Chiyo Skrevet 15. juli 2016 #3661 Del Skrevet 15. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere som har Dine Out/Ut og spise, får dere besøk av tenåringer i restaurantene? Jeg har flust av tenåringer rundt om i nabolagene, men de er aldri ute å se på hverken restaurantene mine eller klubbene hvis det ikke er samlinger. Restaurantene får besøk av unge voksne, voksne og eldre. Av og til kan det komme et enslig barn for å bestille seg mat (drinker - haha), men aldri noen tenåringer. Det er veldig rart syns jeg. Spesielt når en hel familie dukker opp for å spise, utenom tenåringen. Anonymkode: 48a89...de1 Hmm... nå når du sier det... nei! :o Jeg er lei at jeg får så mange gamle på listen over folk jeg kan ansette. I går døde tre av mine ansette! To av dem samtidig. Jeg vil helst ha unge folk jeg kan trene opp fordi dør ikke med en gang det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3662 Del Skrevet 17. juli 2016 Er det noen som vet hvordan jeg får vekk den svææære postkassa som er over hodet på simmen? Anonymkode: 58239...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3663 Del Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvordan jeg får vekk den svææære postkassa som er over hodet på simmen? Anonymkode: 58239...b93 Shift - tilbakesill gjenstand. Trot jeg. Enkelt med postkasse. En gang fikk simmen min et gulvteppe på hodet. Det var ikke like lett. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3664 Del Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Shift - tilbakesill gjenstand. Trot jeg. Enkelt med postkasse. En gang fikk simmen min et gulvteppe på hodet. Det var ikke like lett. Anonymkode: 10047...8d0 Tusen takk! Anonymkode: 58239...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3665 Del Skrevet 17. juli 2016 Er det noen som får til restaurant! Min restaurant hadde nesten 5 stjerner, jeg hadde to kokker som nesten kunne lage alt, alle mine ansatte var flink. Jeg tok 150% for maten. Likevel gikk jeg i minus i slutten av dagen fordi de ansatte fikk for mye i lønn. Men... man må jo passe på at de ansatte er fornøyd ellers vil de ikke jobbe for deg. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #3666 Del Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som får til restaurant! Min restaurant hadde nesten 5 stjerner, jeg hadde to kokker som nesten kunne lage alt, alle mine ansatte var flink. Jeg tok 150% for maten. Likevel gikk jeg i minus i slutten av dagen fordi de ansatte fikk for mye i lønn. Men... man må jo passe på at de ansatte er fornøyd ellers vil de ikke jobbe for deg. Anonymkode: 10047...8d0 Jeg har en femstjerners eksperimentell restaurant. Jeg har 300% fortjeneste, alle ansatte på nivå 5, sølvplakken med reklame og -10% pga friske ingredienser. I tillegg har jeg opptjent så mye poeng at jeg har maksa ut alt, som feks ekstra ansatte, rike gjester og billige ingredienser. Per nå har jeg 2 kokker, tre servitører og en vert. Alle har blitt kurset hele veien. Jeg bygde egen leilighet inn i restauranten, slik at jeg ikke drar hjem i tiden jeg "bygger meg opp". For å unngå at ansatte forsvinner må du sørge for at de bor i et hus, hvis ikke kan de bli borte når du makser ut antall tomter du har tilgjengelig i nabolagene. Sørg for å hele tiden hilse, spør hvordan det går, hjelpe til å rydde bord, anbefale retter (velg mest lønnsomt for deg!), samt gi gratis drikke til gjestene som er minst fornøyde. Kommer det en restaurantanmelder førsteprioriterer du han/henne. Du vil nok gå i minus i begynnelsen, men når maten blir verdt pengene kan du tjene flere tusen på en kveld. Jeg sørger også for å kun ha dyre ting på menyen, siden sims velger tilfeldig. På den måten tjener jeg mest per kunde. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3667 Del Skrevet 19. juli 2016 Den 17.7.2016 at 20.39, AnonymBruker skrev: Er det noen som får til restaurant! Min restaurant hadde nesten 5 stjerner, jeg hadde to kokker som nesten kunne lage alt, alle mine ansatte var flink. Jeg tok 150% for maten. Likevel gikk jeg i minus i slutten av dagen fordi de ansatte fikk for mye i lønn. Men... man må jo passe på at de ansatte er fornøyd ellers vil de ikke jobbe for deg. Anonymkode: 10047...8d0 Du kan fint ta 300% i restauranten, folk vil fortsatt synes at det er helt ålreit å betale, haha. :D Anonymkode: e9757...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3668 Del Skrevet 19. juli 2016 Den 17.7.2016 at 23.09, AnonymBruker skrev: Jeg har en femstjerners eksperimentell restaurant. Jeg har 300% fortjeneste, alle ansatte på nivå 5, sølvplakken med reklame og -10% pga friske ingredienser. I tillegg har jeg opptjent så mye poeng at jeg har maksa ut alt, som feks ekstra ansatte, rike gjester og billige ingredienser. Per nå har jeg 2 kokker, tre servitører og en vert. Alle har blitt kurset hele veien. Jeg bygde egen leilighet inn i restauranten, slik at jeg ikke drar hjem i tiden jeg "bygger meg opp". For å unngå at ansatte forsvinner må du sørge for at de bor i et hus, hvis ikke kan de bli borte når du makser ut antall tomter du har tilgjengelig i nabolagene. Sørg for å hele tiden hilse, spør hvordan det går, hjelpe til å rydde bord, anbefale retter (velg mest lønnsomt for deg!), samt gi gratis drikke til gjestene som er minst fornøyde. Kommer det en restaurantanmelder førsteprioriterer du han/henne. Du vil nok gå i minus i begynnelsen, men når maten blir verdt pengene kan du tjene flere tusen på en kveld. Jeg sørger også for å kun ha dyre ting på menyen, siden sims velger tilfeldig. På den måten tjener jeg mest per kunde. Anonymkode: 48a89...de1 Du kan også etterhvert anbefale retter til kundene, og da kan man anbefale de dyreste rettene. Anonymkode: e9757...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3669 Del Skrevet 20. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan også etterhvert anbefale retter til kundene, og da kan man anbefale de dyreste rettene. Anonymkode: e9757...1b0 Hehe, jeg skrev jo det. Anbefaler alltid de dyreste rettene, for da får tjener jeg mest selv. Et annet tips er å kun ha to-tre retter å velge mellom. Jeg har for eksempel en annen 5-stjerners restaurant (denne er ikke eksperimentell), hvor jeg kun har én forrett, to hovedretter og en dessert. Selvfølgelig det dyreste du finner på menyen. Den restauranten tjener fort 4000 i løpet av en dag. Anonymkode: 48a89...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juli 2016 #3670 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 20. juli 2016 #3671 Del Skrevet 20. juli 2016 Hver gang jeg er i galleriet så lagrer Macbooken min en haug med bilder derfra, i JPG. format. Alt ligger i "alle filer" i Finder mappen på min Macbook. Noen som vet hvorfor, og hva som kan gjøres for å stoppe det? Må stadig vekk rydde opp i filene og kaste bildene i søpla. Det er jeg ganske lei av nå. Behøver ikke trykke på bildene i galleriet en gang, det holder med å åpne galleriet og at bildene dukker opp på skjermen så er de lagret som jpg. filer i mappene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2016 #3672 Del Skrevet 20. juli 2016 1 time siden, Ole Brumm skrev: Har spilt sims 4 i snart 5 timer i strekk. Har en enslig sim. Ingen juksekoder. Jobb som kokk. Har gått fra 9000 simoloner til 6000 simoloner. - Ikke kjøpt noen møbler - Ikke kjøpt bøker (leser hos bibloteket). - Reparer selv, verken leier inn noen eller kjøper Har du et dyre ting i huset? Hvis man har dyre ting så må man betale mer i regninger tror jeg. Jeg har av og til gitt simmene mine et kjempe svært hus og latt dem beholde veldig lite penger, og så plutselig fått regning på 5000! Det jeg gjør er at jeg fisker mye for å kunne fange fisker som er verdt mye. Jeg planter og poder også. Hvis du poder glødekuler på en tomatbusk så vokser de raskt og de er verdt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juli 2016 #3673 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Chiyo skrev (På 20.7.2016 den 21.48): Har du et dyre ting i huset? Hvis man har dyre ting så må man betale mer i regninger tror jeg. Jeg har av og til gitt simmene mine et kjempe svært hus og latt dem beholde veldig lite penger, og så plutselig fått regning på 5000! Det jeg gjør er at jeg fisker mye for å kunne fange fisker som er verdt mye. Jeg planter og poder også. Hvis du poder glødekuler på en tomatbusk så vokser de raskt og de er verdt mye. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 20. juli 2016 #3674 Del Skrevet 20. juli 2016 4 minutter siden, Ole Brumm skrev: Jeg har ei lita rønne med kun det nødvendige. Dårligste og billigste. Vet at det å skrive og selge bøker gir mye penger. Samme med å selge fisk og slikt. Men, jeg ønsker å gjøre det på den riktige måten. Altså jobb, that's it. Men det funker jo ikke. Umulig å få forfremmelse når simmen er konstant sinna over noe, må på do, trøtt, ensom, mangler å fullføre noe som må til for å forfremmes. Nå hadde simmen min alt grønt. (2 dager fri, derfor), laget mat og alt som kreves. Dro på jobb med "inspirert", men plutselig så ble simmen skitten, ensom og klikket mongis på jobb og ble ikke forfremmet!! Slik er det vær gang hun drar på jobb. Jeg får lyst til å prøve selv og se hvordan det går, men... jeg ender alltid opp med å jukse. MEN en gang så hadde simmen min bare et telt og en busk, og så sov han og dusjet hos andre om natten. XD Var ikke alle some satte pris på dette da, men jeg tjente mange simeloner. På hans lille tomt dyrket jeg planter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. juli 2016 #3675 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Chiyo skrev (På 20.7.2016 den 21.58): Jeg får lyst til å prøve selv og se hvordan det går, men... jeg ender alltid opp med å jukse. MEN en gang så hadde simmen min bare et telt og en busk, og så sov han og dusjet hos andre om natten. XD Var ikke alle some satte pris på dette da, men jeg tjente mange simeloner. På hans lille tomt dyrket jeg planter. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3676 Del Skrevet 21. juli 2016 Noen som vet hvor mange barn en mannlig sim kan ha? Jeg har nemlig en serieromantiker som tydeligvis sprer frøene sine rundt om i hele nabolaget mitt. Mannen har 18(!!!) barn med en haug av kvinner. I tillegg skaffer han seg romantiske forhold med flere av simmene mine som er gift i stabile familier. Alt dette skjedde etter Ut å spise-pakken. Du kan tro det er hyggelig å få han på besøk i restauranten når hele nabolaget har følelser for han. Anonymkode: 48a89...de1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhyth Skrevet 21. juli 2016 #3677 Del Skrevet 21. juli 2016 Noen som vet om jeg kan gjøre noe for at simmen min ikke skal ha dårlig årnings? Han har hatt årnings med 4 forskjellige damer og hver gang har han ikke blitt tilfredtstilt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2016 #3678 Del Skrevet 21. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor mange barn en mannlig sim kan ha? Jeg har nemlig en serieromantiker som tydeligvis sprer frøene sine rundt om i hele nabolaget mitt. Mannen har 18(!!!) barn med en haug av kvinner. I tillegg skaffer han seg romantiske forhold med flere av simmene mine som er gift i stabile familier. Alt dette skjedde etter Ut å spise-pakken. Du kan tro det er hyggelig å få han på besøk i restauranten når hele nabolaget har følelser for han. Anonymkode: 48a89...de1 Hehe, jeg husker ikke for er over et år siden jeg gjorde det samme, men tror jeg hadde nærmere 50 barn, men så bestemte spillet seg for å slette over halvparten av dem + mammaene dems. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 25. juli 2016 #3679 Del Skrevet 25. juli 2016 Noen som vet noe om hva neste utvidelsespakke blir? Det kommer vel en til høsten? Leste i en blogg at de trodde noe overnaturlig eller pets. Håper på Pets :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #3680 Del Skrevet 25. juli 2016 12 minutter siden, Kristanna skrev: Noen som vet noe om hva neste utvidelsespakke blir? Det kommer vel en til høsten? Leste i en blogg at de trodde noe overnaturlig eller pets. Håper på Pets :D EA holder jo alt så hemmelig og legger ikke ut noen hint eller trailers før det er rett før pakkene kommer ut, så det er det vel ingen som vet. Jeg gjetter på at Pets er neste utvidelse men håper gjerne på overnaturlig eller årstider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå