SiMa Skrevet 17. juni 2015 #2601 Del Skrevet 17. juni 2015 Savner å kunne lage dammer! Elsket å lage dammer i hagen :'( Det går an å finne en ferdig laget i buydebug, men de er så stygge. Elsker å lage mine egne. og halvvegger!! Det savner jeg. Skjønner ikke hvorfor de fjernet det :S Jeg savner også halvvegger. Jeg har løst det ved å laste ned disse vinduene: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4-objects/search/seamless%20window/. Når jeg har på bb.moveobjects og bruker bare midtstykket fra det mellomstore vinduet får jeg plassert det helt øverst på veggen, da ser det i alle fall ut som en halvvegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 17. juni 2015 #2602 Del Skrevet 17. juni 2015 Savner å kunne lage dammer! Elsket å lage dammer i hagen :'( Det går an å finne en ferdig laget i buydebug, men de er så stygge. Elsker å lage mine egne. og halvvegger!! Det savner jeg. Skjønner ikke hvorfor de fjernet det :S Jeg savner også halvvegger. Jeg har løst det ved å laste ned disse vinduene: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4-objects/search/seamless%20window/. Når jeg har på bb.moveobjects og bruker bare midtstykket fra det mellomstore vinduet får jeg plassert det helt øverst på veggen, da ser det i alle fall ut som en halvvegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 17. juni 2015 #2603 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg savner også halvvegger. Jeg har løst det ved å laste ned disse vinduene: http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4-objects/search/seamless%20window/. Når jeg har på bb.moveobjects og bruker bare midtstykket fra det mellomstore vinduet får jeg plassert det helt øverst på veggen, da ser det i alle fall ut som en halvvegg. oh det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tipset. Brukte å ha en halvvegg ved doen, dersom den doen sto alene på en vegg. For det ser så himla tomt og stusslig ut når det står en do der, og en plante ser stygt ut ved siden av. MEN om du tar en halvvegg ved doen, for så å sette en plante der, så ser det mye finere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 18. juni 2015 #2604 Del Skrevet 18. juni 2015 For å få ting større buker du ctrl+å, for å gjøre dem mindre igjen bruker ctrl+tasten til høyre over å. Tusen hjertelig takk! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 20. juni 2015 #2605 Del Skrevet 20. juni 2015 Går det an å låse dørene i sims 4? Sånn at bare bestemte simmer kan gå gjennom en dør, så for eksempel barna ikke har tilgang til foreldresoverommet? Finner ingen sånn funksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 20. juni 2015 #2606 Del Skrevet 20. juni 2015 Går det an å låse dørene i sims 4? Sånn at bare bestemte simmer kan gå gjennom en dør, så for eksempel barna ikke har tilgang til foreldresoverommet? Finner ingen sånn funksjon. Det går kun om du laster ned en mod for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 21. juni 2015 #2607 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Det går kun om du laster ned en mod for det. Vet du hvor jeg finner en sånn mod? Er den trygg å bruke? Edit: ser jeg har stilt det spørsmålet før, og fått svar. Endret 21. juni 2015 av SiMa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 21. juni 2015 #2608 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg har oppdaget en ting. Omsider. Når jeg laster ned fra tsr står det ofte at ting er del av et sett. Når jeg da klikker på "vis hele" kan jeg laste ned alt på en gang som en zip. Jeg har lastet ned en og en ting, og det har jo tatt en evighet. Deler det her i tilfellet jeg ikke er den eneste som har vært treg med å skjønne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 21. juni 2015 #2609 Del Skrevet 21. juni 2015 Hva gjør dere når husstanden er blitt stor? Den eldste datteren er gift, og nå prøver de å få barn. Hun har tre søsken + foreldre, så det er jo ikke rom for mer enn ett barn. Går det an å flytte med bare deler av familien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 21. juni 2015 #2610 Del Skrevet 21. juni 2015 Hva gjør dere når husstanden er blitt stor? Den eldste datteren er gift, og nå prøver de å få barn. Hun har tre søsken + foreldre, så det er jo ikke rom for mer enn ett barn. Går det an å flytte med bare deler av familien? Jepp, gå til husstandsadministratoren i verdensbildet, der kan du dele den opp. Jeg gjør alltid det når et barn blir voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 23. juni 2015 #2611 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg må stadig lage nye utfordringer for meg selv for å gjøre spillet gøy. Nå har jeg laget ei smellfeit dame som er lat, glad i mat og munter (heldigvis), og jeg skal få henne til å bli tynn. Hun er kokk, så hun må lage dritmye mat hver dag (og spise det, hehehe), i tillegg til at huset hennes trengs å pusses opp. Blir mye jobb for henne, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 23. juni 2015 #2612 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg har nå gått banans med mods Lastet ned 5 gameplay mods, og en haaaug med tinger Håper sims blir artigere å spille nå. Venter fortsatt på årstider og pets. Og ikke minst, småbarn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 23. juni 2015 #2613 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg har nå gått banans med mods Lastet ned 5 gameplay mods, og en haaaug med tinger Håper sims blir artigere å spille nå. Venter fortsatt på årstider og pets. Og ikke minst, småbarn!!! Hvilke/hva slags gameplay mods har du lastet ned? Jeg har ikke tatt sjansen på å laste ned annet enn ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 23. juni 2015 #2614 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ikke testet de ut enda. Men har en for å låse dører, "twinkling eyes" (alle orginale øynene får mer "glitter"), jobber som ungdommer har kan nå også voksne jobbe som. For eksempel barnevakt, bare ungdommer kan ha den deltidsjobben, men med modsen så kan også voksne det! Gleder meg til å bruke den! Har en "story" planlagt allerede, ei alenemor med 4 unger som kun har tid til deltidsjobb og er fattig :D også lastet jeg ned superspeed (den er litt glitchy sa han på videoen) og shortcuts, altså du trenger bare å skrive "m" også er koden for "bb.moveobjects on" på, skriver du "m" en gang til så er den av. GENIALT! Jeg legger ved link til noen av videoen hvor jeg fant kodene. Du kan også få se en liten smakebit av hvordan de funker i disse videoene. Vanskelig å huske på eksakt hvilken video som beskriver hvilken kode, og noen har flere som jeg bare overså. Link til mods-siden er under videoene. Det trur jeg er alle gameplay mods. MEN! ikke slutt å les! det er en GENIAL mods som jeg skal laste ned snart. Den er så syk kul at det er geinalt. SCHOOL MODS!!!! Du må ha "get to work" for at denne skal funke. Du kan følge barn og tenåringer til skolen, akkurat som en lege drar på sykehuset!!!! Jeg er så gira over den, sorry for det Det er en video hvor du får en rask forklaring i starten hva du trenger (må laste ned skolene i galleriet) og alt det praktiske: Resten av videoen er en "lets play", hvor du får se hva det går ut på. under videoen så er det link til en tutorial, hvor du lærer å installere mods, dersom du ikke allerede vet hvordan. Iiik jeg elsker mods Holder på å laster ned div klær for unger, for jeg har ingen CC for de, kun voksne. Jeg anbefaler å lage mapper i mods mappen. For eksempel "klær, møbler, hår, playmods" etc. Jeg har mine gameplay mods i egne undermapper også, slik at det er lett å finne den ene mods du er lei av, for så å slette den. Dersom det er en CC eller mods pakke med 9 dekorasjoner i et bestemt tema, så lager jeg en egen mappe for det, i tilfelle jeg irriterer meg over en stygg lampe som jeg aldri bruker. Da kan jeg lett finne den og slette den, uten å må slette 20 andre randome ting ved uhell, eller ender opp med å slette hele dritten fordi jeg ikke finner den. Du kan også bare kaste alt i en mappe, om du ikke gidder å holde orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 23. juni 2015 #2615 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ikke testet de ut enda. Men har en for å låse dører, "twinkling eyes" (alle orginale øynene får mer "glitter"), jobber som ungdommer har kan nå også voksne jobbe som. For eksempel barnevakt, bare ungdommer kan ha den deltidsjobben, men med modsen så kan også voksne det! Gleder meg til å bruke den! Har en "story" planlagt allerede, ei alenemor med 4 unger som kun har tid til deltidsjobb og er fattig :D også lastet jeg ned superspeed (den er litt glitchy sa han på videoen) og shortcuts, altså du trenger bare å skrive "m" også er koden for "bb.moveobjects on" på, skriver du "m" en gang til så er den av. GENIALT! Jeg legger ved link til noen av videoen hvor jeg fant kodene. Du kan også få se en liten smakebit av hvordan de funker i disse videoene. Vanskelig å huske på eksakt hvilken video som beskriver hvilken kode, og noen har flere som jeg bare overså. Link til mods-siden er under videoene. Det trur jeg er alle gameplay mods. MEN! ikke slutt å les! det er en GENIAL mods som jeg skal laste ned snart. Den er så syk kul at det er geinalt. SCHOOL MODS!!!! Du må ha "get to work" for at denne skal funke. Du kan følge barn og tenåringer til skolen, akkurat som en lege drar på sykehuset!!!! Jeg er så gira over den, sorry for det Det er en video hvor du får en rask forklaring i starten hva du trenger (må laste ned skolene i galleriet) og alt det praktiske: Resten av videoen er en "lets play", hvor du får se hva det går ut på. under videoen så er det link til en tutorial, hvor du lærer å installere mods, dersom du ikke allerede vet hvordan. Iiik jeg elsker mods Holder på å laster ned div klær for unger, for jeg har ingen CC for de, kun voksne. Jeg anbefaler å lage mapper i mods mappen. For eksempel "klær, møbler, hår, playmods" etc. Jeg har mine gameplay mods i egne undermapper også, slik at det er lett å finne den ene mods du er lei av, for så å slette den. Dersom det er en CC eller mods pakke med 9 dekorasjoner i et bestemt tema, så lager jeg en egen mappe for det, i tilfelle jeg irriterer meg over en stygg lampe som jeg aldri bruker. Da kan jeg lett finne den og slette den, uten å må slette 20 andre randome ting ved uhell, eller ender opp med å slette hele dritten fordi jeg ikke finner den. Du kan også bare kaste alt i en mappe, om du ikke gidder å holde orden. Del det her på den sims-nedlastninger tråden som SiMa lagde a! :D Et par av de her har jeg ikke sett før, åhh nå vil jeg jo bare spille. Men jeg må vente til i morgen, blergh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 23. juni 2015 #2616 Del Skrevet 23. juni 2015 Del det her på den sims-nedlastninger tråden som SiMa lagde a! :D Et par av de her har jeg ikke sett før, åhh nå vil jeg jo bare spille. Men jeg må vente til i morgen, blergh. Den tråden har jeg ikke hørt om... Må se om finner den, og om jeg husker det i morgen så kan jeg legge inn samme post der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 26. juni 2015 #2617 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvor lenge er babyene babyer? Jeg har satt simmene på langt liv, men synes alltid det tar så lang tid før de blir barn, så jeg har alltid latt dem vokse opp "før tiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 26. juni 2015 #2618 Del Skrevet 26. juni 2015 Tror at de er babyer i en uke eller no på langt liv. Lenge er det ihvertfall, og det blir fort kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 27. juni 2015 #2619 Del Skrevet 27. juni 2015 Har ikke testet de ut enda. Men har en for å låse dører, "twinkling eyes" (alle orginale øynene får mer "glitter"), jobber som ungdommer har kan nå også voksne jobbe som. For eksempel barnevakt, bare ungdommer kan ha den deltidsjobben, men med modsen så kan også voksne det! Gleder meg til å bruke den! Har en "story" planlagt allerede, ei alenemor med 4 unger som kun har tid til deltidsjobb og er fattig :D også lastet jeg ned superspeed (den er litt glitchy sa han på videoen) og shortcuts, altså du trenger bare å skrive "m" også er koden for "bb.moveobjects on" på, skriver du "m" en gang til så er den av. GENIALT! Jeg legger ved link til noen av videoen hvor jeg fant kodene. Du kan også få se en liten smakebit av hvordan de funker i disse videoene. Vanskelig å huske på eksakt hvilken video som beskriver hvilken kode, og noen har flere som jeg bare overså. Link til mods-siden er under videoene. Det trur jeg er alle gameplay mods. MEN! ikke slutt å les! det er en GENIAL mods som jeg skal laste ned snart. Den er så syk kul at det er geinalt. SCHOOL MODS!!!! Du må ha "get to work" for at denne skal funke. Du kan følge barn og tenåringer til skolen, akkurat som en lege drar på sykehuset!!!! Jeg er så gira over den, sorry for det Det er en video hvor du får en rask forklaring i starten hva du trenger (må laste ned skolene i galleriet) og alt det praktiske: Resten av videoen er en "lets play", hvor du får se hva det går ut på. under videoen så er det link til en tutorial, hvor du lærer å installere mods, dersom du ikke allerede vet hvordan. Iiik jeg elsker mods Holder på å laster ned div klær for unger, for jeg har ingen CC for de, kun voksne. Jeg anbefaler å lage mapper i mods mappen. For eksempel "klær, møbler, hår, playmods" etc. Jeg har mine gameplay mods i egne undermapper også, slik at det er lett å finne den ene mods du er lei av, for så å slette den. Dersom det er en CC eller mods pakke med 9 dekorasjoner i et bestemt tema, så lager jeg en egen mappe for det, i tilfelle jeg irriterer meg over en stygg lampe som jeg aldri bruker. Da kan jeg lett finne den og slette den, uten å må slette 20 andre randome ting ved uhell, eller ender opp med å slette hele dritten fordi jeg ikke finner den. Du kan også bare kaste alt i en mappe, om du ikke gidder å holde orden. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan laste ned disse modsene. Det står at jeg må ha en konto der, men når jeg klikker på "create account" får jeg bare en feilmelding. Kan de lastes ned fra andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 27. juni 2015 #2620 Del Skrevet 27. juni 2015 Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan laste ned disse modsene. Det står at jeg må ha en konto der, men når jeg klikker på "create account" får jeg bare en feilmelding. Kan de lastes ned fra andre steder? Jeg lagde meg konto den dagen jeg skrev den posten... prøv igjen om en min, kanskje det går da? Vet ikke om de har postet de modsene andre steder. Men du kan prøve å google navnet på brukeren og se om det dukker opp en annen nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå