Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig ang. Sims 4 kritikken. Jeg har kost meg litt med det i det siste (få en arbeidsledig sim til å spare opp til å kjøpe nye hus for å pusse opp hele tiden), men helt ærlig blir det veldig krampeaktig nå. Jeg spiller mest fordi jeg prøver å tvinge meg til å like det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller med aliensimmen min og jobber innbitt med å få henne oppover på karrierestigen som lege. Når jeg har oppnådd det kommer det nok en lang pause i spillinga. Jeg er tom for ideer, noe jeg sjeldent opplevde med sims 3. Selv til å begynne med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ærlig si at jeg har sittet ganske mane timer med sims4. Jeg likte faktisk spillet godt i starten og hadde en positiv innstilling, noe som jeg har mistet nå,hehe.

Akkurat nå er jeg mest underholdt av twerkemodden nylig installerte, og det er i grunn ganske trist...

Hadde to karer som begynte å twerke helt synkront, så det så ut som de jukka på hverandre og hadde det koselig :P

Ja, det er det jeg har det morro med i sims4 for tiden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver du å utforske verdensrommet? Kanskje denne guiden kan hjelpe: http://www.carls-sims-4-guide.com/worlds/gettowork-sixam.php

Husker ikke helt hva du sa du prøver på, men hvis det er feil, hva er det du prøver? Så kan jeg finne en guide...

Jeg prøvde å få en sim til verdensrommet ja 😊 Hun hadde akkurat kommet til nivå 8 i forskerkarrieren (har aldri kommet til topps med noen simmer før), så skulle hun mekke på kaffekokeren og da døde hun 😡 Så nå tror jeg ikke at jeg orker å prøve mer, er så vanvittig kjedelig og måtte starte på nytt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Tyttebæra skrev (På 13.10.2015 den 17.53):

Jeg prøvde å få en sim til verdensrommet ja Hun hadde akkurat kommet til nivå 8 i forskerkarrieren (har aldri kommet til topps med noen simmer før), så skulle hun mekke på kaffekokeren og da døde hun Så nå tror jeg ikke at jeg orker å prøve mer, er så vanvittig kjedelig og måtte starte på nytt :fnise:

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke kode til å komme deg til tops i jobben.

Først aktiver testingcheats true. Så skriver du inn "stats.set_skill_level Major_RocketScience 10" Klipp og lim dette, bruk "Ctrl + v" for å lime inn i spillet, altså når du har kodeboksen opp.

Da har du nivå 10 i det du trenger og kan reise til verdensrommet.

Åh, tusen takk! Jeg kan sikkert endre det tallet hvis jeg vil også? Så jeg kan fortsette på nivå 8 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk! Jeg kan sikkert endre det tallet hvis jeg vil også? Så jeg kan fortsette på nivå 8 også?

Du kan bruke kode til å komme deg til tops i jobben. 

Først aktiver testingcheats true. Så skriver du inn "stats.set_skill_level Major_RocketScience 10" Klipp og lim dette, bruk "Ctrl + v" for å lime inn i spillet, altså når du har kodeboksen opp. 

Da har du nivå 10 i det du trenger og kan reise til verdensrommet. 

Den koden er ikkje for å få forfremmelse, men for å få "skills" :) For å få forfremmelse, må du bruke koden "careers.promote scientist" 

Her er dei aller fleste kodane:

http://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.php 

Lukke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Tyttebæra skrev (På 13.10.2015 den 18.22):

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det virker som om The Sims folka har skjønt at det skal litt til før folk kjøper "Gøy Med Gjengen", så nå har de begynt med litt blogginnlegg om det og slike ting. Og det dumme er.. At det funker som faen. Jeg har sykt lyst på den nye byen nå, hahah :( Den virker awesome. Så jeg tror faktisk jeg kommer til å kjøpe pakken.....ÅÅåååh jeg er så lettpåvirkelig.  :sur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Har akkurat begynt å spille Sims igjen. Må si at jeg savner endel med Sims 3 altså. Enn så lenge koser jeg meg med å spille med denne legesimmen, ble passe fornøyd med henne :) post-83180-0-98474500-1445524866_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg på en enkel måte hvordan jeg får lastet ned nye klær, frisyrer, hårfarger, sminke, øyenfarge osv??

Har prøvd og prøvd, men de pakkene åpner seg ikke sånn som på the sims 3. Der så jeg jo alt jeg hadde lastet ned og.

Prøvd å lese på nett, men blir ikke klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg på en enkel måte hvordan jeg får lastet ned nye klær, frisyrer, hårfarger, sminke, øyenfarge osv??

Har prøvd og prøvd, men de pakkene åpner seg ikke sånn som på the sims 3. Der så jeg jo alt jeg hadde lastet ned og.

Prøvd å lese på nett, men blir ikke klokere.

Her https://www.youtube.com/results?search_query=sims+4+how+to+install+custom+content

Anonymous poster hash: 6ccd9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange her som spiller sims 4 på mac? Fungerer det isåfall bra?

Jeg hadde sims 3 til min gaamle macbook pro (fra 2009 heheh) og det ble mye lagging etter en stund.. Det ble så ille at jeg ikke orket å spille det lenger.. 

Anonymkode: 7178d...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sims 3 til min gaamle macbook pro (fra 2009 heheh) og det ble mye lagging etter en stund.. Det ble så ille at jeg ikke orket å spille det lenger.. 

Jeg spiller sims 4 på en macbook pro fra 2010, og det lagger noe voldsomt så fremt jeg ikke kjører kvaliteten helt ned på et minimum. Da er det jo også litt kjedelig å spille når grafikken blir såpass dårlig.

Anonymkode: 0dcf7...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min macbook pro er fra 2012, og jeg kan spille sims 4 fint på den (når jeg en sjelden gang gidder). Grunnen til at sims 3 på mac funket så utrolig dårlig er fordi EA ikke lagde en egen Mac versjon; istedet skapte de en fake C:drive som gjorde at man spilte Windows-spillet på en måte. Jeg har Windows installert på en del av harddisken kun for å spille sims 3; det kan jeg nå spille med en HD mod, mens jeg i Mac-modus måtte ha all grafikken på det laveste. Sims 4 derimot har faktisk en egen versjon spesielt til Mac, og fungerer derfor mye bedre

Endret av Auri
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på min gamle mac fra 2012. Jeg har forøvrig kjøpt med ny SSD-disk så det går kjemperaskt! Sims 3 var helt forferdelig med macen, bare lagg og lang loading. Ikke med Sims 4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...