse nå som det har kommet flere utvidelser. Jeg er ikke så veldig opptatt av møbler og stæsj, men glad i utvidelser som går på nye måter å spille på, men samtidig glad i å kunne spille en hel familie og ikke bare en sim av gangen (work-pakken var derfor ikke noe for meg). Liker også overnaturlige elementer, særlig hvis det ligger litt skjult i spillet (det irriterer meg fortsatt at jeg mistet alle sims 3-spillene mine før jeg klarte å temme en enhjørning, lol!). Jeg kan gjerne kjøpe mer enn en pakke, men vil helst ha de som gir mest valuta for penga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå