Gjest imperio Skrevet 16. juni 2015 #2581 Del Skrevet 16. juni 2015 Holder på å bygger et hus nå. Og noe av det jeg savner og ønsker er; Mindre bord til soverommet, de som vi har nå er jo diger! Ser så stygt ut når bordet er høyere enn senga. Nye gardiner og matter - de som er der er stygge! Flere bordlamper - de som er der er stygge og ubrukelige! Trenger flere FINE taklamper også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. juni 2015 #2582 Del Skrevet 16. juni 2015 Dere som venter på at spillet/pakkene kommer på salg, vet dere omtrent når dette skjer? Om noen uker eller om noen år? Alt som har vært ute så langt, muligens med unntak av party-pakken (vet ikke angående den) har vært på salg opp til flere ganger, så det tar nok ikke veldig lang tid. Tipper en måned eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 16. juni 2015 #2583 Del Skrevet 16. juni 2015 Alt som har vært ute så langt, muligens med unntak av party-pakken (vet ikke angående den) har vært på salg opp til flere ganger, så det tar nok ikke veldig lang tid. Tipper en måned eller noe Aldri sett ut i naturen på salg heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 16. juni 2015 #2584 Del Skrevet 16. juni 2015 Både på jobben og ut i naturen er på salg hos origin nå. Iallefall hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 16. juni 2015 #2585 Del Skrevet 16. juni 2015 Alt som har vært ute så langt, muligens med unntak av party-pakken (vet ikke angående den) har vært på salg opp til flere ganger, så det tar nok ikke veldig lang tid. Tipper en måned eller noe Sparer du mye ved å kjøpe det på salg? Gleder meg til den nye pakken som kommer i dag, og må nok spare litt på å vente hvis jeg skal tøyle utålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. juni 2015 #2586 Del Skrevet 16. juni 2015 Aldri sett ut i naturen på salg heller. Har sett den til 25% avslag tidligere, og den er på salg nå Sparer du mye ved å kjøpe det på salg? Gleder meg til den nye pakken som kommer i dag, og må nok spare litt på å vente hvis jeg skal tøyle utålmodigheten. Kan spare opp til 75%, men 25 og 50% salg er det de har oftest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 16. juni 2015 #2587 Del Skrevet 16. juni 2015 Gjett hvem som hadde bursdag på søndag da, og Sims 4 er på salg til 50% på origin. På jobben er 25%salg. Og jeg har sommerferie. Perfekt! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 16. juni 2015 #2588 Del Skrevet 16. juni 2015 ^Så bra! :D Ååh jeg lagde et hus i går som jeg ble sykt fornøyd med! Fikk endelig satt meg inn i moveobjects, så jeg fikk satt litt mer særpreg på det enn jeg pleier. Det var gøy! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 16. juni 2015 #2589 Del Skrevet 16. juni 2015 Er det noen som vet hvorfor ikke testingcheats fungerer lengre? For å få opp alt av humør grønt Fungerer ikke å trykke på postkassa lengre, funka før oppdateringen kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 16. juni 2015 #2590 Del Skrevet 16. juni 2015 ^Det funker hos meg. Mulig du har fått en bug? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenkråke Skrevet 16. juni 2015 #2591 Del Skrevet 16. juni 2015 Hei med-simmere Jeg har veldig lyst til å prøve å laste ned noen hus fra Galleriet/Nettfellesskapet. Men hvor sikkert er det? Er det fare for at det kommer med virus som ødelegger maskina? Eller kjedelige bugs? Vidunderlig Veranda ser ganske fint ut. Men jeg hadde håpet på at vi ville få boblebad i en gratis oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 16. juni 2015 #2592 Del Skrevet 16. juni 2015 Hei med-simmere Jeg har veldig lyst til å prøve å laste ned noen hus fra Galleriet/Nettfellesskapet. Men hvor sikkert er det? Er det fare for at det kommer med virus som ødelegger maskina? Eller kjedelige bugs? Vidunderlig Veranda ser ganske fint ut. Men jeg hadde håpet på at vi ville få boblebad i en gratis oppdatering. Tror ikke du trenger å bekymre deg for virus/bugs hvis du passer på at du ikke laster ned ting med mye CC. Jeg har hvertfall lastet ned mye fra galleriet, uten CC, og det har alltid gått fint Åh nå syns jeg de bruker lang tid på å legge ut den stæsj-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 16. juni 2015 #2593 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Savner å kunne lage dammer! Elsket å lage dammer i hagen :'( Det går an å finne en ferdig laget i buydebug, men de er så stygge. Elsker å lage mine egne. og halvvegger!! Det savner jeg. Skjønner ikke hvorfor de fjernet det :S Endret 16. juni 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 16. juni 2015 #2594 Del Skrevet 16. juni 2015 Håper det er greit at jeg poster dette her! Det er en simmer som heter Hayley (http://loobysims.tumblr.com/), hun har i mange måneder hatt en donation drive gående, hun trenger en ny rullestol og andre hjelpemidler og det koster masse penger. Håper noen her har noen kroner å gi, hun er så nærme målet nå (etter over et år med innsamling). Denne jenta er helt herlig, og jeg håper dere vil bidra litt! Står mer info om sykdommen hennes og hva hun trenger pengene til på linken her: http://www.gofundme.com/wheelchair4hayley Hvis dere vil bruke paypal så er det link til det via tumblr-siden hennes Har begynt å prate litt med henne i det siste, og hun er ei skikkelig søt og herlig jente, ikke noe scam Drar frem denne igjen jeg... Hayley mangler bare 170 pund! Så om du har ti kroner til overs, så hjelper hver eneste lille krone 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkenkråke Skrevet 16. juni 2015 #2595 Del Skrevet 16. juni 2015 Tror ikke du trenger å bekymre deg for virus/bugs hvis du passer på at du ikke laster ned ting med mye CC. Jeg har hvertfall lastet ned mye fra galleriet, uten CC, og det har alltid gått fint Åh nå syns jeg de bruker lang tid på å legge ut den stæsj-pakken. Takk for svar bippo! Da skal jeg se om jeg får det til. Det er så mange fine tomter der inne ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 16. juni 2015 #2596 Del Skrevet 16. juni 2015 Juhu, perfect patio stuff er ute nå Håper det følger med mange fine ting. Kult at de kan ha årnings i boblebadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 16. juni 2015 #2597 Del Skrevet 16. juni 2015 Hvorfor får jeg av og til denne beskjeden når jeg skal lagre en ny sim? Navnet inneholder da ingen suspekte ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartfilia Skrevet 17. juni 2015 #2598 Del Skrevet 17. juni 2015 Kjøpte Vidunderlig Veranda pakken igår, men fikk ikke tatt en titt på den før nå pga. jeg skulle recorde det. Synes denne pakken var mye bedre enn Luksusparty, flere items og synes de ser veldig fine ut også. Veldig moderne :D Men likte ikke de to nye hårene så mye, og klærne (bortsett fra en topp & badedrakt) var litt kjedelige Tenkte å bygge ett slags "public pool" eller hva det kalles i Newcrest med de nye tingene nå :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 17. juni 2015 #2599 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvordan endrer man størrelsen på ting? Syns de fineste plantene er så små. Har prøvd å trykke shift + ] Men det går ikke. Plantene bare flytter seg lenger opp i luften så de ikke står på bakken lenger :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 17. juni 2015 #2600 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvordan endrer man størrelsen på ting? Syns de fineste plantene er så små. Har prøvd å trykke shift + ] Men det går ikke. Plantene bare flytter seg lenger opp i luften så de ikke står på bakken lenger :-/ For å få ting større buker du ctrl+å, for å gjøre dem mindre igjen bruker ctrl+tasten til høyre over å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå