Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var stusselige greier. Hadde ikke tenkt å kjøpe den uansett egentlig, men nå ser jeg at jeg går ikke glipp av no særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at man kan bestille en fra pc'n om jeg ikke husker feil.

Tusen takk :blomst: Fatter ikke at jeg ikke kom på det.... :fnise:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legesimmen min må ta imot en baby for å bli forfremmet, men det kommer jo aldri noen gravide simmer. Hvordan har andre løst det? Skal jeg være tålmodig, så kommer det til slutt en gravid sim, eller må jeg gjøre en sim gravid selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legesimmen min må ta imot en baby for å bli forfremmet, men det kommer jo aldri noen gravide simmer. Hvordan har andre løst det? Skal jeg være tålmodig, så kommer det til slutt en gravid sim, eller må jeg gjøre en sim gravid selv?

Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det dukket plutselig opp en gravid sim i mitt spill.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mye snasent der gitt :bolledeig: Har savnet nye frisyrer og nye festantrekk.

Skal du kjøpe den?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp! 😊 jeg spiller the sims 4 på 2 forskjellige datamaskiner. Så har jeg laget en sim på den ene dataen min, men er det noe mulighet å få flyttet den over på den andre datamaskinen min? Gjennom biblioteket ellernoe sånt? Er helt grønn på det området der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Last den opp via galleriet, og last den ned på den andre dataen igjen :)

Hvordan laster jeg opp i galleriet da? :fnise:

jeg prøver å lage en kuplante, men da måtte jeg blande jordbær og løvemunn frø? Hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fikk til å dele husstanden. Men når jeg går inn på: mitt delte innhold. Så står det: ingen resultater funnet :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg prøver å lage en kuplante, men da måtte jeg blande jordbær og løvemunn frø? Hvordan gjør jeg dette?

Jeg fikk til ved å plante disse, klippe av et skudd på den ene planten og pode den på den andre. Når den da er ferdig vil du kunne høste inn kuplantefrø. For å kunne pode må du ha hageferdigheter(husker ikke hvor høyt). Endret av Nettejea
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk tre kuplante bær når jeg fisket i den hemmelige hagen under det treet. :) Så hvis du ikke vil vente på at planten din podes så kan du jo bare plante de direkte.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje et skikkelig dumt spm, men lurer veldig på om man kan kjøpe det online og ikke trenge cd? Har MacBook air uten cd rom...

Anonymous poster hash: 87fc8...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et skikkelig dumt spm, men lurer veldig på om man kan kjøpe det online og ikke trenge cd? Har MacBook air uten cd rom...

Anonymous poster hash: 87fc8...bbd

Ja :) Kjøper du det online får du en spillnøkkel (samme som du får om du kjøper i fysisk format), denne taster du inn i Origin, så spiller du det derfra.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...