Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får fortsatt ikke laget electrofluxormehullgeneratoren. Jeg har analysert alt som er. Hjelp?

Edit; fant det ut etter litt YouTube søk.

Endret av Nettejea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke laget electrofluxormehullgeneratoren. Jeg har analysert alt som er. Hjelp?

Edit; fant det ut etter litt YouTube søk.

Hva var løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et eller annet vis har jeg fått snudd kameravinkelen så jeg ser alt ovenfra. Hvordan får jeg snudd den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et eller annet vis har jeg fått snudd kameravinkelen så jeg ser alt ovenfra. Hvordan får jeg snudd den tilbake?

Du har sikkert funnet ut av det nå, men svarer allikevel jeg.

Trykk på T, eller gå inn på "kameravinkel" også den lille firkanta boksen under med "vinduer" på. Da skifter man mellom top view og vanlig.

10dbd46.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har fått barn med alien? Ikke mann som blir kidnappet, men at du har hatt årnings med alien?

Får barna alienkrefter etterhvert når de vokser opp?

Simmen min har fått barn med en alien, men barnet virker som en helt normal gutt med blå hud så langt,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Noen her som har fått barn med alien? Ikke mann som blir kidnappet, men at du har hatt årnings med alien?

Får barna alienkrefter etterhvert når de vokser opp?

Simmen min har fått barn med en alien, men barnet virker som en helt normal gutt med blå hud så langt,hehe!

Forskersimmen min fikk barn med en alien hun traff på Sixam, men jenta er nå ung voksen og har ingen spesiell evner så vidt jeg kan se. Kanskje det er tilfeldig om ungene får alien-evner. Jeg ble litt skuffet da hun bare fikk blå hud og ellers er en helt normal sim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskersimmen min fikk barn med en alien hun traff på Sixam, men jenta er nå ung voksen og har ingen spesiell evner så vidt jeg kan se. Kanskje det er tilfeldig om ungene får alien-evner. Jeg ble litt skuffet da hun bare fikk blå hud og ellers er en helt normal sim.

Ok, skal spille litt idag og får se om det er noe nytt når han blir tenåring :)

Nå spiller jeg som to søstre som driver butikken videre sammen etter forrie generasjon, så tenker at den andre søstra også skal få barn med en alien. Mulig det blir med samme alien som den eldste søstra for å skape litt drama,hehe...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli lei av politikarieren kjenner jeg :P har brukt 3 arbeidsdager på å arrestere en mistenkt, men finner jo ikke denne mistenkte. Og alle jeg spør, har aldri sett en slik person som ligner :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelp, BUG-alert!! :( Simmene mine vil overhode ikke bruke kjøleskapet! Hva gjør jeg? Har prøvd å bytte kjøleskap, ommøblere osv..

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en kles-bug i medisin-karrieren, simmen min er på nivå 6, to ganger har en forfremmelse bl.a. meldt om nye klær, men hun går fortsatt i det samme som da hun begynte, og jeg ser heller ingen valgmuligheter til å skifte til de nye klærne. Ingen stor katastrofe, men litt surt. :P

Nå begynner jeg å bli lei av politikarieren kjenner jeg :P har brukt 3 arbeidsdager på å arrestere en mistenkt, men finner jo ikke denne mistenkte. Og alle jeg spør, har aldri sett en slik person som ligner :(

Jeg pleier bare å pause når jeg skal arrestere en sim, og prøver først om jeg kan se en som samsvarer når jeg har nok spor til å plukke ut simmen. :) Om det f.eks. fremkommer av sporene jeg har funnet at mistenkte er en ung voksen mann med rødt hår som har på seg olabukser, ser jeg først mo jeg kan finne ham før jeg gidder å kaste bort tiden med å spørre folk, sjelden det har kommet til nytte. :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, BUG-alert!! :( Simmene mine vil overhode ikke bruke kjøleskapet! Hva gjør jeg? Har prøvd å bytte kjøleskap, ommøblere osv..

Mine også!!

Noen som har funnet ut av det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en kles-bug i medisin-karrieren, simmen min er på nivå 6, to ganger har en forfremmelse bl.a. meldt om nye klær, men hun går fortsatt i det samme som da hun begynte, og jeg ser heller ingen valgmuligheter til å skifte til de nye klærne. Ingen stor katastrofe, men litt surt. :P

Jeg pleier bare å pause når jeg skal arrestere en sim, og prøver først om jeg kan se en som samsvarer når jeg har nok spor til å plukke ut simmen. :) Om det f.eks. fremkommer av sporene jeg har funnet at mistenkte er en ung voksen mann med rødt hår som har på seg olabukser, ser jeg først mo jeg kan finne ham før jeg gidder å kaste bort tiden med å spørre folk, sjelden det har kommet til nytte. :P

Jeg pleier også å sette spillet på pause, men det funker ikke nå :P Finner ingen personer som er tenåring, har brunt hår, bruker shorts, kortermet skjorte og er ambisiøs :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine også!!

Noen som har funnet ut av det?

Har hatt samme bug, løste seg ved å lukke og åpne spillet igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan bruker jeg detaljert reguleringsmodus i sim-skaperen? Får det frem, men finner ikke ut av hvordan jeg får endret ansiktstrekkene. Når jeg prøver (holder inne høyre museknapp og drar opp/ned eller til siden) går det bare ut av detaljert redigeringsmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg opplevd med min sim i forskerkarrieren også, irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du lyst til å legge ut huset, slik at jeg kan laste det ned? :rodmer:

Skulle gjerne gjort det, men klarte desverre slette alt pga PC-trøbbel. Kan dog godt bygge huset igjen slik det var, og så legge det ut her om det er en interesse for det?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men klarte desverre slette alt pga PC-trøbbel. Kan dog godt bygge huset igjen slik det var, og så legge det ut her om det er en interesse for det?

Anonymous poster hash: ed70d...822

Likte det kjempe godt, så hvis det ikke blir for mye arbeid for deg så ja takk, gjerne! :laugh:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...