Vinduskarmen Skrevet 26. april 2015 #2301 Del Skrevet 26. april 2015 Hvis det er flere enn meg som irriterer seg over alienbortføringer og påfølgende graviditeter, så kan man terminate de ved hjelp av denne! http://modthesims.info/download.php?t=547232 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 26. april 2015 #2302 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg får fortsatt ikke laget electrofluxormehullgeneratoren. Jeg har analysert alt som er. Hjelp? Edit; fant det ut etter litt YouTube søk. Endret 26. april 2015 av Nettejea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 27. april 2015 #2303 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg får fortsatt ikke laget electrofluxormehullgeneratoren. Jeg har analysert alt som er. Hjelp? Edit; fant det ut etter litt YouTube søk. Hva var løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 27. april 2015 #2304 Del Skrevet 27. april 2015 På et eller annet vis har jeg fått snudd kameravinkelen så jeg ser alt ovenfra. Hvordan får jeg snudd den tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 27. april 2015 #2305 Del Skrevet 27. april 2015 På et eller annet vis har jeg fått snudd kameravinkelen så jeg ser alt ovenfra. Hvordan får jeg snudd den tilbake? Du har sikkert funnet ut av det nå, men svarer allikevel jeg. Trykk på T, eller gå inn på "kameravinkel" også den lille firkanta boksen under med "vinduer" på. Da skifter man mellom top view og vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. april 2015 #2306 Del Skrevet 27. april 2015 Noen her som har fått barn med alien? Ikke mann som blir kidnappet, men at du har hatt årnings med alien? Får barna alienkrefter etterhvert når de vokser opp? Simmen min har fått barn med en alien, men barnet virker som en helt normal gutt med blå hud så langt,hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 27. april 2015 #2307 Del Skrevet 27. april 2015 Hva var løsningen? Man måtte øve på analysering ikke analysere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 27. april 2015 #2308 Del Skrevet 27. april 2015 Noen her som har funnet alle planter? Dvs de man kan pode og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. april 2015 #2309 Del Skrevet 28. april 2015 Noen her som har fått barn med alien? Ikke mann som blir kidnappet, men at du har hatt årnings med alien? Får barna alienkrefter etterhvert når de vokser opp? Simmen min har fått barn med en alien, men barnet virker som en helt normal gutt med blå hud så langt,hehe! Forskersimmen min fikk barn med en alien hun traff på Sixam, men jenta er nå ung voksen og har ingen spesiell evner så vidt jeg kan se. Kanskje det er tilfeldig om ungene får alien-evner. Jeg ble litt skuffet da hun bare fikk blå hud og ellers er en helt normal sim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 28. april 2015 #2310 Del Skrevet 28. april 2015 Forskersimmen min fikk barn med en alien hun traff på Sixam, men jenta er nå ung voksen og har ingen spesiell evner så vidt jeg kan se. Kanskje det er tilfeldig om ungene får alien-evner. Jeg ble litt skuffet da hun bare fikk blå hud og ellers er en helt normal sim. Ok, skal spille litt idag og får se om det er noe nytt når han blir tenåring Nå spiller jeg som to søstre som driver butikken videre sammen etter forrie generasjon, så tenker at den andre søstra også skal få barn med en alien. Mulig det blir med samme alien som den eldste søstra for å skape litt drama,hehe... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 29. april 2015 #2311 Del Skrevet 29. april 2015 Nå begynner jeg å bli lei av politikarieren kjenner jeg har brukt 3 arbeidsdager på å arrestere en mistenkt, men finner jo ikke denne mistenkte. Og alle jeg spør, har aldri sett en slik person som ligner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2312 Del Skrevet 29. april 2015 Hjelp, BUG-alert!! Simmene mine vil overhode ikke bruke kjøleskapet! Hva gjør jeg? Har prøvd å bytte kjøleskap, ommøblere osv.. Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 29. april 2015 #2313 Del Skrevet 29. april 2015 Tror det er en kles-bug i medisin-karrieren, simmen min er på nivå 6, to ganger har en forfremmelse bl.a. meldt om nye klær, men hun går fortsatt i det samme som da hun begynte, og jeg ser heller ingen valgmuligheter til å skifte til de nye klærne. Ingen stor katastrofe, men litt surt. Nå begynner jeg å bli lei av politikarieren kjenner jeg har brukt 3 arbeidsdager på å arrestere en mistenkt, men finner jo ikke denne mistenkte. Og alle jeg spør, har aldri sett en slik person som ligner Jeg pleier bare å pause når jeg skal arrestere en sim, og prøver først om jeg kan se en som samsvarer når jeg har nok spor til å plukke ut simmen. Om det f.eks. fremkommer av sporene jeg har funnet at mistenkte er en ung voksen mann med rødt hår som har på seg olabukser, ser jeg først mo jeg kan finne ham før jeg gidder å kaste bort tiden med å spørre folk, sjelden det har kommet til nytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 29. april 2015 #2314 Del Skrevet 29. april 2015 Hjelp, BUG-alert!! Simmene mine vil overhode ikke bruke kjøleskapet! Hva gjør jeg? Har prøvd å bytte kjøleskap, ommøblere osv.. Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Mine også!! Noen som har funnet ut av det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 29. april 2015 #2315 Del Skrevet 29. april 2015 Tror det er en kles-bug i medisin-karrieren, simmen min er på nivå 6, to ganger har en forfremmelse bl.a. meldt om nye klær, men hun går fortsatt i det samme som da hun begynte, og jeg ser heller ingen valgmuligheter til å skifte til de nye klærne. Ingen stor katastrofe, men litt surt. Jeg pleier bare å pause når jeg skal arrestere en sim, og prøver først om jeg kan se en som samsvarer når jeg har nok spor til å plukke ut simmen. Om det f.eks. fremkommer av sporene jeg har funnet at mistenkte er en ung voksen mann med rødt hår som har på seg olabukser, ser jeg først mo jeg kan finne ham før jeg gidder å kaste bort tiden med å spørre folk, sjelden det har kommet til nytte. Jeg pleier også å sette spillet på pause, men det funker ikke nå Finner ingen personer som er tenåring, har brunt hår, bruker shorts, kortermet skjorte og er ambisiøs :P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 29. april 2015 #2316 Del Skrevet 29. april 2015 Hjelp, BUG-alert!! Simmene mine vil overhode ikke bruke kjøleskapet! Hva gjør jeg? Har prøvd å bytte kjøleskap, ommøblere osv.. Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Mine også!! Noen som har funnet ut av det? Har hatt samme bug, løste seg ved å lukke og åpne spillet igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 30. april 2015 #2317 Del Skrevet 30. april 2015 Hvordan bruker jeg detaljert reguleringsmodus i sim-skaperen? Får det frem, men finner ikke ut av hvordan jeg får endret ansiktstrekkene. Når jeg prøver (holder inne høyre museknapp og drar opp/ned eller til siden) går det bare ut av detaljert redigeringsmodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. april 2015 #2318 Del Skrevet 30. april 2015 Tror det er en kles-bug i medisin-karrieren, simmen min er på nivå 6, to ganger har en forfremmelse bl.a. meldt om nye klær, men hun går fortsatt i det samme som da hun begynte, og jeg ser heller ingen valgmuligheter til å skifte til de nye klærne. Ingen stor katastrofe, men litt surt. Det har jeg opplevd med min sim i forskerkarrieren også, irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2319 Del Skrevet 30. april 2015 Har du lyst til å legge ut huset, slik at jeg kan laste det ned? Skulle gjerne gjort det, men klarte desverre slette alt pga PC-trøbbel. Kan dog godt bygge huset igjen slik det var, og så legge det ut her om det er en interesse for det? Anonymous poster hash: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 1. mai 2015 #2320 Del Skrevet 1. mai 2015 Skulle gjerne gjort det, men klarte desverre slette alt pga PC-trøbbel. Kan dog godt bygge huset igjen slik det var, og så legge det ut her om det er en interesse for det? Anonymous poster hash: ed70d...822 Likte det kjempe godt, så hvis det ikke blir for mye arbeid for deg så ja takk, gjerne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå