Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Simmen min møtte Bella Goth på treningsenteret, minutter etterpå og vi var gift og hun hadde slått opp med Mortimer. Som nå er alene hjemme med barna, sannsynligvis vil Bella aldri mer prate engang med ungene. Sånn kan det gå, og hun er nå gravid med mitt barn.

Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken hastighet pleier dere å spille på? Jeg spiller aldri på den normale, for det går sååå tregt. Må ha på den med to piler :P Samtidig er det jo et pluss å spille på normal da man kan høre på musikken uten at det blir "spolelyder" :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. april klokken 00:00. Siden offisiell dato er 2. april så tolker jeg i hvert fall det som at det blir tilgjengelig ved midnatt natt til 2. april.

Om det ikke er tilgjengelig før 2. så bør det jo stå 2. Og ikke 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hastighet pleier dere å spille på? Jeg spiller aldri på den normale, for det går sååå tregt. Må ha på den med to piler :P Samtidig er det jo et pluss å spille på normal da man kan høre på musikken uten at det blir "spolelyder" :P

Må også alltid spole.. altfor treigt med vanlig fart! Elsker virkelig den nye "super-farten" som kommer når simmene er på jobb eller sover :laugh: Og er enig i det med musikken, det irriterer meg litt at den også blir rar når du spoler.. på sims 3 så gikk musikken som normalt selv om man spolte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også alltid spole.. altfor treigt med vanlig fart! Elsker virkelig den nye "super-farten" som kommer når simmene er på jobb eller sover :laugh: Og er enig i det med musikken, det irriterer meg litt at den også blir rar når du spoler.. på sims 3 så gikk musikken som normalt selv om man spolte :)

Mulig jeg husker feil, men jeg tror at musikken gikk fortere i sims3 og i begynnelsen, men at de fikset det senere. Håper dem fikser det i sims4 etterhvert isåfall :)

Jeg veksler mellom normal og raskere hastighet. Men jeg setter opp hastigheten ganske ofte ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg husker feil, men jeg tror at musikken gikk fortere i sims3 og i begynnelsen, men at de fikset det senere. Håper dem fikser det i sims4 etterhvert isåfall :)

Jeg veksler mellom normal og raskere hastighet. Men jeg setter opp hastigheten ganske ofte ja :)

Ja det er godt mulig ;) er jo lenge siden sims 3 kom ut så husker ikke helt hvordan det var i begynnelsen :) Ja, veksler jeg og, men blir for det meste 2 eller 3! Kjøpt meg ny laptop som er en drøm å spille på, så nå kan jeg spole så mye jeg vil :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke startet sims 4, det står at programmet ikke svarer. Har prøvd tipset som sto her i tråden om å høyreklikke og velge "reparer spill", men det har ikke hjulpet. Hva annet kan jeg gjøre?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke startet sims 4, det står at programmet ikke svarer. Har prøvd tipset som sto her i tråden om å høyreklikke og velge "reparer spill", men det har ikke hjulpet. Hva annet kan jeg gjøre?

Start pc-en på nytt? :) Det er min "go to"-løsning når det gjelder data! :fnise:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start pc-en på nytt? :) Det er min "go to"-løsning når det gjelder data! :fnise:

Det er også min standardløsning. Jeg prøvde det, men det hjalp ikke. Da fant jeg tipset her om å høyreklikke og velge "reparer spill". Startet på nytt etter det også, men det hjalp heller ikke.

Tror det kan ha vært en oppdatering jeg klikket ja til? Noen andre som har opplevd at Sims 4 ikke svarer etter oppdateringer? Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom akkurat en større oppdatering til sims 4. Mitt fungerer som det skal, så vet ikke hva feilen kan være om det ikke lar seg repareres...

Litt om den nye oppdateringen:

-Bygge kjellere er like lett som bygging ellers i ts4

-Nå har endelig naboene fått seg jobber, så alle er ikke arbeidsledige lengre :)

- Må nok venne meg litt til den nye verdensvelgeren.

-Liker oversikten over hvilke pakker man har/ikke har. Man kan se hvilke klær/hår/møbler som er nytt i pakkene.

Jeg ble litt lei meg da, for nå har spillet rydda opp i nabolaget mitt og sletta de aller fleste av de random damene simmen min har fått barn med + barna :( Han hadde 50+ barn. Nå har han 11....

De aller fleste av søsknene til simmene mine er også borte. Og spøkelset til moren til simmene mine er også borte + at hun er et spørsmålstegn i slektstreet.

Er hun jeg startet hele gravidprosjektet med, så det var jo veldig kjipt...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,
håper noen kan hjelpe meg.
Vil kjøpe meg en ny PC, som jeg også vil bruke til å spille Sims på. Har dere noen anbefaling til hvilken PC jeg bør kjøpe? Den bør ha plass og kapasitet til å spille Sims4 og Sims3 på.

- Hilsen en som ikke forstår seg på datamaskiner.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå inn på origin, høyreklikk på Sims 4 og velg "spillegenskaper". Huk av for at Origin skal være deaktivert fra spillet. Dette funket hos meg! :danse:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp at spillet ikke kunne startes pga grafikk kortet mitt. Det har aldri vært noe problem tidligere med ts4. Det kom etter oppdateringen idag.. Har også prøvd å reparere spillet, men nei... Noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt fun at de faktisk skal kunne bli venn med kollegaene sine nå, det har jeg savnet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant pynteegg da jeg høstet plantene.

Muligheten til å bygge kjellere etc. har jeg ikke sett noe til. Var ikke det med i den samme oppdateringen? (Antar pynteeggene kom i oppdateringen i dag.)

Problemet med å åpne sims 4 løste seg ved å koble ut antiviruset midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant pynteegg da jeg høstet plantene.

Muligheten til å bygge kjellere etc. har jeg ikke sett noe til. Var ikke det med i den samme oppdateringen? (Antar pynteeggene kom i oppdateringen i dag.)

Problemet med å åpne sims 4 løste seg ved å koble ut antiviruset midlertidig.

Hei, trykk på etasje ned knappen til du kommer under huset. Det skal være mulig å plassere rom under huset nå :) Det var sånn jeg gjorde det :)
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trykk på etasje ned knappen til du kommer under huset. Det skal være mulig å plassere rom under huset nå :) Det var sånn jeg gjorde det :)

Eg bygde kjeller ved å bruke kjellerverktøyet på førsteetasje. Då kom kjelleren under dei rommene eg ville. Kjelleren vart plassert under førsteetasje uansett :) :D Så då var det ganske enkelt!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...