Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Hmm... jeg trodde alt var piler, så jeg må nok se litt nærmere på det der :) takk

Og der fant jeg ut av det :danse:  kula lager bue (inn/ut) og pila som peker opp senker taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor funker ikke noen av kodene får å gjøre alle behovene grønne?

Kva for ein kode brukar du då? Du må skrive testingcheats on, og så høgreklikke på simmen eller postkassen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva for ein kode brukar du då? Du må skrive testingcheats on, og så høgreklikke på simmen eller postkassen. :)

Har prøvd både testingcheats og stats.fill_commodities_household, men ingen av kodene funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du har testingcheats on og høyreklikker på en sim? Å bare skrive koden holder ikke; du må høyreklikke på en sim eller postkassa, da kommer det opp en meny hvor det står bl.a. cheat needs.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når du har testingcheats on og høyreklikker på en sim? Å bare skrive koden holder ikke; du må høyreklikke på en sim eller postkassa, da kommer det opp en meny hvor det står bl.a. cheat needs.

Jeg har prøvd det, testing cheats er on, men det skjer ingenting om jeg høyreklikker på simmen eller postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å "låse" rommene, dvs bestemme at bare foreldrene skal kunne gå inn på foreldresoverommet? Hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd det, testing cheats er on, men det skjer ingenting om jeg høyreklikker på simmen eller postkassa.

Samme skjer hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg ikke, da er det noe galt med spillet deres :/ Det skal komme opp en meny med testingcheats on og høyreklikk. Har du noen mods installert? (altså ikke klær og sånt, men modder som påvirker selve spillet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kjenner at jeg bare er så skuffa over ts4. Ja, spillet kjører bedre, men for en som ikke hadde så store problemer med ts3, så føles firer 'n ut som en demo. Selv om det kommer tilleggspakker og alt til dette spillet så tror jeg faktisk ikke at jeg kommer til å bli glad i det, det er rett og slett alt for begrenset.

Jeg har spilt med jevne mellomrom siden det kom ut, og kjøpt begge pakkene, men det er jo bare dritkjedelig... :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Det er så kjedelig  i kveld, så jeg har spilt sims i 6 timer  :fnise:  Eller.. ikke spilt, bygd hus. Det er langt i fra ferdig, da jeg er perfeksjonist og blir aldri fornøyd. Holder på med hagen akkurat nå, aner ikke hva jeg skal gjøre på forsiden av huset, for plantene i spillet er så stygge og svært få å velge imellom. 

Jeg planlegger aldri på forhånd. Hater å spille med store hus, for det blir så stort og uoversiktlig. Men liker å bygge store hus.
Vet ikke om jeg skal gjøre ferdig dette huset, slette det eller hva som skjer. Vanligvis så går jeg lei innen jeg er ferdig med utsiden, og orker ikke å gjøre innsiden så da blir det bare slettet. 

Dette er kveldens 2 hus, den første ble halvferdig så slettet  :fnise:

Hater forsiden på huset. Men baksiden ble litt kult, med bassenget på toppen, og den lille hagen. Litt stygg vinkel på forsiden, men orket ikke å styre med å ta bilde. 

post-90797-0-91198000-1433553866_thumb.j

post-90797-0-23960900-1433553868_thumb.j

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Og der gikk jeg lei :(

Ødela hele forsiden med crappy hage arbeid. Fader altså. 

Får lagre og avslutte, får se om jeg sletter det eller prøver å fikse det i morgen. Orker ikke mer sims i kveld, får nå ble jeg sint  :fnise:

post-90797-0-61847500-1433555469_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir jo aldri kindappet av aliens jo! :bond: 

Jeg har jukset meg til en satelitt og kontaktet dem hver kveld. Jeg har besøkt en annen planet og tatt med meg ting hjem. Jeg har brukt teleskop. Jeg har jukset meg til toppen av forsker karrieren! Nothing! Nada! :grine:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir jo aldri kindappet av aliens jo! :bond:

Jeg har jukset meg til en satelitt og kontaktet dem hver kveld. Jeg har besøkt en annen planet og tatt med meg ting hjem. Jeg har brukt teleskop. Jeg har jukset meg til toppen av forsker karrieren! Nothing! Nada! :grine:

Samme her :/ Ble kidnappet hele tiden da pakka først kom ut, men så fiksa de spillet sånn at det ikke skulle skje like ofte. Så når jeg faktisk ville bli kidnappet nå (spilte som mann og ville at han skulle bli gravid) så ble keg aldri kidnappet :/ Nå er mannen gammel, så jeg lot søstra hans videreføre generasjonen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :/ Ble kidnappet hele tiden da pakka først kom ut, men så fiksa de spillet sånn at det ikke skulle skje like ofte. Så når jeg faktisk ville bli kidnappet nå (spilte som mann og ville at han skulle bli gravid) så ble keg aldri kidnappet :/ Nå er mannen gammel, så jeg lot søstra hans videreføre generasjonen istedet.

Jeg hadde en gammel mann som ble kidnappet av aliens, og faktisk ble gravid, men det var før spillet ble fiksa så det ikke skulle være like mange kidnappinger og graviditeter.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få flere nivåer i samme etasje, som for eksempel tre trappetrinn opp til kjøkkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to ancient Greece! :laugh:  Yihaa! #greek er gode greier. Lager en helt gresk by! Skulle hatt noen fine kostymer da.  :skya:

post-31554-0-24913500-1433711160_thumb.p

post-31554-0-94232800-1433711199_thumb.p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun her har mye kult CC, med link til alt i beskrivelsen :)

Utrolig kult! Har ikke lastet ned noe enda, men det virket fristende. Lurer bare på hvordan det blir med simmene "live". Kan se for meg at hodet til simmene havner under puta, og at noen av rommene hun lager blir for trange til at simmene kommer seg forbi? :/

Anonymous poster hash: 7f9f6...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...