Tyttebæra Skrevet 19. mai 2015 #2441 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvor er den hemmelige Hagen? Og hvordan kommer jeg meg dit? Har kun funnet skogsglenna jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 19. mai 2015 #2442 Del Skrevet 19. mai 2015 den nye kommer ut senere i dag. Anonymous poster hash: 01e99...4c4 Når i dag kommer den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 19. mai 2015 #2443 Del Skrevet 19. mai 2015 Simmen min er sykepleier i legekarrieren. Men noen ganger hvis jeg skal undersøke en pasient for å få bedre sjanse til å stille en diagnose, så er det ikke flere undersøkelser jeg kan gjøre? Hva kan jeg gjøre for å få en bedre diagnose da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 19. mai 2015 #2444 Del Skrevet 19. mai 2015 Simmen min er sykepleier i legekarrieren. Men noen ganger hvis jeg skal undersøke en pasient for å få bedre sjanse til å stille en diagnose, så er det ikke flere undersøkelser jeg kan gjøre? Hva kan jeg gjøre for å få en bedre diagnose da? Jeg lar dem gå flere ganger på mølla eller i røntgenmaskinen, eller så venter jeg litt og hjelper en annen pasient frem til det kommer opp nye alternativer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 19. mai 2015 #2445 Del Skrevet 19. mai 2015 Hvor er den hemmelige Hagen? Og hvordan kommer jeg meg dit? Har kun funnet skogsglenna jeg http://www.carls-sims-4-guide.com/worlds/granitefalls-hermit.phphåper det hjelper deg og at det var det du mente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 19. mai 2015 #2446 Del Skrevet 19. mai 2015 http://www.carls-sims-4-guide.com/worlds/granitefalls-hermit.phphåper det hjelper deg og at det var det du mente Åjaa, trodde den var i original spillet jeg. Har ikke ut i naturen Men er det flere hemmelige steder man kan finne i hovedspillet/på jobben pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyttebæra Skrevet 19. mai 2015 #2447 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg lar dem gå flere ganger på mølla eller i røntgenmaskinen, eller så venter jeg litt og hjelper en annen pasient frem til det kommer opp nye alternativer. Takk! Da skal jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. mai 2015 #2448 Del Skrevet 19. mai 2015 Luksusparty er ute nå, koster 89kr og det er en trailer ute her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 19. mai 2015 #2449 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Åjaa, trodde den var i original spillet jeg. Har ikke ut i naturen Men er det flere hemmelige steder man kan finne i hovedspillet/på jobben pakken? Jeg har i allefall funnet den jeg linket til nå, og 2 til. Skogsglenna og den andre husker jeg ikke navnet på i farta. Man finner inngangen i parken i Oasis Spring Hvis man ikke har låst den opp tidligere må man ha level 10 i fingerferdighet for å kunne slå opp inngangen her fant jeg guide; http://simsvip.com/2014/09/03/guide-how-to-unlock-the-sims-4s-hidden-lots/forgotten grotto heter den Endret 19. mai 2015 av Nettejea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2450 Del Skrevet 19. mai 2015 Jepp. Satt selv på Gardemoen med laptopen forrige uke, og på toget og. Når jeg er ikke er konsentrert nok til å lese, er sims greit tidsfordriv. Ville du reagert med samme nedlatenheten om det var et mobilspill, eller kabal? Hun hadde vel bare mer lyst til det enn å legge kabal, løse kryssord eller glo tomt ut vinduet. Hver sin lyst når det kommer til å fylle den kjedelige tiden på en flytur, så why not. Glemte å skrive at vi satt på et fly som hadde alt fra nyeste tv serier til filmer som går på kino og spill til og med, rett forran nesa på oss (tv skjerm bak hvert sete)Anonymous poster hash: 73d0b...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 19. mai 2015 #2451 Del Skrevet 19. mai 2015 Noen som ser på sims-"serier" på YouTube? Har blitt helt hekta på Thesimssupply! Forslag til flere kanaler jeg kan se på? Helst gutter, synes det er litt slitsomt å høre på jenter av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. mai 2015 #2452 Del Skrevet 19. mai 2015 Glemte å skrive at vi satt på et fly som hadde alt fra nyeste tv serier til filmer som går på kino og spill til og med, rett forran nesa på oss (tv skjerm bak hvert sete)Anonymous poster hash: 73d0b...bcc Om man er hekta på sims eller TV-serier går vel ut på det samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2453 Del Skrevet 19. mai 2015 Siden det var noen som ville se flere hus, så legger jeg like godt ved bilder av butikk/huset jeg lagde. Er ikke heeelt ferdig enda, men det er et kunstgalleri/en maleributikk. Har lastet ned den modden som gjør at man kan låse dører (link), så det er kjempegreit å bare bo på samme tomt Flere bilder: - http://i59.tinypic.com/21erbz7.png- hovedsoverom, bad - http://i57.tinypic.com/2gu9t1k.png- stue, kjøkken, kontor, bad - http://i57.tinypic.com/2a9ei4l.png- selve butikken/galleriet Anonymous poster hash: 44607...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 19. mai 2015 #2454 Del Skrevet 19. mai 2015 Glemte å skrive at vi satt på et fly som hadde alt fra nyeste tv serier til filmer som går på kino og spill til og med, rett forran nesa på oss (tv skjerm bak hvert sete)Anonymous poster hash: 73d0b...bcc So? Så hadde hun ikke lyst til å se på TV da. Igjen, jeg lurer på om du hadde vært så dømmende om det var et mobilspill eller kabal, eller en gutt/mann som spilte "ordentlig" dataspill. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. mai 2015 #2455 Del Skrevet 19. mai 2015 Luksusparty er ute nå, koster 89kr og det er en trailer ute her Grei pris (bedre enn jeg trodde) men jeg tror jeg venter til det er på tilbud/salg før jeg eventuelt kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. mai 2015 #2456 Del Skrevet 20. mai 2015 Ut i naturen kommer aldri på tilbud... Grrrrrr... Har hatt litt lyst på den, men som jeg har hørt, så går man så fort lei av den. Og akkurat nå, så prøver jeg å spare penger, så vet ikke om det helt er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. mai 2015 #2457 Del Skrevet 20. mai 2015 Hårene fra den nye luksuspakka gjort base game compatible, for de som ikke vil kjøpe pakka: http://niteskkysims.tumblr.com/post/119379927244/sims-4-luxury-party-all-male-hair-converted-to http://niteskkysims.tumblr.com/post/119391928879/sims-4-luxury-party-all-female-hair-converted-to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. mai 2015 #2458 Del Skrevet 20. mai 2015 Ut i naturen kommer aldri på tilbud... Grrrrrr... Har hatt litt lyst på den, men som jeg har hørt, så går man så fort lei av den. Og akkurat nå, så prøver jeg å spare penger, så vet ikke om det helt er verdt det. Platekompaniet har -25% på alle spill for kompis-medlemmer på torsdag, jeg fikk mail om det nå akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. mai 2015 #2459 Del Skrevet 20. mai 2015 Platekompaniet har -25% på alle spill for kompis-medlemmer på torsdag, jeg fikk mail om det nå akkurat. Men ut i naturen er vel bare tilgjengelig som at man må laste ned, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. mai 2015 #2460 Del Skrevet 20. mai 2015 Men ut i naturen er vel bare tilgjengelig som at man må laste ned, er det ikke? Mulig, det har jeg ikke satt meg inn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå