Severus Skrevet 4. mai 2015 #2341 Del Skrevet 4. mai 2015 Kan man kjøpe mat i sims 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. mai 2015 #2342 Del Skrevet 5. mai 2015 Den første stuff/stæsj(?)-pakken kommer visst snart, "Luxury party stuff". Jeg håper at det ikke bare er fest-greier, men ting som luksuriøse møbler og klær og sånt. Hvis ikke gidder jeg i hvert fall ikke å kjøpe den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. mai 2015 #2343 Del Skrevet 5. mai 2015 Den første stuff/stæsj(?)-pakken kommer visst snart, "Luxury party stuff". Jeg håper at det ikke bare er fest-greier, men ting som luksuriøse møbler og klær og sånt. Hvis ikke gidder jeg i hvert fall ikke å kjøpe den. Jeg bryr meg egentlig ikke om de stuff/stæsj pakkene noe særlig. Gidder bare hvis dem er på tilbud eller noe kanskje. Spørs litt hva man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. mai 2015 #2344 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg bryr meg egentlig ikke om de stuff/stæsj pakkene noe særlig. Gidder bare hvis dem er på tilbud eller noe kanskje. Spørs litt hva man får. Jeg kjøper de også nesten bare på tilbud, men jeg liker alltid å få mer innhold. Problemet er at jeg kan telle på én hånd hvor mange fester jeg har holdt i Sims de siste årene, så en fest-pakke interesserer meg ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. mai 2015 #2345 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg bryr meg egentlig ikke om de stuff/stæsj pakkene noe særlig. Gidder bare hvis dem er på tilbud eller noe kanskje. Spørs litt hva man får. Ikke sant, jeg kjøpte på jobben via Kinguin sparte 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 5. mai 2015 #2346 Del Skrevet 5. mai 2015 Den første stuff/stæsj(?)-pakken kommer visst snart, "Luxury party stuff". Jeg håper at det ikke bare er fest-greier, men ting som luksuriøse møbler og klær og sånt. Hvis ikke gidder jeg i hvert fall ikke å kjøpe den. Elsker nye ting, og jeg MÅ bare kjøpe alt.... men kommer nok til å kjøpe den på tilbud Holder aldri fester selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. mai 2015 #2347 Del Skrevet 5. mai 2015 Kan man kjøpe mat i sims 4? Nei, ikke såvidt jeg vet. De eneste ingrediensene man kan bruke er de man dyrker. Man kan kjøpe pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. mai 2015 #2348 Del Skrevet 5. mai 2015 Nei, ikke såvidt jeg vet. De eneste ingrediensene man kan bruke er de man dyrker. Man kan kjøpe pizza. Irriterende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. mai 2015 #2349 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg likte at i ts2, så måtte man kjøpe mat om kjøleskapet gikk tomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. mai 2015 #2350 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg likte at i ts2, så måtte man kjøpe mat om kjøleskapet gikk tomt. Er helt enig med deg. Å i Sims 3 kunne man handle det meste i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. mai 2015 #2351 Del Skrevet 5. mai 2015 Er helt enig med deg. Å i Sims 3 kunne man handle det meste i butikken. Jeg dro ganske sjelden til butikken i sims 3 egentlig kjøleskapet ble jo aldri tomt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. mai 2015 #2352 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg dro ganske sjelden til butikken i sims 3 egentlig kjøleskapet ble jo aldri tomt uansett Haha ikke jeg heller, bare når jeg trengte epler eller vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. mai 2015 #2353 Del Skrevet 5. mai 2015 Jeg har ofte kokkesimmer i Sims 3, og da får de ofte ønske om å kjøpe ingredienser til spesifikke oppskrifter, så jeg var relativt ofte på butikken. Også har jeg en mod som gjør at jeg kan kjøpe kameraene fra reisepakka og endel andre ting på butikken og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 5. mai 2015 #2354 Del Skrevet 5. mai 2015 Flere enn meg som sliter med at musa ikke funker skikkelig? Vet ikke riktig hvordan jeg skal forklare det, men dersom jeg forsøker å justere vinkelen (gjør det ved å bruke hjulet på musa til å "scrolle" meg til rett vinkel.) og vri rundt på tomta. Det er veldig irriterende! Noen som har tips? Jeg har bare fått det til å funke igjen ved å skru spillet av og på, men i dag vil det virkelig ikke være vennen min Den fungerer fint i alle andre programmer, så det er kun når jeg spiller sims at problemet oppstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2015 #2355 Del Skrevet 6. mai 2015 Kveldens husbygging resulterte i dette. Gøy om andre også vil dele bilder av simmer og hus Jeg har laget meg tumblr for å dele bilder og finne nytt custom content #simsnerd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. mai 2015 #2356 Del Skrevet 6. mai 2015 Vil du sende meg link til tmbleren din? Min er hovedsakøig sims 3, men liker å følge sims 4 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 6. mai 2015 #2357 Del Skrevet 6. mai 2015 https://youtu.be/nFsgFet6Qg8 Noen som har prøvd denne modden? Den gjør at man kan bli med på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2015 #2358 Del Skrevet 6. mai 2015 Vil du sende meg link til tmbleren din? Min er hovedsakøig sims 3, men liker å følge sims 4 også Sender deg den på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. mai 2015 #2359 Del Skrevet 6. mai 2015 Første bildet fra den nye stuff-pakken, det kommer mer info neste uke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2015 #2360 Del Skrevet 6. mai 2015 Kveldens resultat! Ble så inspirert av å se alle de fine hårfrisyrene på nettsia jeg laster ned alt ekstramateriale fra, og har brukt et par timer på å ordne disse "trillingene" nå. Klarer aldri bestemme meg for om jeg skal gå for søt og blond stil, eller mer svart og mørk, så det ble litt av hvert Flere må legge ut screenshots av hvordan de lager simmene sine, det er så gøy å se at alle lager så forskjellige! Du har ingen andre linker liggende a? Føler jeg har saumfart alle de "vanlige" sidene mine, og jeg vil bare ha mer, mer, meer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå