Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Hmm, men der hadde jeg vel fått cd også? Ikke bare digital copy? Er kanskje verdt å betale førti kroner ekstra for det. Hmm.

Endret av Pepperbiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen andre som har problemer med at simmene fryser? Altås ikke at de blir kald, men at de står stille, men tiden fortsetter å gå? Mine simmer gjør det av og til og det virker ikke å trykke på pause heller. Jeg kan ikke gjøre noe som helst til det gir seg. Det varer ikke så lenge, men det er veldig irriterende, spesielt hvis simmene er på jobb og jeg vil gjøre flest mulig oppgaver før de skal hjem.

Jeg leste i denne tråden at det kom etter den nye oppdateringen, og det kan stemme for det er et nytt problem for meg.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/Sims-4-Sims-Freeze-but-Time-Goes-On/td-p/3693439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å legge heller på uteplassen, og vil ha en skrå kant, men da må jeg dele hellene i to så de blir trekantet. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har problemer med at simmene fryser? Altås ikke at de blir kald, men at de står stille, men tiden fortsetter å gå? Mine simmer gjør det av og til og det virker ikke å trykke på pause heller. Jeg kan ikke gjøre noe som helst til det gir seg. Det varer ikke så lenge, men det er veldig irriterende, spesielt hvis simmene er på jobb og jeg vil gjøre flest mulig oppgaver før de skal hjem.

Jeg leste i denne tråden at det kom etter den nye oppdateringen, og det kan stemme for det er et nytt problem for meg.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/Sims-4-Sims-Freeze-but-Time-Goes-On/td-p/3693439

Takk, nå vet jeg hvorfor min også gjør det nå! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å legge heller på uteplassen, og vil ha en skrå kant, men da må jeg dele hellene i to så de blir trekantet. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?

Tror det finnes en hotkey for dette, men jeg pleier å sette opp et gjerde, legge gulv, og så fjerne gjerdet igjen. Litt tungvint, men det funker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes en hotkey for dette, men jeg pleier å sette opp et gjerde, legge gulv, og så fjerne gjerdet igjen. Litt tungvint, men det funker :P

Ctrl + F. (Samme for å gå tilbake til firkanta.)

Her er hotkey guide forresten! http://forums.thesims.com/en_US/discussion/784019/quick-list-of-building-hot-keys

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er "evigheter" siden jeg fikk beskjed om at de snart kom til å dø. De har fullført bodybuilder-ambisjonen, og har derfor langt liv, men det får da være måte på. De har fått barnebarn som er blitt tenåringer etter at "dødsbeskjeden" kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge lever egentlig simmene? Det er "evigheter" siden jeg fikk beskjed om at de snart kom til å dø. De har fullført bodybuilder-ambisjonen, og har derfor langt liv, men det får da være måte på. De har fått barnebarn som er blitt tenåringer etter at "dødsbeskjeden" kom.

Kan hende det er en bug som gjør at de ikke vil dø eller no.

Også dere som spiller/har spilt legekarrieren.. Man låser opp i karrieren at man kan finne ut kjønnet på babyer i magen på gravide simmer. Men når får man gjort dette og hvordan?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er en bug som gjør at de ikke vil dø eller no.

Også dere som spiller/har spilt legekarrieren.. Man låser opp i karrieren at man kan finne ut kjønnet på babyer i magen på gravide simmer. Men når får man gjort dette og hvordan?

Min sim er lege, å når mannen hennes var i 2.trimester( :fnise:) så bare kom det opp i menyen :)

Endret av Birdo
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sim er lege, å når mannen hennes var i 2.trimester( :fnise:) så bare kom det opp i menyen :)

Det bare kom som en samhandlig du kunne gjøre med mannen? Planlegger å gjøre søstra til legesimmen gravid, så da kan han sjekke kjønnet på henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare kom som en samhandlig du kunne gjøre med mannen? Planlegger å gjøre søstra til legesimmen gravid, så da kan han sjekke kjønnet på henne :)

Ja, husker ikke helt hva det stod, men det kom hvert fall i 2 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan man bestemme hvem dørene skal være lukket for :-) Vet ikke om det er en mod eller noe, bare så at noen brukte det på en YouTube-video!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusparty-pakken kommer 19. mai :bolledeig: Jeg elsker stæsj-pakker :bolledeig:

Hvor står det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som leter etter cc, prøv å søke på ts4cc, ts4 cc eller s4cc-tagene på tumblr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler forresten peacemaker-ic, pickypikachu og sunshineandroses-cc (tror jeg det er) på tumblr. Google navnet + tumblr så bør dere finne sidene deres. Peacy lager helt fantastiske herreklær, møbler og kunst, pickypikachu har base game compatible versjoner av outdoor retreat ting og noen nye klær meshes, og sunshineandroses lager recolours av interiørting i masse freshe farger og mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en sim med livsmål å bli kongen av ramp. Et av oppdragene er å bruke en vodoo-dukke.. Den greier jeg ikke å finne/lage noe steds.. Noen som har prøvd, og vet??

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sim med livsmål å bli kongen av ramp. Et av oppdragene er å bruke en vodoo-dukke.. Den greier jeg ikke å finne/lage noe steds.. Noen som har prøvd, og vet??

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Jeg tror at man kan bestille en fra pc'n om jeg ikke husker feil.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...