Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Lousina-Mallett skrev:

Er det lovlig å dele simmer offentlig utenfor EA sitt territorium da? Sånn jeg har forstått det, er det strengt forbudt å bare poste ett bilde på facebook, uten tilstrekkelig samtykke fra EA..

Det har fantes uoffisielle fansites siden Sims 1, hvor folk har delt bilder, videoer og ting de lager til spillet som andre kan laste ned... Noen tar til og med betalt for tingene de lager. Jeg har vært del av sims-community i over ti år, siden sims 2. Aldri hørt om noen som får problemer fra EA :P du reklamerer jo bare for produktet deres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Auri skrev:

Det har fantes uoffisielle fansites siden Sims 1, hvor folk har delt bilder, videoer og ting de lager til spillet som andre kan laste ned... Noen tar til og med betalt for tingene de lager. Jeg har vært del av sims-community i over ti år, siden sims 2. Aldri hørt om noen som får problemer fra EA :P du reklamerer jo bare for produktet deres.

Ja, da så! det er jo bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.7.2016 at 13.40, Sitronmelis skrev:

Ny stæsjpakke kommer snart står det på The Sims Norge sin facebookside... Ser ut som noe hagegreier, sommer stæsj elns.. Ligger en liten videosnutt der..

Det er vel den berømmelige "Backyard stuff"... Jeg føler at EA ikke gidder å tenke litt kreativt en gang. De bare lager ti utgaver av "ting og tang i hagen". Her er en kort trailersnutt for de nærmeste tre månedene:

Jeg får krampe i kjedsomhetssenteret i hjernen min :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ardwinna skrev (På 9.7.2016 den 23.22):

Det er vel den berømmelige "Backyard stuff"... Jeg føler at EA ikke gidder å tenke litt kreativt en gang. De bare lager ti utgaver av "ting og tang i hagen". Her er en kort trailersnutt for de nærmeste tre månedene:

Jeg får krampe i kjedsomhetssenteret i hjernen min :roll:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så og på det som hint om småbarn/dyreliv i fremtiden. Men det er sikkert fordi at jeg håper det kommer noe som kan gi meg interessen for sims 4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ole Brumm skrev:

Vurdere å kjøp barne-pakken og dine out... men er så usikker på om det er verdt det :P

Barnepakken koster vel 89 kr, den er ok om du liker å spille med barn. Å den galaxy cat t-skjorta er ganske kul. Dine Out kan man vel vente på til de har nytt salg på Orign. Kjøpte den der med gjengen på sommersalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Severus skrev (På 10.7.2016 den 16.37):

Barnepakken koster vel 89 kr, den er ok om du liker å spille med barn. Å den galaxy cat t-skjorta er ganske kul. Dine Out kan man vel vente på til de har nytt salg på Orign. Kjøpte den der med gjengen på sommersalg.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange skeptikere her. Er dere sikre på at dere ikke bare har vokst fra spillet? 

Anonymkode: 5123c...cde

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 10.7.2016 den 17.23):

Det er mange skeptikere her. Er dere sikre på at dere ikke bare har vokst fra spillet? 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiller fortsatt sims 3, jeg har en tumblr hvor jeg poster bilder og historier fra spillet mitt, jeg har nylig lært meg å lage customt content... Så nei :ler: Er bare sims 4 som ikke greier å fenge meg i det hele tatt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som flere her nevner så har jeg fremdeles stor glede av sims 3 så jeg har nok ikke vokst fra sims i seg selv. Det er nok heller sims 4 som er for mye siktet inn mot yngre spillere og nybegynner-simmere. Sims 4 er nærmest spesiallagd for å passe PC'er med svak prosessor og begrenset skjermkort, sånn at EA når et større publikum. Det gjorde spillet begrenset og kjedelig med loadingscreens, små nabolag, flate tomter og bakgrunnsgrafikk som kun er til pynt (kan ikke utforskes). Sims-konseptet avanserte og ble stadig bedre frem til og med sims 3, men sims 4 var et digert tilbakesteg. Sims 4 minner veldig om sims 2 og det funker liksom ikke lenger. Da kan man jo liksågodt spille sims 2 med alle tilleggsspill og muligheter for å lage og tilpasse verdener/nabolag helt fra grunnen.
Sims 4 har gått i barndommen og blitt for enkelt og kjedelig for de mer erfarne simmerne, rett og slett. Dersom de lager sims 5 med åpen verden og mer varierende terreng som i sims 3, og plusser på husbygging og simmer som i sims 4, så vinner de meg tilbake igjen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har spilt Sims 4 to ganger og begge gangene lagde jeg en familie, men da jeg kom til å bygge hus avslutta jeg spillet og begynte med Sims 3 i stedet :fnise: er vel en vanesak. jeg synes det var gøy å lage simmer osv., men var så uvant å bygge i forhold til Sims 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder jeg på å bygge Lake house i the sims 4 :) Fant denne videoene på youtube og det var så fint :) Men lager innsjøen av basseng istedenfor da, slik at simmene kan bade :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, fresia skrev:

jeg har spilt Sims 4 to ganger og begge gangene lagde jeg en familie, men da jeg kom til å bygge hus avslutta jeg spillet og begynte med Sims 3 i stedet :fnise: er vel en vanesak. jeg synes det var gøy å lage simmer osv., men var så uvant å bygge i forhold til Sims 3..

En av de tingene jeg liker best med Sims 4 er hvor fritt det er å sette ting, selv om man har mye mindre faktiske ting da. Kunne man det i Sims 3 også? Det er så lenge siden jeg har spilt det, jeg tror iallfall ikke at jeg fant ut hvordan man gjorde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. juli 2016 at 16.37, Severus skrev:

Er det lenge til det er nytt salg på orgin? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rhyth skrev:

Er det lenge til det er nytt salg på orgin? 😊

September kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kraula skrev:

En av de tingene jeg liker best med Sims 4 er hvor fritt det er å sette ting, selv om man har mye mindre faktiske ting da. Kunne man det i Sims 3 også? Det er så lenge siden jeg har spilt det, jeg tror iallfall ikke at jeg fant ut hvordan man gjorde det. 

Jepp. Moveobjects on-koden, og så holde inn alt-knappen når man skal plassere en ting, så kan du plassere utenfor grid-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...