Pepperbiff Skrevet 9. mai 2015 #2381 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Hmm, men der hadde jeg vel fått cd også? Ikke bare digital copy? Er kanskje verdt å betale førti kroner ekstra for det. Hmm. Endret 9. mai 2015 av Pepperbiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. mai 2015 #2382 Del Skrevet 10. mai 2015 Er det noen andre som har problemer med at simmene fryser? Altås ikke at de blir kald, men at de står stille, men tiden fortsetter å gå? Mine simmer gjør det av og til og det virker ikke å trykke på pause heller. Jeg kan ikke gjøre noe som helst til det gir seg. Det varer ikke så lenge, men det er veldig irriterende, spesielt hvis simmene er på jobb og jeg vil gjøre flest mulig oppgaver før de skal hjem. Jeg leste i denne tråden at det kom etter den nye oppdateringen, og det kan stemme for det er et nytt problem for meg. http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/Sims-4-Sims-Freeze-but-Time-Goes-On/td-p/3693439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 10. mai 2015 #2383 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg prøver å legge heller på uteplassen, og vil ha en skrå kant, men da må jeg dele hellene i to så de blir trekantet. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. mai 2015 #2384 Del Skrevet 10. mai 2015 Er det noen andre som har problemer med at simmene fryser? Altås ikke at de blir kald, men at de står stille, men tiden fortsetter å gå? Mine simmer gjør det av og til og det virker ikke å trykke på pause heller. Jeg kan ikke gjøre noe som helst til det gir seg. Det varer ikke så lenge, men det er veldig irriterende, spesielt hvis simmene er på jobb og jeg vil gjøre flest mulig oppgaver før de skal hjem. Jeg leste i denne tråden at det kom etter den nye oppdateringen, og det kan stemme for det er et nytt problem for meg. http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/Sims-4-Sims-Freeze-but-Time-Goes-On/td-p/3693439 Takk, nå vet jeg hvorfor min også gjør det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 10. mai 2015 #2385 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg prøver å legge heller på uteplassen, og vil ha en skrå kant, men da må jeg dele hellene i to så de blir trekantet. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Tror det finnes en hotkey for dette, men jeg pleier å sette opp et gjerde, legge gulv, og så fjerne gjerdet igjen. Litt tungvint, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 10. mai 2015 #2386 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Tror det finnes en hotkey for dette, men jeg pleier å sette opp et gjerde, legge gulv, og så fjerne gjerdet igjen. Litt tungvint, men det funker Ctrl + F. (Samme for å gå tilbake til firkanta.) Her er hotkey guide forresten! http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784019/quick-list-of-building-hot-keys Endret 10. mai 2015 av Vinduskarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 11. mai 2015 #2387 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er "evigheter" siden jeg fikk beskjed om at de snart kom til å dø. De har fullført bodybuilder-ambisjonen, og har derfor langt liv, men det får da være måte på. De har fått barnebarn som er blitt tenåringer etter at "dødsbeskjeden" kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 11. mai 2015 #2388 Del Skrevet 11. mai 2015 Ctrl + F. (Samme for å gå tilbake til firkanta.) Her er hotkey guide forresten! http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784019/quick-list-of-building-hot-keys Åja, supert Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. mai 2015 #2389 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er "evigheter" siden jeg fikk beskjed om at de snart kom til å dø. De har fullført bodybuilder-ambisjonen, og har derfor langt liv, men det får da være måte på. De har fått barnebarn som er blitt tenåringer etter at "dødsbeskjeden" kom. Kan hende det er en bug som gjør at de ikke vil dø eller no. Også dere som spiller/har spilt legekarrieren.. Man låser opp i karrieren at man kan finne ut kjønnet på babyer i magen på gravide simmer. Men når får man gjort dette og hvordan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. mai 2015 #2390 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Kan hende det er en bug som gjør at de ikke vil dø eller no. Også dere som spiller/har spilt legekarrieren.. Man låser opp i karrieren at man kan finne ut kjønnet på babyer i magen på gravide simmer. Men når får man gjort dette og hvordan? Min sim er lege, å når mannen hennes var i 2.trimester( ) så bare kom det opp i menyen Endret 11. mai 2015 av Birdo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. mai 2015 #2391 Del Skrevet 11. mai 2015 Min sim er lege, å når mannen hennes var i 2.trimester( ) så bare kom det opp i menyen Det bare kom som en samhandlig du kunne gjøre med mannen? Planlegger å gjøre søstra til legesimmen gravid, så da kan han sjekke kjønnet på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. mai 2015 #2392 Del Skrevet 11. mai 2015 Det bare kom som en samhandlig du kunne gjøre med mannen? Planlegger å gjøre søstra til legesimmen gravid, så da kan han sjekke kjønnet på henne Ja, husker ikke helt hva det stod, men det kom hvert fall i 2 trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 13. mai 2015 #2393 Del Skrevet 13. mai 2015 Nå kan man bestemme hvem dørene skal være lukket for :-) Vet ikke om det er en mod eller noe, bare så at noen brukte det på en YouTube-video! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 13. mai 2015 #2394 Del Skrevet 13. mai 2015 Luksusparty-pakken kommer 19. mai Jeg elsker stæsj-pakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 13. mai 2015 #2395 Del Skrevet 13. mai 2015 Luksusparty-pakken kommer 19. mai Jeg elsker stæsj-pakker Hvor står det? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 13. mai 2015 #2396 Del Skrevet 13. mai 2015 Hvor står det? =) http://www.thesims.com/no_NO/news/TS4-SP01-announce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. mai 2015 #2397 Del Skrevet 14. mai 2015 Dere som leter etter cc, prøv å søke på ts4cc, ts4 cc eller s4cc-tagene på tumblr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. mai 2015 #2398 Del Skrevet 14. mai 2015 Anbefaler forresten peacemaker-ic, pickypikachu og sunshineandroses-cc (tror jeg det er) på tumblr. Google navnet + tumblr så bør dere finne sidene deres. Peacy lager helt fantastiske herreklær, møbler og kunst, pickypikachu har base game compatible versjoner av outdoor retreat ting og noen nye klær meshes, og sunshineandroses lager recolours av interiørting i masse freshe farger og mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #2399 Del Skrevet 14. mai 2015 Har en sim med livsmål å bli kongen av ramp. Et av oppdragene er å bruke en vodoo-dukke.. Den greier jeg ikke å finne/lage noe steds.. Noen som har prøvd, og vet?? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. mai 2015 #2400 Del Skrevet 14. mai 2015 Har en sim med livsmål å bli kongen av ramp. Et av oppdragene er å bruke en vodoo-dukke.. Den greier jeg ikke å finne/lage noe steds.. Noen som har prøvd, og vet??Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Jeg tror at man kan bestille en fra pc'n om jeg ikke husker feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå